Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ook zoiets. Ik zat net even helemaal in da flow, vier (4) levels achter elkaar uitgespeeld. Kan ik weer op kaartjes gaan zitten te wachten. STOM SPEL!
Ik voel weer een compilatie aankomen....
Dat hoerige kutlevel van pearssy moet er in elk geval in Lotte. Die is te mooi om niet voor het nageslacht bewaard te worden.
Lady-V ik heb em!!! Level 92. En de twee levels erna kun je bijna in 1 keer uitspelen Maar nu zit ik weer in zo'n stommmm level waarbij ik de derde keer pas door had wat de logica van het level was (wat overigens niet impliceert dat ik het gehaald heb hoor)
Kakkerdekak!

Nog maar 1 leven, wat een ontiegelijk stom spel!!

Grrrrrr
@Stiekje: level 95 he? Daar snapte ik de eerste keer ook geen reet van. Je moet de ingrediënten boven de trechters houden, dan verdwijnen ze vanzelf naar de zijkant. En daarna had ik de mazzel dat ik een gespikkelde en een verpakte op de goeie plek kreeg, en toen was het zo gepiept. Makkie toch ?
quote:pearssy schreef op 02 juli 2013 @ 17:03:

[...]

Ik zit ook vast in dat hoerige kutlevel Gezellig.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Neurogenesis schreef op 02 juli 2013 @ 17:31:

Kakkerdekak!

Niet niet niet!

Godsgloeiende.......

Ik had hem bijna!

Ja lach maar Lady!

ME ON LEVEL 65 CANDY CRUSH SAGA

WHAHAHAHA
WHAHAHAHA
Okee twee keer is een beetje overdreven mijn vinger deed spastisch
hahahahahahahahahaha!
Sommige mensen overdrijven altijd zo.............
Solo, het zou je sieren als je niet zo badinerend zat te doen en mij gewoon even een kaartje stuurde
Ik heb al mijn FB vriendinnen die verder waren dan ik (mij ook ingehaald hebben trouwens) en nu zitten we met z'n vieren vast in 350. Hij lijkt zo makkelijk en toch... een vriendin zit er al weken in vast!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 juli 2013 @ 18:09:

Solo, het zou je sieren als je niet zo badinerend zat te doen en mij gewoon even een kaartje stuurde

Done.

Ik speel maar 1 of 2x per dag, dus.
Ik heb hem al gevonden . Dank je wel!
Ah, dát zijn dus bommen. Als ik degene te pakken krijg die die krengen heeft uitgevonden stop ik een paar van die leuke bommen in zijn... ach laat ook allemaal maar.
Wat bijzonder dat jullie mannen hebben die ook meedoen... Kazman snapt niet wat ik er aan vind en nog minder wat ik hier op het topic ermee doe...

(ik moet nog één uitdaging spelen voor ik naar level 36 mag, dus ik haal jullie nog lang niet in hoor)
De mijne snapt het ook niet hoor. Maar ik kan weer lekker verder aan 209, met al die klote dropveters.
De mijne snapt het ook niet hoor. Maar ik kan weer lekker verder aan 209, met al die klote dropveters.
Yes eindelijk die kak episode gehaald. Mijn nieuwe level is een verademing: geen bom, geen verplichte combinaties, geen chocolademachines. Alleen maar zo'n level met gelatine in de hoekjes. Maar hier ga ik even van genieten hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven