Vrijmiboto `rel` topic ;-)

28-06-2013 13:40 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo het is wel weer eens tijd voor een leuk vrijmiboto. Ja jullie kwamen zeker af op het `rel` gedeelte he, geef maar toe .

Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken

(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )

Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;

en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag

Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:willem1959 schreef op 28 juni 2013 @ 15:37:

Dit is toch geen reltopic? Dit is prietpraat.

Willem, jij nog steeds hier na die vieze witte praatjes van je?

Je topic is wel uit de lucht.
MV,
quote:willem1959 schreef op 28 juni 2013 @ 15:37:

Dit is toch geen reltopic? Dit is prietpraat.Ach, de knipoog was je ontgaan? Maar het kan nog komen met jou op het topic
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:merano schreef op 28 juni 2013 @ 15:51:

Van harte! En proost, en zo.

* pikt gauw een doughnut uit de doosHe jou had ik hier niet verwacht maar wel erg leuk!
quote:Djaza schreef op 28 juni 2013 @ 15:48:

Van harte MV!

Djaza meis, waar hang jij toch uit? Wat zie ik je soms zo lang niet meer. Of zit je op pijlers waar ik niet zit?

Gezellig dat je er ook bent.

De rest ook hoor, hoop niet dat iemand het erg vindt dat ik af en toe een posting eruit pak, anders krijgen we natuurlijk nooit een rel voor de start klaar.
Nou nou, iedereen die voor zichzelf een verjaardagstopic opent is wel heel verlegen om aandacht.

Pfffffff,

Zeker weer zo'n vivameisje die een veer in haar derrière nodig heeft.

Wat is dit toch een stom forum.

Hartelijk gefeliciteerd, MV!
: O ik pik wel wat cocktails en wat hapjes mee natuurlijk.
quote:schijfvan5 schreef op 28 juni 2013 @ 14:29:

[...]

Vind ik ook. Wat een hondendrollen

Nouja zeg! Het was goed bedoeld MV. Ik dacht lekker, donuts in de vorm van happy birthdaaahaaay

quote:Galadriel schreef op 28 juni 2013 @ 16:26:

Nou nou, iedereen die voor zichzelf een verjaardagstopic opent is wel heel verlegen om aandacht.

Pfffffff,

Zeker weer zo'n vivameisje die een veer in haar derrière nodig heeft.

Wat is dit toch een stom forum.

He gezellig, nog een azijnpisser die al de knipogen gemist heeft. Wat wil je drinken?

(pssss, )
Hoera voor Mylene Valerie

quote:Carenza schreef op 28 juni 2013 @ 16:27:

[afbeelding]

Hartelijk gefeliciteerd, MV!

Deze moet je even uitleggen, links en rechts lijkt mij te gezond. Vorig jaar lag ik nog in het ziekenhuis op mijn verjaardag dus nu mag ik wel iets ongezonds he.

Wat zit er in de middelste?
quote:elastiekje__ schreef op 28 juni 2013 @ 16:28:

[...]

Nouja zeg! Het was goed bedoeld MV. Ik dacht lekker, donuts in de vorm van happy birthdaaahaaay

Ik hou van hondendrollen in de vorm van donuts, schrijf het meteen op mijn lijstje van `to make`. Alleen als ik uit bed stap en met blote voeten in kattenkots sta, dat is geen favoriet van mij.

Nou gooi maar even iets fiesch in de groep wat ik een keer op mijn deurmat vond, nee geen fotoshop, gewoon een kat die zijn innerlijke kunsten wilde tentoonstellen.

(ah kan hem niet zo snel vinden, jammer)
Gefeliciteerd MV!!! Ik wens je een heel fijne dag!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:47:

[...]

Ik hou van hondendrollen in de vorm van donuts, schrijf het meteen op mijn lijstje van `to make`. Alleen als ik uit bed stap en met blote voeten in kattenkots sta, dat is geen favoriet van mij.

Nou gooi maar even iets fiesch in de groep wat ik een keer op mijn deurmat vond, nee geen fotoshop, gewoon een kat die zijn innerlijke kunsten wilde tentoonstellen.

(ah kan hem niet zo snel vinden, jammer)

Toch gevonden, denk niet dat iemand geloofd dat ik dit zo een keer thuis heb aangetroffen maar daar kan ik niets aan doen.

Iemand al aan het eten?

Even ogen dicht anders.

http://m.youtube.com/watch?v=gebPYiejIVo

Gefeliciteerd MV !
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:11:

[...]

Djaza meis, waar hang jij toch uit? Wat zie ik je soms zo lang niet meer. Of zit je op pijlers waar ik niet zit?

Gezellig dat je er ook bent.

De rest ook hoor, hoop niet dat iemand het erg vindt dat ik af en toe een posting eruit pak, anders krijgen we natuurlijk nooit een rel voor de start klaar.Sommige topictitels zijn zooo intrigerend... daar moet je wel even forumtijd voor vrijmaken, toch?
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:47:

[...]

Ik hou van hondendrollen in de vorm van donuts,

je bent zeker lid van de Shitclub

http://www.youtube.com/watch?v=CmYRaCJh6GU

Van harte gefeliciteerd MV!
Gefeliciteerd en een fijne avond!
I am surrounded by morons
quote:Djaza schreef op 28 juni 2013 @ 17:17:

[...]

Sommige topictitels zijn zooo intrigerend... daar moet je wel even forumtijd voor vrijmaken, toch? Dat is waar, leuk je weer te zien.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:32:

[...]

Deze moet je even uitleggen, links en rechts lijkt mij te gezond. Vorig jaar lag ik nog in het ziekenhuis op mijn verjaardag dus nu mag ik wel iets ongezonds he.

Wat zit er in de middelste?Ik heb geen idee, MV . . . . plaatje geplakt wat er wel lekker uit zag . . . . als je liever een andere hebt??
quote:Carenza schreef op 28 juni 2013 @ 19:38:

[...]

Ik heb geen idee, MV . . . . plaatje geplakt wat er wel lekker uit zag . . . . als je liever een andere hebt??Nee hoor, het ziet er lekker uit!
Iedereen, met of zonder verjaardagskater al op1 oor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven