Gedoe met Efteling kaartjes

01-07-2013 12:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 2 Efteling kaartjes besteld en het geld is van mijn rekening afgehaald, maar ik heb de betalingsbevestiging in mijn mailbox niet ontvangen. Wel van mijn bank (daar vroeg ik om), maar niet van de Efteling zelf. De Efteling site zegt dat ik het opnieuw moet proberen, maar dat wil ik liever niet doen omdat ik anders dubbel betaal. Ik heb dus maar de Efteling gebeld, daar zeiden ze dat ik moest afwachten. Wel vreemd dat de site dan zegt dat ik opnieuw moet betalen. Hebben meer mensen deze ervaring met het bestellen van Efteling kaartjes? Ik ga nu afwachten en hopen dat ik alsnog die kaartjes heb. Maar wat een gedoe
Some flies are too awesome for the wall
Heb ik ook gehad, ik heb 2 x betaald, 10 x gebeld en het zou terug gestort worden. Nog niks gezien (december)
Sjips, flakes. Nu maar hopen dat die Eftelingvrouw aan de telefoon gelijk had...
Ik zou elke dag een mail sturen en om de dag bellen, minimaal een aangetekende brief die kant op doen als het langer dan 1 week duurt.

Heb teveel slechte ervaringen op dat gebied om rustig af te gaan zitten wachten.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Die Eftelingmevrouw doet hoop ik meer voor jou dan voor mij!

Succes!

*stuur zo ook wederom een mail...toch weer 60+ euro*
quote:sprokkelientje schreef op 01 juli 2013 @ 13:00:

Ik zou elke dag een mail sturen en om de dag bellen, minimaal een aangetekende brief die kant op doen als het langer dan 1 week duurt.

Heb teveel slechte ervaringen op dat gebied om rustig af te gaan zitten wachten.Ben ook niet van plan rustig af te wachten. Ze zei dat het binnen een uur in mijn inbox zou staan. Ik geef ze tot morgen en dan ga ik ze eindeloos lastigvallen. Heb al vakantie dus tijd zat
Als je morgen nog niks binnen hebt even facebooken, daar reageren ze goed op.
quote:femselien schreef op 01 juli 2013 @ 13:03:

[...]

Ben ook niet van plan rustig af te wachten. Ze zei dat het binnen een uur in mijn inbox zou staan. Ik geef ze tot morgen en dan ga ik ze eindeloos lastigvallen. Heb al vakantie dus tijd zat you go girl...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Heb je al in je ongewenste mail gekeken?
Heel groot op facebook zetten. Dat iedereen het kan lezen, ik denk dat ze dan wel gaan rennen.
ja check eerst even je spam-box voor je trammelant gaat maken
Lorem Ipsum
Ja, ik heb mail! Trammelant was gelukkig niet nodig

Ik hoop dat jij je geld nog terugkrijgt, flakes. Misschien moet je zeggen "papier hier".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven