Vriend is kwijt

29-06-2013 04:06 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik post hier normaal nooit, maar ik moet echt even tips want ik ben bang dat ik anders gek word.

Mijn vriend zou vanavond naar een verjaardag gaan en daarna nog even uitgaan. Ik ben thuisgebleven, en ik heb rond 11 uur gesmst of ie het wilde laten weten als het na drieen zou gaan worden dat ie thuis zou komen. Mijn vriend weet dat ik anders snel ongerust word, dus hij zou nooit expres niks van zich laten horen.

Nu is ie dus nog niet thuis, en ook geen smsje of wat dan ook ontvangen. Ik heb hem al vijf keer oid geprobeerd te bellen en dan gaat zijn telefoon wel over, maar er neemt gewoon niemand op. Ik ben ondertussen echt ongeveer gek van de zorgen en ik heb echt even raad nodig over wat ik moet doen (rustig afwachten, mensen bellen, wat dan ook?) Al jullie tips zijn dus heel erg welkom!
Ach, bij station wachten of uren uit raam zitten loeren: het blijft neurotisch. Laat die kerel even een leuke avond hebben zonder dat hij zijn vriendin moet laten weten waar hij uithangt en hoe laat hij thuis denkt te zijn.
Als ik echt heel ongerust zou zijn en ik zie hem uiteindelijk lopen zou ik hem toch op z'n minst gedag zeggen.
quote:Suze02 schreef op 29 juni 2013 @ 09:08:

Ach, bij station wachten of uren uit raam zitten loeren: het blijft neurotisch. Laat die kerel even een leuke avond hebben zonder dat hij zijn vriendin moet laten weten waar hij uithangt en hoe laat hij thuis denkt te zijn.Dat dus. de titel alleen al, hoezo kwijt? Iedereen weet dat ie aan het zuipen is. Een eindfeest nota bene.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Had jij ook een eindfeest van de studentenvereniging Nous?
Mijn kerel deed het ook vaak: informeren of ik al wist wanneer ik er weer zou zijn. Tot ik aangegeven heb dat het Godsgruwelijk irritant is om ergens een tijd op te plakken (waar hij dus dan rekening mee gaat houden).

Tegenwoordig merkt hij het vanzelf
quote:Frizzy schreef op 29 juni 2013 @ 09:30:

Had jij ook een eindfeest van de studentenvereniging Nous? Ik zat niet bij een studentenvereniging, het idee zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 29 juni 2013 @ 09:54:

[...]

Ik zat niet bij een studentenvereniging, het idee zeg.
Ach ja, ik ken het wel, mijn vriend was ook altijd zo lekker bereikbaar. De enige nacht dat er daadwerkelijk wat gebeurde in 7 jaar (hij werd tegen de grond gewerkt en beroofd) had ik me geen minuut druk gemaakt. Maar doorgaans lopen ze niet in 7 sloten tegelijkertijd, en je kan er niet altijd wat aan doen als er iets gebeurt.
quote:amby schreef op 29 juni 2013 @ 10:00:

Ach ja, ik ken het wel, mijn vriend was ook altijd zo lekker bereikbaar. De enige nacht dat er daadwerkelijk wat gebeurde in 7 jaar (hij werd tegen de grond gewerkt en beroofd) had ik me geen minuut druk gemaakt. Maar doorgaans lopen ze niet in 7 sloten tegelijkertijd, en je kan er niet altijd wat aan doen als er iets gebeurt.Inderdaad, als ie wel bereikbaar was was ie dan niet beroofd?
Godallejezus nog an toe..
Fijn dat hij weer terecht is! Ik begrijp je ongerustheid wel hoor, zou ik ook hebben.
quote:Suze02 schreef op 29 juni 2013 @ 09:08:

Ach, bij station wachten of uren uit raam zitten loeren: het blijft neurotisch. Laat die kerel even een leuke avond hebben zonder dat hij zijn vriendin moet laten weten waar hij uithangt en hoe laat hij thuis denkt te zijn.Als iemand mij dat zou flikken uren stiekem bij het station staan gluren hoe laat ik uit de trein kom zwalken dan was hij nog niet klaar met mij.
Nou als je een afspraak hebt dat hij iets van zich laat horen als het laat wordt en vervolgens doet hij dat doodleuk niet, dan zou ik ook ongerust worden en na afloop kwaad.

Wat voor moeite is het nou om even een sms of whatsapp te sturen?
Dat zijn ook idd geen afspraken die je moet maken nadat je bij je moeder thuis weg bent.
quote:Nouschi schreef op 29 juni 2013 @ 09:15:

[...]

Dat dus. de titel alleen al, hoezo kwijt? Iedereen weet dat ie aan het zuipen is. Een eindfeest nota bene.Daarbij was hij niet kwijt, hij kwam later dan TO dacht thuis
Je bent zelf een theepot
quote:amby schreef op 29 juni 2013 @ 10:00:

Ach ja, ik ken het wel, mijn vriend was ook altijd zo lekker bereikbaar. De enige nacht dat er daadwerkelijk wat gebeurde in 7 jaar (hij werd tegen de grond gewerkt en beroofd) had ik me geen minuut druk gemaakt. Maar doorgaans lopen ze niet in 7 sloten tegelijkertijd, en je kan er niet altijd wat aan doen als er iets gebeurt.Heb je het nou over je vriend of over je kind?
quote:Pyridine schreef op 29 juni 2013 @ 10:14:

Nou als je een afspraak hebt dat hij iets van zich laat horen als het laat wordt en vervolgens doet hij dat doodleuk niet, dan zou ik ook ongerust worden en na afloop kwaad.

Wat voor moeite is het nou om even een sms of whatsapp te sturen?En wat voegt het toe? Hij is op stap, een eindfeest en gaat zuipen met z'n vrienden waarom moet hij dan een berichtje sturen?
Het gaat hier over een volwassen vent toch?? Toch??

Hij was niet kwijt, je wist waar hij was nl op het eindfeest van zijn studentenvereniging.
Het voegt toe dat je weet dat er niets gebeurd is.

En voor mijzelf persoonlijk, maar dat zal niet voor iedereen gelden: ik kan niet goed slapen als mijn vriend weg is, omdat ik dan steeds denk dat ik hem binnen hoor komen. Als ik weet dat het nog uren gaat duren dan slaap ik wel.
quote:Pyridine schreef op 29 juni 2013 @ 10:14:

En ik zou als vriend zijnde serieus het einde van de relatie overwegen.

Want aan twee moeders heeft niemand iets.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hij was niet kwijt hij was aan het stappen
Wat een gezeur weer. Als je afspreekt dat je iets laat weten als het later dan 3 uur wordt en je laat pas om6 uur van je horen....had dan niet gezegd dat je het zou laten weten. Ik snap TO wel.
Het enige punt is eigenlijk dat hij die sms van 23u niet heeft gehoord en blijkbaar daarna 6 uur zijn telefoon niet heeft bekeken of niet de moeite heeft genomen om te antwoorden. Dat is niet echt aardig..

Maar we kennen zijn kant van het verhaal niet. Misschien deed hij het expres omdat hij genoeg had van het feit dat zij altijd wil weten waar hij is en wanneer hij thuiskomt...

Als mijn vent laat wegblijft (zeer regelmatig), slaap ik gewoon prima. Af en toe verbaas ik me dat hij er nog niet is als ik even wakker word (vooral als hij gewoon moet werken de volgende dag )
quote:willibrordfrequin schreef op 29 juni 2013 @ 05:30:

Je vriend ligt een of andere hockeysnol te rampetampen.Het valt op dat jij altijd van die cynische opmerkingen plaatst in serieuze topics. Wel grappig hoor, maar waarom nooit inhoudelijk reageren?
quote:gloednieuw schreef op 29 juni 2013 @ 04:06:

Mijn vriend weet dat ik anders snel ongerust word, dus hij zou nooit expres niks van zich laten horen.

Nou, ik denk dat hij wel expres niets van zich heeft laten horen. Want hij was naar een verjaardag EN naar een eindfeest. Met studenten. Nogal logisch dat hij dan niet voor 3 uur thuis is.

Ik zou ook geen zin hebben in een vriendin die om 23 uur (!) gaat smsen of ik dan al weet hoe laat ik exact thuis ben. Natuurlijk weet je dat niet al om 23 uur, als het stappen nog moet beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven