Mijn hond wordt ingeslapen
vrijdag 5 juli 2013 om 12:11
Mijn hond wordt over een uur ingeslapen. 13 jaar oud, hartproblemen en ze is gewoon op. Het is nietmeer geoorloofd om te wachten want ze heeft het al verschrikkelijk moeilijk.
Dit zijn momenten waarvan ik baal dat ik in het buitenland zit, ze is immers bij mijn ouders achtergebleven omdat honden niet toegestaan waren in het apartement... Ik kan er niet bij zijn en ik vind het verschrikkelijk.
Ik weet niet goed wat ik met dit topic wil, ik wil het gewoon even kwijt..
Dit zijn momenten waarvan ik baal dat ik in het buitenland zit, ze is immers bij mijn ouders achtergebleven omdat honden niet toegestaan waren in het apartement... Ik kan er niet bij zijn en ik vind het verschrikkelijk.
Ik weet niet goed wat ik met dit topic wil, ik wil het gewoon even kwijt..
vrijdag 5 juli 2013 om 12:47
Sterkte !!!
ik denk dat dit uiteindelijk de beste oplossing is,
voor haar maar ook voor jullie het is ook niet fijn om je hondje zo ziek te zien. Maar wel vreselijk dat je er niet bij kunt zijn.
Kun je niet vragen aan je ouders of ze je even bellen misschien kan je door de telefoon heen nog wat tegen haar zeggen.Dat je toch soort van afscheid van haar hebt genomen?
ik denk dat dit uiteindelijk de beste oplossing is,
voor haar maar ook voor jullie het is ook niet fijn om je hondje zo ziek te zien. Maar wel vreselijk dat je er niet bij kunt zijn.
Kun je niet vragen aan je ouders of ze je even bellen misschien kan je door de telefoon heen nog wat tegen haar zeggen.Dat je toch soort van afscheid van haar hebt genomen?
vrijdag 5 juli 2013 om 14:35
Dank jullie wel.. Het is voorbij nu, ze is vredig ingeslapen.. Ik weet niet goed wat ik met mezelf aan moet. Ik heb vandaag mijn verjaardagsfeestje, heb wat in huis zitten rommelen maar voel me verdoofd. Ben de helft van de boodschappen vergeten en geen zin om terug buiten te gaan. Heb nog steeds niets gegeten, krijg geen hap door mijn keel. Morgen ga ik naar mijn ouders, we hadden de auto voor dan gereserveerd, alleen hadden we gehoopt dat onze hond er nog zou zijn..