Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
quote:missmonroe schreef op donderdag 27 juni 2013 15:16 Supergoomba: pek met veren voor je vriend

Lemoos jeetje das pech!

Verder: idd. is jarig zijn niet zo erg, kreeg nog bijna op mijn kop van een leidinggevende dat ik niks gezegd dat toen ik ging trakteren.

Echter ik ga er toch niet mee te koop lopen en schreeuwen dat ik jarig ben als ik binnenkom...

Why not? Dat doe ik ook altijd... al drie maanden van tevoren. Ik ben net een klein kind wat dat betreft.

Nog gefeliciteerd trouwens!
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperGoomba schreef op 30 juni 2013 @ 01:46:

[...]

Dat vind ik stiekem best grappig Ik zelf ook, daarom staat het hier. Maar toch ook wel irritant.
Je bent zelf een theepot
yesss ik ben niet brak!
Zo haren geverfd. Nu nog wachten om het uit te spoelen.
ik ben blij dat de zon er weer eens is.
Ik heb gisterenavond 15 euro winst gemaakt toen ik geld ging wisselen voor sigaretten!
En ik heb heeeeeeel veeel zin in de eigengemaakte hamburgers die ik zo ga bakken. Mjammmm
ben vandaag per ongeluk om gefietst op de weg naar huis (want mijn moeder wilde een keer een andere route uitproberen) en ben zo mooi onder een afspraak uitgekomen waar ik eigenlijk al geen zin in had
.
Net op tv een zwarte lamborghini murcielago uit 2003. Wat een mooie auto is dat toch.
mijn huis is een chaos.
Ik ben doodziek van die zweedse detectives op tv. Ik versta er geen hout van.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

de hele dag was ik duf en moe en nu kan ik niet slapen.
Ik luister dit http://youtu.be/xngjZssxC7Q
quote:merano schreef op 30 juni 2013 @ 21:32:

Ik ben doodziek van die zweedse detectives op tv. Ik versta er geen hout van.Je bedoeld dat je er geen høut van verstaat zeker
Nog niet willen slapen, maar al wel weten hoe ongeloofelijk moeilijk het is om morgen ochtend weer op te staan...
??? Mijn nutteloze berichtentopic leeft nog? Krijg nou wat...

hahaha winterteen, heb je goed geregeld!

Een probleem: jullie zijn veel beter in nutteloze berichten, grommm.. Ik lul liever te veel
quote:SuperGoomba schreef op 30 juni 2013 @ 01:47:

[...]

Why not? Dat doe ik ook altijd... al drie maanden van tevoren. Ik ben net een klein kind wat dat betreft.

Nog gefeliciteerd trouwens!Dank u!
euh Miss M. Het is jouw topic dus klets hem vol als je dat graag wil.
Deze reactie ging niet helemaal goed. Wat ik dus wilde zeggen @miss dat veel lullen niet altijd nuttig hoeft te zijn en ik er van baal dat ik iedere keer last minute te horen krijg dat de auto net verkocht is als ik een afspraak gemaakt heb!
Da's inderdaad flauw. Gaan tweedehands auto's zo hard, tegenwoordig?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik krijg mijn ogen niet open.
I am surrounded by morons
@merano ik heb echt geen idee. Ik vind het gewoon niet netjes. Zoals gisteren bijvoorbeeld. Zaterdag had ik al contact met deze meneer. Hij zo ja, velen zeggen dat ze wel komen alleen blijkt dan anders. Als je maandag vroeg nog even belt dan houd ik er rekening mee. Zo gezegd zo gedaan. Ga ik al een half uur eerder weg van het werk om er naartoe te gaan belt hij op dat hij het zojuist verkocht heeft.

En dit is niet de eerste keer. Zaterdag was ik ook eerst nog voor een andere auto wezen kijken. Staat gewoon bij de handelaar op de website. Ook hem had ik nog gebeld dat ik voor deze auto zou komen. Kom ik daar zegt hij, ja maar die auto heb ik al een maand geleden verkocht. Ik dacht echt WTF?? Hij zo ja ik dacht dat je voor die ander kwam :-/

Nou daarna ook nog naar een andere handelaar weer geweest voor een andere auto. Eerste instantie zat ik nog wat te twijfelen, omdat het wat boven mijn budget zat. Ben ik even weer naar huis gegaan (was z.g.a. om de hoek) en na 1,5 uur toch besloten om er voor te gaan. Was het ook al verkocht.

Zeg het maar. Heb ik gewoon pech of wat?
quote:ChantalJS schreef op 01 juli 2013 @ 23:35:

euh Miss M. Het is jouw topic dus klets hem vol als je dat graag wil. Ja is wel een logisch idee he hihihi.

ALLE DUIVEN OP DE DAM, SJALALALALIIIISJALALALALAAAA!!!

(vrije dag vandaag, gister gesport waar ik gek genoeg nog helemaal blij van ben. hoe bizar!)
Twee lekkere schilders hier bezig. Mogen mij ook wel witten ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven