Vrijmiboto `rel` topic ;-)

28-06-2013 13:40 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo het is wel weer eens tijd voor een leuk vrijmiboto. Ja jullie kwamen zeker af op het `rel` gedeelte he, geef maar toe .

Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken

(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )

Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;

en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag

Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nog 1 minuut MV! Nog jarig!!
Lief van de bamidames maar ik hoop binnenkort het paadje af te durven dat het kortst naar de cafetaria is. Morgen hopelijk ook genoeg beenkracht om even naar de winkels te gaan, dan zou ik er 1 kunnen halen en evt. daar opeten maar liever thuis omdat ik zo weinig hapjes achter elkaar op kan. Ik zie wel.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Op naar de 26
quote:sri schreef op 28 juni 2013 @ 23:59:

Nog 1 minuut MV! Nog jarig!! Zo weer een jaartje vanaf, laat alles nu maar weer hangen, hoef er pas over een jaar aan te denken dat alles minder gaat worden
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 29 juni 2013 @ 00:02:

Op naar de 26

Theeheeeeeee

http://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Pas op, MV, je bent nog niet jarig!!
quote:sri schreef op 29 juni 2013 @ 00:06:

Pas op, MV, je bent nog niet jarig!! Nee gelukkig duurt het nog 365 dagen hahahahah.
Ik ga nog even een roseetje inschenken voor MV's afterparty!
Daffo, leuk land waar je nu woont?
quote:thee schreef op 29 juni 2013 @ 00:12:

Ik ga nog even een roseetje inschenken voor MV's afterparty!Ok, doe ik even snel een PP (plaspauze), 3 katten van mij af slaan, 17 kilo. Ben er zo ....
Op zich wel. Maar ik ben niet zo fan van de taal. Die spreek ik amper. Best lastig.
Aaaah, ben te laat, zie het nu pas Mv. Van haaaaarte alsnog!! Ik ga dus ook voor de afterparty . Hoop dat je een fijne reldag hebt gehad. Cheers!
quote:Daffodil schreef op 29 juni 2013 @ 00:17:

Op zich wel. Maar ik ben niet zo fan van de taal. Die spreek ik amper. Best lastig.Ah das ist nie grato. Wel leuk werk?
quote:jippie55 schreef op 29 juni 2013 @ 00:23:

Aaaah, ben te laat, zie het nu pas Mv. Van haaaaarte alsnog!! Ik ga dus ook voor de afterparty . Hoop dat je een fijne reldag hebt gehad. Cheers!

Nee hoor, je bent nog niet te laat, welkom. Heb RellerT-Enn ook nog niet gezien .

Wat kan ik voor jou inschenken?

ps Rel kwam niet echt van de grond
Jippie!!

Ik ga mijn laatste rooie opdrinken en mijn bed opzoeken. Morgen weer verder met verbouwen van de kelder. Iemand misschien zin om te komen helpen (ik zou het je niet aanraden als je rug en je spieren je lief zijn ).

MV, pas je op dat je morgenochtend niet drie poezen en een kater hebt?

Slaap lekker allemaal!
Verkeerde taal.

Het werk is wel leuk hoor! Op zich nog steeds hetzelfde, maar nu écht gediplomeerd dus. Wel tijdelijk. Ik ben ook alweer rond aan het kijken om straks weer terug te gaan. Want stiekem heb ik best wel een beetje heimwee.

Maar genoeg over mee. Gooi er nog eens wat nieuws in!
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 juni 2013 @ 00:28:

[...]

Nee hoor, je bent nog niet te laat, welkom. Heb RellerT-Enn ook nog niet gezien .

Wat kan ik voor jou inschenken?

ps Rel kwam niet echt van de grond

Doet u mij maar een droge witte. Ik loop ook nog even langs het buffet, als er nog iets over is.

Sri , how are you
doeg sri, slaap lekker en klus ze morgen
quote:sri schreef op 29 juni 2013 @ 00:30:

Jippie!!

Ik ga mijn laatste rooie opdrinken en mijn bed opzoeken. Morgen weer verder met verbouwen van de kelder. Iemand misschien zin om te komen helpen (ik zou het je niet aanraden als je rug en je spieren je lief zijn ).

MV, pas je op dat je morgenochtend niet drie poezen en een kater hebt?

Slaap lekker allemaal!

Slaap lekker, 4 katers heb ik dan . Uhm, ik had morgen een uitslaapochtendje bedacht, maar in gedachten ben ik bij je. -hahahah-

Oeps, sterkte morgen.
quote:jippie55 schreef op 29 juni 2013 @ 00:36:

[...]

Doet u mij maar een droge witte. Ik loop ook nog even langs het buffet, als er nog iets over is.

Sri , how are youTast toe, leuk, hoop dat er wat bij zit. Alles goed?

quote:Daffodil schreef op 29 juni 2013 @ 00:35:

Verkeerde taal.

Het werk is wel leuk hoor! Op zich nog steeds hetzelfde, maar nu écht gediplomeerd dus. Wel tijdelijk. Ik ben ook alweer rond aan het kijken om straks weer terug te gaan. Want stiekem heb ik best wel een beetje heimwee.

Maar genoeg over mee. Gooi er nog eens wat nieuws in!

Ik had wat verschillende talen door elkaar gegooid, of de vertaalmachine heeft mij gewoon in het ooitje genomen.

Nee oke, wat anders. Snap het.
MV en iedereen, slaap lekker voor nu of straks, ikga iig proberen te slapen.
quote:thee schreef op 29 juni 2013 @ 00:52:

MV en iedereen, slaap lekker voor nu of straks, ikga iig proberen te slapen.Slaap lekker Thee, hoop dat je het een beetje warm hebt. Mocht je straks nog wakker zijn dan kom je maar hier gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven