Vrijmiboto `rel` topic ;-)
vrijdag 28 juni 2013 om 13:40
Zo het is wel weer eens tijd voor een leuk vrijmiboto. Ja jullie kwamen zeker af op het `rel` gedeelte he, geef maar toe .
Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken
(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )
Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;
en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag
Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken
(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )
Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;
en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag
Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 29 juni 2013 om 00:01
Lief van de bamidames maar ik hoop binnenkort het paadje af te durven dat het kortst naar de cafetaria is. Morgen hopelijk ook genoeg beenkracht om even naar de winkels te gaan, dan zou ik er 1 kunnen halen en evt. daar opeten maar liever thuis omdat ik zo weinig hapjes achter elkaar op kan. Ik zie wel.
zaterdag 29 juni 2013 om 00:03
zaterdag 29 juni 2013 om 00:05
quote:thee schreef op 29 juni 2013 @ 00:02:
Op naar de 26
Theeheeeeeee
http://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Op naar de 26
Theeheeeeeee
http://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 29 juni 2013 om 00:14
zaterdag 29 juni 2013 om 00:27
zaterdag 29 juni 2013 om 00:28
quote:jippie55 schreef op 29 juni 2013 @ 00:23:
Aaaah, ben te laat, zie het nu pas Mv. Van haaaaarte alsnog!! Ik ga dus ook voor de afterparty . Hoop dat je een fijne reldag hebt gehad. Cheers!
Nee hoor, je bent nog niet te laat, welkom. Heb RellerT-Enn ook nog niet gezien .
Wat kan ik voor jou inschenken?
ps Rel kwam niet echt van de grond
Aaaah, ben te laat, zie het nu pas Mv. Van haaaaarte alsnog!! Ik ga dus ook voor de afterparty . Hoop dat je een fijne reldag hebt gehad. Cheers!
Nee hoor, je bent nog niet te laat, welkom. Heb RellerT-Enn ook nog niet gezien .
zaterdag 29 juni 2013 om 00:30
Jippie!!
Ik ga mijn laatste rooie opdrinken en mijn bed opzoeken. Morgen weer verder met verbouwen van de kelder. Iemand misschien zin om te komen helpen (ik zou het je niet aanraden als je rug en je spieren je lief zijn ).
MV, pas je op dat je morgenochtend niet drie poezen en een kater hebt?
Slaap lekker allemaal!
Ik ga mijn laatste rooie opdrinken en mijn bed opzoeken. Morgen weer verder met verbouwen van de kelder. Iemand misschien zin om te komen helpen (ik zou het je niet aanraden als je rug en je spieren je lief zijn ).
Slaap lekker allemaal!
zaterdag 29 juni 2013 om 00:35
Verkeerde taal.
Het werk is wel leuk hoor! Op zich nog steeds hetzelfde, maar nu écht gediplomeerd dus. Wel tijdelijk. Ik ben ook alweer rond aan het kijken om straks weer terug te gaan. Want stiekem heb ik best wel een beetje heimwee.
Maar genoeg over mee. Gooi er nog eens wat nieuws in!
Het werk is wel leuk hoor! Op zich nog steeds hetzelfde, maar nu écht gediplomeerd dus. Wel tijdelijk. Ik ben ook alweer rond aan het kijken om straks weer terug te gaan. Want stiekem heb ik best wel een beetje heimwee.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zaterdag 29 juni 2013 om 00:36
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 juni 2013 @ 00:28:
[...]
Doet u mij maar een droge witte. Ik loop ook nog even langs het buffet, als er nog iets over is.
Sri , how are you
[...]
Doet u mij maar een droge witte. Ik loop ook nog even langs het buffet, als er nog iets over is.
Sri , how are you
zaterdag 29 juni 2013 om 00:37
quote:sri schreef op 29 juni 2013 @ 00:30:
Jippie!!
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker, 4 katers heb ik dan . Uhm, ik had morgen een uitslaapochtendje bedacht, maar in gedachten ben ik bij je. -hahahah-
Oeps, sterkte morgen.
Jippie!!
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker, 4 katers heb ik dan . Uhm, ik had morgen een uitslaapochtendje bedacht, maar in gedachten ben ik bij je. -hahahah-
Oeps, sterkte morgen.
zaterdag 29 juni 2013 om 00:39
quote:jippie55 schreef op 29 juni 2013 @ 00:36:
[...]
Sri , how are youTast toe, leuk, hoop dat er wat bij zit. Alles goed?
[...]
Sri , how are youTast toe, leuk, hoop dat er wat bij zit. Alles goed?
zaterdag 29 juni 2013 om 00:41
quote:Daffodil schreef op 29 juni 2013 @ 00:35:
Verkeerde taal.
Ik had wat verschillende talen door elkaar gegooid, of de vertaalmachine heeft mij gewoon in het ooitje genomen.
Nee oke, wat anders. Snap het.
Verkeerde taal.
Ik had wat verschillende talen door elkaar gegooid, of de vertaalmachine heeft mij gewoon in het ooitje genomen.
Nee oke, wat anders. Snap het.
zaterdag 29 juni 2013 om 00:53
quote:thee schreef op 29 juni 2013 @ 00:52:
MV en iedereen, slaap lekker voor nu of straks, ikga iig proberen te slapen.Slaap lekker Thee, hoop dat je het een beetje warm hebt. Mocht je straks nog wakker zijn dan kom je maar hier gezellig.
MV en iedereen, slaap lekker voor nu of straks, ikga iig proberen te slapen.Slaap lekker Thee, hoop dat je het een beetje warm hebt. Mocht je straks nog wakker zijn dan kom je maar hier gezellig.