Commerciele werkervaring
woensdag 3 juli 2013 om 11:41
Aangezien ik zo goed als klaar ben met mijn studie (nog 1 tentamen maken), ben ik druk bezig met solliciteren. Alleen veel vacatures waar ik op wil reageren vragen om commerciële werkervaring, maar wat verstaat men daaronder?
Ik heb in de horeca gewerkt als leidinggevende, marketing en sales medewerker parttime en diverse stages.
Ik heb in de horeca gewerkt als leidinggevende, marketing en sales medewerker parttime en diverse stages.
woensdag 3 juli 2013 om 11:50
Ik neem regelmatig starters op de arbeidsmarkt aan waarbij ik zoek naar enige commerciële ervaring. Mijns inziens zit dat in de ervaring met klantcontact en een klantcontact zoveel mogelijk proberen te verdiepen. Klanten adviseren en zonder dat het irritant wordt zoveel mogelijk proberen te 'verkopen'. Dit kan dus ook prima in de horeca zijn, waarbij je een goede fles wijn extra zal adviseren als men bij je komt eten.
Marketing en sales is een breed begrip, zat daar ook klantcontact in of was dit meer achter de schermen?
Zo los van verder je achtergrond kennen zoek ik voor mijn commerciële functies graag mensen met HBO diploma (liefst CE, MER enz) en word ik wel blij als mensen stage /werkervaring hebben zoals hierboven beschreven
Marketing en sales is een breed begrip, zat daar ook klantcontact in of was dit meer achter de schermen?
Zo los van verder je achtergrond kennen zoek ik voor mijn commerciële functies graag mensen met HBO diploma (liefst CE, MER enz) en word ik wel blij als mensen stage /werkervaring hebben zoals hierboven beschreven