Gezondheid alle pijlers

Gyno-daktarin - wie ervaring?

30-06-2013 21:01 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel seks geen enkel probleem is, en ik elke maand fluitend een KID-behandeling onderga, heb ik altijd een weerstand gevoeld om zelf iets in te brengen. Niet psychisch, maar lichamelijk lukte het gewoon niet. Een ander, geen probleem, maar zelf dus wel. Ik ben dus pas vrij laat aan de tampons gegaan. Wel een verademing overigens.

Maar nu dus 3 dagen achter elkaar een gyno-daktarineitje. Iets dikker dan mijn tampons (ik gebruik mini). En ik vind het eng. Bang dat ik m voel zitten. Mijn vraag is dan ook of die dingen snel smelten? Maak ik me druk om niets? Ik heb gewoon even een geruststelling nodig, geloof ik.
Waar zit de any-key?
Ja, ze "smelten". Dat betekent dus ook dat het er weer "uitloopt". Dus geen paniek.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ze lossen vrij snel op en dan voel je het bruisen. Ik vind ze heel naar en vraag altijd (nou ja, de laatste keer is gelukkig al heel lang geleden) om orale tabletjes.
quote:betjebig schreef op 30 juni 2013 @ 21:04:

Ze lossen vrij snel op en dan voel je het bruisen. Ik vind ze heel naar en vraag altijd (nou ja, de laatste keer is gelukkig al heel lang geleden) om orale tabletjes.
Waar zit de any-key?
Fame: goed dat je het zegt, neem ik even maatregelen.
Waar zit de any-key?
Ze smelten inderdaad en dat voelt behoorlijk smerig. Het is niet zo dat je een of andere bonk voelt zitten
's Nachts gebruiken en een inlegkruisje gebruiken. Ook ik ben er niet dol op, áls ik zo'n kievitsei gebruik vraag ik de zwaardere zodat ik er met 1 nacht vanaf ben.
Nou, ik heb nooit bruistabletten gehad hoor, heb je niet je kunstgebittablet ingebracht?

Ja, even inlegkruisje ofzo gebruiken, maar ook weer niet te lang, blijven ondingen.
Inderdaad vlak voor dat je naar bed gaat inbrengen en ook goed diep. Ik heb ze regelmatig gebruikt. Ik voel ze echt niet zitten. Alleen als je 's ochtends naar de wc gaat is het een beetje vies. Ik draag dan een maandverbandje.

Ik kreeg er laatst ook 3 (van 400 mg) ik was vergeten te zeggen dat ik er liever 1 kreeg van 1200 mg (die is even groot) en toen heb ik ze alle drie tegelijk ingebracht

Daarna van mijn klachten af.
Nou zeg ik niet dat je ze allemaal tegelijk in moet brengen hoor. Zeker niet. Maar ik wilde niet 3 dagen gedoe.
quote:Fame schreef op 30 juni 2013 @ 21:09:

Nou, ik heb nooit bruistabletten gehad hoor, heb je niet je kunstgebittablet ingebracht?

Ja, even inlegkruisje ofzo gebruiken, maar ook weer niet te lang, blijven ondingen.Nou, ik voel ze wel bruisen en het brandt. Daarom dus die gewone tabletjes. Maar iedereen reageert er weer anders op dus TO kan ze gerust proberen.
De orale mogen niet als je zwanger wilt worden!!
Sophia: je schrijft: het voelt behoorlijk smerig. Bedoel je dat je het vanbinnen voelt. Als in plakkerig?

Bedankt voor jullie reacties overigens. Ik voel me er niet echt geruster door, maar weet iets meer wat ik kan verwachten.
Waar zit de any-key?
quote:Cheery schreef op 30 juni 2013 @ 21:17:

De orale mogen niet als je zwanger wilt worden!!Volgens mijn huisarts niet in de wachtweken, maar is daarvoor geen probleem.
Waar zit de any-key?
Ik denk dat Sophia bedoelt dat wanneer je dat ding 's avonds inbrengt en dan lekker hebt geslapen en dan opstaat, dat er dan een beetje drapperige substantie uitloopt.
Maar het is wel wereldspul!
Geen zorgen maken, Houston. het valt mee, echt!

(tenzij je er niet tegen blijkt te kunnen, dan gaat het inderdaad branden, maar de meeste vrouwen kunnen er wel tegen).
Klopt Houston. Alleen tijdens wachtweken of als je weet dat je zwanger bent dus niet.
ik verging van de jeuk van die roteitjes. Gelukkig kun je ook een tabletje krijgen. En anders helpt dat spul van de drogist (actigel) ook goed.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dat branden...slik.

Drapperige substantie check.
Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 30 juni 2013 @ 21:18:

Sophia: je schrijft: het voelt behoorlijk smerig. Bedoel je dat je het vanbinnen voelt. Als in plakkerig?

Bedankt voor jullie reacties overigens. Ik voel me er niet echt geruster door, maar weet iets meer wat ik kan verwachten.Het voelt gewoon alsof er iets vloeibaars zit daar, wat ook klopt Beetje vergelijkbaar met wanneer een man in je klaar is gekomen. Vind ik persoonlijk niet zo'n prettig gevoel, maar is te doen hoor.
quote:Fame schreef op 30 juni 2013 @ 21:21:

Ik denk dat Sophia bedoelt dat wanneer je dat ding 's avonds inbrengt en dan lekker hebt geslapen en dan opstaat, dat er dan een beetje drapperige substantie uitloopt.Inderdaad. Maar ik voel het ook gewoon als ik lig. Beetje glibberig. Werkt wel als een trein inderdaad!
quote:Houston77007 schreef op 30 juni 2013 @ 21:40:

Dat branden...slik.

Drapperige substantie check.Dat branden trekt heel snel weg. Met een paar minuutjes al.
Als je het diep genoeg inbrengt, net als je tampon, dan voel je er niks van. Wees daar absoluut niet angstig voor. Ik ben echter allergisch voor die eitjes. Binnen een half uur zat ik op de kast van de jeuk. Nu vraag ik ook de orale tablet.
De vraag is alleen of het me lukt om zo'n eitje diep in te brengen. Ik weet uiteraard dat het past, maar zoals ik in de OP al schrijf, zelf iets inbrengen gaat moeizaam.

Ben het naar bed gaan ook aan het uitstellen.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven