Entertainment alle pijlers

X-factor 2013: the liveshows!

07-06-2013 18:43 1237 berichten
Alle reacties Link kopieren
het vorige topic puilt uit zijn voegjes, dus nu maar een nieuwe geopend!

tot vanavond!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bella, je plast gewoon snel
Home is where your wifi connects automatically.
Ik ben er een soort van hallef want VV heeft koorts (nu weer es van vaccinaties) dus ik ben een wandelend buffet.

Heb ik al iets gemist? Iemand al weg? En wie dan
Ga aub weg staat onderaan!

Ik zit te twijfelen, ga ik voor Adriaan sms-en? Ik twijfel of de stemmen wel echt geteld worden....
Die jochies van Please Leave gaan toch ook heel hard in een zwart gat lazeren als deze hysterie is afgelopen.
allemaal trouwens
Pippin, niets gemist.

Adriaan gaat er dadelijk als eerste uit.

Jammer voor VV en jouw (plus je man).
quote:PinaColada schreef op 05 juli 2013 @ 21:26:

Ga aub weg staat onderaan!

Ik zit te twijfelen, ga ik voor Adriaan sms-en? Ik twijfel of de stemmen wel echt geteld worden....Twijfel jij daar nog over?
quote:steph schreef op 05 juli 2013 @ 21:19:

Please Leave gaat gewoon winnen.Het duurde even, maar ik heb net pas door dat ze "be brave" heten ipv please leave (vond het al zo'n bijzondere naam)
quote:Wickivi schreef op 05 juli 2013 @ 21:29:

[...]

Het duurde even, maar ik heb net pas door dat ze "be brave" heten ipv please leave (vond het al zo'n bijzondere naam)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dames, lag het aan mij of klopte de weergave van Adriaan niet met het geluid? Dat je hem op een gegeven moment vol bezieling en zonder zijn mond te bewegen muziek aan het maken was maar dat je hem toch echt hoorde zingen?

Lekker live wel.
quote:steph schreef op 05 juli 2013 @ 21:28:

[...]

Twijfel jij daar nog over? Je hebt gelijk Steph, heb dus niet gesmst .
quote:Pippin schreef op 05 juli 2013 @ 21:27:

Die jochies van Please Leave gaan toch ook heel hard in een zwart gat lazeren als deze hysterie is afgelopen. Musical hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Adriaan?????
Huts!
Dit zag ik niet aankomen
I am surrounded by morons
quote:FullHouse schreef op 05 juli 2013 @ 21:30:

Dames, lag het aan mij of klopte de weergave van Adriaan niet met het geluid? Dat je hem op een gegeven moment vol bezieling en zonder zijn mond te bewegen muziek aan het maken was maar dat je hem toch echt hoorde zingen?

Lekker live wel.Jij zit echt te kijken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
GAan ze een musical doen Nous? *hersens out of order*

Adriaantjuh! *imiteert Bassie*
Be Brake, noemt vriend die Please Leave.
die moeder van adriaan (stiefmoeder) heeft de jurk aan die ik heel graag wil
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Be Brave eruit levert wel leuke tv op
Ik snap t niet zo goed waaorm de massahysterie voor PleaseLeave zo'n vlucht genomen heeft. Zoveel marketing eromheen?
Yesssss!!!!
Huts!
Nou..Hahahahahahahahahahah!!!!!!!

Dag smurfen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 05 juli 2013 @ 21:31:

[...]

Musical hè!Grease of West Side Story, VanDerEllende (en dan bedoel ik niet ons Joop maar die valse nicht van Boelevaart) zal wel aan de kant staan te kwijlen al .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven