***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gezellig. Finn is al aan het bijslapen. Hij heeft gisteren en eergisteren 5 uur gedurende de dag geslapen, is gisterenavond om 21.30 naar bed gegaan en slaapt nu nog.

Hij weet waarschijnlijk dat hij vandaag gezellig mag spelen.

Neem jij Puk ook mee? Of zit hij dan nog op de creche?
Nee, Puk zit op de creche (ongezellig eigenlijk!)
Ja, erg ongezellig. Wanneer haal je hem altijd op? Wel makkelijk voor jezelf om even tijd voor jezelf te hebben.

Haha, nu krijgen Morris, Lars en Finn gewoon alle aandacht.

Wel jammer dat ik de beroemde spriet Puk niet ontmoet. En ik neem aan dat Ole en Kaj ook op school / kdv zitten. Minder snugger geregeld. Maar ja, anders kunnen wij zelf natuurlijk ook niet lunchen, dan komt er niks van.
Swis, Hugo is een pittig dingetje en laat zich inderdaad niet afleiden. Ik had al geprobeerd om hem zijn favoriete Little People poppetje te geven, maar hij gooide het op de grond om vervolgens door te gaan met het optillen van het tafelzeil. (de borden stonden op tafel, verdorie )

Hugo had een ochtendhumeur vanochtend! Het was me al vaker opgevallen dat hij erg uit zijn hummetje kon zijn als hij net wakker wordt, maar vanochtend was het echt heel erg. Er kon geen lachje vanaf, hij wilde niets en alles tegelijk en niets was goed. Uiteindelijk trok hij een heel stuk bij toen hij zijn ontbijtje op had, maar ik moest echt heel erg mijn best doen om niet keihard te lachen!

Nu is hij moe en ligt te zingen in zijn bed. Raar kindje.
Ik kan hem 's middags ophalen, maar het kdv zit ook nog eens aan de andere kant van de stad bij mijn huis. Nouja, misschien hebben jij en Finn nog tijd en energie over en dan kunnen we eventueel nog die kant uit gaan. (ja, goed idee! Kun je de file ontwijken enzo! )

Kunnen Morris, Lars en Finn achter elkaar aan rennen.
Muis, is het een idee Hugo 's morgens even een fles melk in bed te geven? Ik doe dat heel vaak met Finn, en Finn is dan direct vrolijk. Heerlijk vind hij het (bovendien heb ik dan nog even tijd om wat te doen).

Haha, Opa en Oma zijn even maximaal van Finn aan het genieten. Ze vinden het natuurlijk helemaal niet leuk dat we vanmiddag weg zijn. Gelukkig hebben ze morgen nog.
Oh ja, dat is natuurlijk ook weer waar.

Muis: Puk krijgt een ochtendhumeur als ik em te snel uit bed heb gehaald. Meneer moet eerst gaan huilen, want als hij nog aan het kletsen of zingen is dan raakt hij geirriteerd. Misschien ietsje langer wachten dus? Daarnaast krijgt hij dan direct wat drinken, want hij is dan erg dorstig.
haha Lara, file ontwijken is een goed punt!

Het kan zijn dat ik zo wie zo bijna bij je langs rij, want mijn zus woont volgens mij vlak bij je. We zien het straks wel.

Over een uurtje stap ik in de auto, ik hoop dat de parkeergarage niet vol is.
Meiden, leuk! Ik zie jullie straks (vind het natuurlijk ook erg jammer dat ik mijn stoere jochies niet mee kan nemen, maarja)
Ik had het eerlijk gezegd best relaxed gevonden als ik mijn stoere jochies thuis had kunnen laten!
tja, daar heb je ook weer gelijk in...
Ga jij op de fiets Mich?
Ja.
Jij ook? Hoe laat? Samen fietsen?
Ik hoop om 13:00 hier weg te kunnen en denk dat dat wel lukt. Hoe laat kan jij weg? En waar kunnen we dan afspreken?
lieve meiden

Meer, meer, meer. Ik word er een beetje hebberig van maar kunnen er meer slaapvibes deze kant worden opgestuurd?

Het was een prut nacht. Om een uur is Feline bij mij in bed gedropt en is man op haar kamer gaan slapen zodat hij snel bij Vincent was als hij een kick gaf (met de bedoeling dat hij dan weer snel zou doorslapen). Maar vanaf vijf uur was het al weer volop actie. Vanmorgen had hij ook een mega vieze luier. Poep die helemaal doorlekte in zijn slaapzak en op zijn lakens. Er is toch iets aan de hand in dat lijfje. door al die slokjes water als hij wakker werd was zijn luier ook wel iet wat verzadigd.

Muis, volgens mij is de truck heel duidelijk nee zeggen en dan het weghalen en natuurlijk de positievo zijn als ze dingen goed doen.

Als Vincent voor de zoveelste keer met een stuk van zijn houten trein de ruitjes van de houtkachel bewerkt zeg ik heel duidelijk 'Nee, dat mag niet" en vervolgens zet ik hem ergens anders neer.

Snik, vanmorgen belde mijn moeder dat mijn oma is overleden. ze was al een tijdje ziek, maar het gaat dan toch nog snel. Ze is wel bijna honderd geworden en heeft een mooi leven gehad.

fachat, Mich, Swiss en lara veel plezier met de minimeet.
Esan, gecondoleerd! Het is toch naar nieuws, ondanks dat ze zo oud is geworden.

Ik ging net een huis bekijken, dacht ik. De makelaar was al binnen met een anders stel, maar hij zag me wel staan. (begreep ik uit zijn lichaamstaal) Ik heb potdikkie 25 minuten voor Jan Doedel op straat staan wachten met de jongens! Hij kwam niet eens zeggen dat het wat langer zou duren of wat dan ook, dus ik ben mokkend weggegaan. Stomme vent!

Vanavond komt een vriendinnetje eten en ik ben moehoehoe. Ik heb geen tijd om nog een tukkie te doen, dus ik hoop dat ik het vol kan houden tot vanavond.
Gecondoleerd Esan. Wat beroerd ook dat je weer zo'n rotnacht had... Ik zou willen dat ik een oplossing had, maar helaas. Sorry.

Muisje: wat een stomme makelaar! (ik vind makelaars sowieso stom, maargoed). Heb je het huis nu niet gezien?

Lunch was heel gezellig en nu ben ik verliefd op Finn. Wat een schatje is dat! Zo, ik ga naar de creche. Ciao!
lara1978 wijzigde dit bericht op 04-06-2008 16:56
Reden: Ben zo moe...wat een typfouten...
% gewijzigd
Zo, ben ik ook weer even. Ik heb van de week weinig tijd gehad om te schrijven, heb wel meegelezen hoor!

Lara/Swiss/Micha/Fachat..hebben jullie nog foto's gemaakt van jullie lunch vanmiddag? Konden de jichies goed met elkaar overweg?

Esan...gecondoleerd zeg, Zulk nieuws komt toch altijd weer hard aan, sterkte voor jullie allemaal.

Witc..gefelicteerd, wat goed! Wanneer begin je?

Muis...belachelijk dat die vent je gewoon liet staan! Daar zou ik geen zaken meer mee willen doen hoor.

Wbt straffen, dat doe ik nog niet echt, ik leid Daan ook vaak af met iets anders. Ik kan trouwens wel heel goed aan hem zien dat ie begint te begrijpen wat 'NEE' betekend...dan krijgt ie van die ondeugende glim oogjes en terwijl ie me aan blijft kijken gaat ie dan toch door.

We zijn maandag even naar het huis gaan kijken wat we aangeboden hebben gekregen. Het probleem is dat er een man alleen in zit die er onvrijwillig uit moet wegens een huurachterstand en die werkt dus absoluut niet mee. Hij zou vrijdag de sleutel inleveren bij het verhuurbureau, maar heeft dat nu nog steeds niet gedaan. Ze hebben zelf geen sleutel en kunnen er dus zelf ook niet in.

Gevolg, we moeten zelf een afspraak maken met die vent om binnen te kijken, maar we hebben nu al een paar keer gebeld en hij werkt echt niet mee. Verhuurbedrijf wil nu een plattegrond en foto's opsturen om ons zo een indruk te geven van de binnenkat, maar ik wil het toch wel eerst in het echt zien hoor.
Lievelust, wat irritant zeg! Wanneer gaan ze hem eruit zetten? Hebben ze uberhaupt al een vonnis? Ik neem aan dat hij dus niet zelf zijn spullen gaat pakken...

Ik zat nog even te denken aan dat straffen. Ik heb nog geen straf gegeven, maar Puk begint nu wel te reageren op verbieden, hij is alleen nogal selectief... Ik wil bijvoorbeeld absoluut niet dat hij in bad staat (want glad, dus gevaarlijk) en heb eerst steeds "nee" gezegd en hem teruggezet. Als ik nu nee zeg gaat hij zelf weer netjes zitten (als hij uberhaupt al gaat staan). Nouja, het is tenminste iets.

Kortom: ze kunnen echt wel leren dat sommige dingen niet mogen.
gecondoleerd esan

Lara, fachat en micha hopelijk hadden jullie een fijne lunch

Ik ben vandaag begonnen met werken, en het is een uitdaging. Het is ter vervanging van een zieke. Degene die mij opleidt gaat volgende week in vakantie, dus ik moet in 3 dagen opgeleid zijn.

En volgende week zit ik alleen op mijn eigen bureautje . Het is wel spannend, tot hiertoe lukt het me wel goed, ben benieuwd wat ze me morgen gaan aanleren.
Gecondoleerd Esan. Maar het is wel fantastisch dat ze zo oud geworden is!

Wat vervelend dat de nacht niet goed gegaan is zeg! En het laatste wat je wilt om uur 's nachts is een vieze poepluier en vieze poepdekens schoonmaken! Ik hoop echt voor je dat het vannacht wat beter gaat!

De lunch was erg leuk! Heel leuk om Swissie ook te ontmoeten en natuurlijk Finn met zijn prachtige reebruine ogen! Wat een vrolijkerd! En die Morris deed me zoveel aan Ole denken! Zijn blik in die kleine boeven-oogjes, maar ook zijn gedraaikont en temperament. Erg herkenbaar en grappig om te zien! Geen foto's gemaakt trouwens!

Wat irritant van dat huis Lievelust! Ik vind het ook raar dat jullie nu zelf achter die bezichtiging aan moeten! Dat wordt nog erg lastig.

Muisje, wat een belachelijke makelaar! Ik kan me voorstellen dat je bent weggelopen!

Poeh ik kwam vandaag thuis, is het me hier toch een $#%@^bende. Gisterenavond het hele huis opgeruimd. Nou Ole, Kaj en zijn vriendje zijn flink tekeer gegaan. Fachatman is gisteren door zijn rug gegaan en het verergerd met de minuut (mannen en pijn...). Hij ligt nu op bed en ik ben sinds ik thuis ben nonstop aan het koken, eten, kinderen in bad, ole naar bed, boekje voorlezen, Kaj naar bed, huis opruimen en ben nog niet klaar. Bah.... oke klaagmodus uit, ik ga weer wat doen..
Oh ja Micha, je hebt me geinspireerd! Ik heb vanavond Ole's pony geknipt en het ziet er nog aardig uit ook!
Fachat ben je klaar inmiddels?

Esan gecondoleerd en ik duim voor een betere nacht voor jullie!

Spitsmuis wat een L*L van een makelaar zeg! Ik zou ook zijn weggelopen. Wij zijn ook druk bezig met het zoeken naar HET huis, ik vind het erg moeilijk hoor. Het is voor ons de eerste keer dat we gaan kopen en vind het best een eng idee!

Witckhe gefeliciteerd met je baan. wat super goed van je. Ik hoop dat je er op je plek zal gaan voelen.

Ook ik doe nog niet aan straffen. Ik denk dat een kind op deze leeftijd nog niet de link kan leggen tussen het gedrag wat zij vertonen en de mogelijke consequentie daarvan. Als Luna iets doet wat niet mag. Kijk ik haar aan, zeg duidelijk nee en geef haar iets wat ze wel mag of zet haar ergens anders neer (bij haar speelgoed)

Luna gaat morgen weer naar de creche. Het is dinsdag erg goed gegaan. Ze heeft goed gegeten (meer dan thuis) en heeft niet gehuild, ze heeft veel bij andere kindjes gezeten. wel heeft ze minder geslapen dan dat ze normaal doet.

Er was net een kortingskoopavond bij de kruitvat hier in de buurt, dus heb net flink ingeslagen!
Hmm.. eigenlijk heeft Muis dus wel hetzelfde gedaan met Huug: nee gezegd en ergens anders neergezet :-)

HIer is het ook een zooitje. Maar ik had gister geen energie meer over. En Compli ook niet. Naja. Ik doe elk weekend een redelijk grote schoonmaak, dus zo vies zal het wel niet zijn. Het is gewoon onopgeruimd.

Esan: hoe ging het vannacht? Misschien was het toeval, van die luier, en ging het vannacht wel beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven