X-factor 2013: the liveshows!
vrijdag 5 juli 2013 om 21:00
quote:Twisted schreef op 05 juli 2013 @ 20:59:
[...]
Ja, dat kan inderdaad. Mijn niet zo heel knappe ouders hebben ook een wonderschone dochter gekregen.
[...]
Ja, dat kan inderdaad. Mijn niet zo heel knappe ouders hebben ook een wonderschone dochter gekregen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 5 juli 2013 om 21:01
quote:itsme26 schreef op 05 juli 2013 @ 21:00:
als ali zijn mond moet houden, ga ik wel andere dingen met hem doen
Laat hem dan maar praten hoor! Zo erg vind het ook weer niet.
als ali zijn mond moet houden, ga ik wel andere dingen met hem doen
Laat hem dan maar praten hoor! Zo erg vind het ook weer niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 5 juli 2013 om 21:02
vrijdag 5 juli 2013 om 21:03
vrijdag 5 juli 2013 om 21:05
quote:coolpack2 schreef op 05 juli 2013 @ 21:03:
Bizar he, dit 'nieuwe concept' gaan ze in het buitenland ook doen. Alsof de lagere kijkcijfers alleen maar komen door de programmering 'later in het seizoen'. Geloof ik niks van.
Slecht dit...Waar gaat het over?
Bizar he, dit 'nieuwe concept' gaan ze in het buitenland ook doen. Alsof de lagere kijkcijfers alleen maar komen door de programmering 'later in het seizoen'. Geloof ik niks van.
Slecht dit...Waar gaat het over?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 5 juli 2013 om 21:06
vrijdag 5 juli 2013 om 21:07
quote:itsme26 schreef op 05 juli 2013 @ 21:05:
sorry hoor, maar die dames hebben zo hard gegild dat ze niet eens konden horen of ze vals warenDit dus.
sorry hoor, maar die dames hebben zo hard gegild dat ze niet eens konden horen of ze vals warenDit dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.