Het duurde even, maar ik heb net pas door dat ze "be brave" heten ipv please leave (vond het al zo'n bijzondere naam)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dames, lag het aan mij of klopte de weergave van Adriaan niet met het geluid? Dat je hem op een gegeven moment vol bezieling en zonder zijn mond te bewegen muziek aan het maken was maar dat je hem toch echt hoorde zingen?
Dames, lag het aan mij of klopte de weergave van Adriaan niet met het geluid? Dat je hem op een gegeven moment vol bezieling en zonder zijn mond te bewegen muziek aan het maken was maar dat je hem toch echt hoorde zingen?
Lekker live wel.Jij zit echt te kijken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Anoniem_6491926aadf04
vrijdag 5 juli 2013 om 21:32
GAan ze een musical doen Nous? *hersens out of order*
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anoniem_113882
vrijdag 5 juli 2013 om 21:32
Be Brave eruit levert wel leuke tv op
Anoniem_6491926aadf04
vrijdag 5 juli 2013 om 21:33
Ik snap t niet zo goed waaorm de massahysterie voor PleaseLeave zo'n vlucht genomen heeft. Zoveel marketing eromheen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Musical hè!Grease of West Side Story, VanDerEllende (en dan bedoel ik niet ons Joop maar die valse nicht van Boelevaart) zal wel aan de kant staan te kwijlen al .