Wat doe jij vandaag?

30-06-2013 14:01 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik kijk ondertussen film op de iPad..

Wat doe jij t liefst op zondag

Totaal aantal stemmen: 18

Helemaal niks (39%)
Uitbrakken (17%)
Wandelen (6%)
Shoppen Geen stemmen
Op visite (6%)
Anders namelijk... (33%)
Werken.. maar wel met een fijn muziekje op de achtergrond en af en toe een dosisje viva forum.
Vanochtend een uurtje training gegeven en daarna zelf gaan hardlopen. Zo een uurtje yoga en daarna wasjes en stofzuigen. Verder nog geen idee, balkon hangen met een boek denk ik.
De kast opnieuw aan 't ordenen. Ik wil eigenlijk spullen kwijt en ben moed aan het verzamelen voor marktplaats. Of anders gewoon weg te knikkeren. Waarom ik ineens zo'n gevoel van urgentie heb weet ik niet; dat moet ik eerst onderzoeken. Want in principe kan het niet bederven. Wel verouderen. Marktplaats vind ik zo'n gedoe voor die paar tientjes.

Enfin, ik prakkizeer wel verder. Misschien een briefje bij de super.
quote:Louba schreef op 30 juni 2013 @ 14:51:

[...]

Doe mijn man en zijn neef de groeten! Haha! Is goed, iedereen de groeten van Louba geven, dan moet 't goed komen!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:Bruja78 schreef op 30 juni 2013 @ 15:12:

[...]

Haha! Is goed, iedereen de groeten van Louba geven, dan moet 't goed komen! Zo is het! Veel plezier, ik hoor dat het er stralend mooi weer is! (itt Groningen)
quote:Groll schreef op 30 juni 2013 @ 15:10:

De kast opnieuw aan 't ordenen. Ik wil eigenlijk spullen kwijt en ben moed aan het verzamelen voor marktplaats. Of anders gewoon weg te knikkeren. Waarom ik ineens zo'n gevoel van urgentie heb weet ik niet; dat moet ik eerst onderzoeken. Want in principe kan het niet bederven. Wel verouderen. Marktplaats vind ik zo'n gedoe voor die paar tientjes.

Enfin, ik prakkizeer wel verder. Misschien een briefje bij de super.Kijk eens wanneer de eerstvolgende vlooienmarkt is. Heel leuk om daar te staan met spullen!
65 km geracefietst, nu op de bank, tour kijken.... Studeren sla ik bewust over vandaag, echt totaal geen kop voor en zin in.
quote:Louba schreef op 30 juni 2013 @ 15:14:

[...]

Kijk eens wanneer de eerstvolgende vlooienmarkt is. Heel leuk om daar te staan met spullen!Nnnee, niks voor mij.
Uitbrakken en naakt op bed in de zon bruin worden met de ramen open terwijl ik laptop
Ik heb nog niet zoveel gedaan vandaag. Uitgeslapen, daarna een handwasje gedaan (wasmachine is stuk ), en eigenlijk moet ik nu nog opruimen en afwassen, maar ik heb geen zin. Ik zit nog in pyjama op de bank. Vanavond komt vriend. En ik moet nog bedenken wat ik ga eten, wat een ramp is dat toch iedere keer weer.
Beetje bank hangen, filmpje kijken, met mijn katten knuffelen en na genieten van gisteren ene geweldige dag op Awakenings festival!
quote:Louba schreef op 30 juni 2013 @ 14:39:

Cheery: vanmorgen te horen: de finish is in hoogte verstelbaar. Eerst wordt ie hoog gemaakt om alle bussen er onderdoor te laten. Na een bepaalde tijd mogen er geen bussen meer door, dan gaat de poort omlaag om de reclame en de finish mooi in beeld te krijgen.

De bus kwam na die tijd binnen en bleef hangen. Chauffeur was dus te laat, en de finish was al naar beneden. Chauffeur heeft een boete van 1600 euro gekregen. Wat een medelijden had ik met die man, hij zat er echt verslagen bij! Gelukkig nog op tijd goed gekomen! Maar je zag allemaal mannetjes als kippen zonder kop rondrennen, want het peloton was nog maar 16 km verwijdert van de finish Hihihi, wat een prutser. De eerste dag verkloot. Ik kan me voorstellen dat hij er verslagen bij zat. Op de radio klonk het idd als chaos. Wel leuk om dit nog mee te krijgen. Dank voor het vertellen.
quote:eva-30 schreef op zondag 30 juni 2013 15:36 Beetje bank hangen, filmpje kijken, met mijn katten knuffelen en na genieten van gisteren ene geweldige dag op Awakenings festival!Check!!
quote:Louba schreef op 30 juni 2013 @ 15:13:

[...]

Zo is het! Veel plezier, ik hoor dat het er stralend mooi weer is! (itt Groningen)

Het is niet echt bakken in de zon weer hier, klopt.

Maar het is wel droog.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:jjjes schreef op 30 juni 2013 @ 15:42:

Check!!Haha ;) Je was er ook? Wat een briljant feestje weer he. Wauw.
Sinds tijden aan het genietenvan een middag alleen thuis!!!!!!! Net in de zon een tijdschrift gelezen, maar waaide nog pittig. Net binnen en even aan het forummen. Gewoon even tijd voor mezelf dus zonder steeds "maaaaaaam" te horen . Mijn vriend is met mijn zoontje van 3 middag weg, uniek dus geniet extra hahaha.

Vanochtend een extra lange douche al gehad en evengoed nog wat nuttigs gedaan door te stofzuigen en wc te doen, jaja wow en dat op de zondag. Verder nu relaxen!
Ik zit al de hele dag in de tuin (uit de wind) uit te brakken en me overal mee te bemoeien op internet. Heerlijk, eindelijk weer een zomerse dag!
Het enige wat ik vandaag tot nu toe gedaan heb is een was ophangen, gisteravond gedraaid, en een nieuwe was draaien.

Kan niet zoveel vandaag. Gisteren waren we in de tuin bezig en dat merk ik vandaag aan mijn rug. Is altijd snel overbelast, chronische rugklachten.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Net nog even stad in gelopen..paar dingen gekocht en nu weer lekker op de bank met laptop en lijstje maken voor de vakantie!
Oja en rekeningen betaald en beauty dagje geboekt ;)
Met eshaman en eshakids naar de speeltuin, kinderboerderij, nog een andere speeltuin en verse aardbeien bij de boer gehaald (lekker toetje straks, mjammie)
Ik ben ziek, grieperig & verkouden, lig dus de hele dag op bed. Was net aan het bedenken hoe ik aan eten kom vanavond, ben de afgelopen dagen niet echt aan boodschappen toe gekomen.
Uitgeslapen en bij m'n vaders café gezeten. Het is kaeskoppenstad in Alkmaar en zijn café ligt in die route dus was druk en gezellig
Internagelaktisch
Vanmiddag meegedaan met de Run for KiKa Rotterdam! Fantastische sfeer daar tijdens het lopen :-) Net even extra lang gedoucht/ gescrubd en een lekker maskertje opgedaan. Nu even relaxen in de tuin en vanavond ergens een hapje eten.
Boek lezen - deels lekker in de zon op het balkon - , paar boodschapjes, farmville spelen, badkamer schoonmaken, wat forummen, en er staat nu net een lasagne in de oven.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven