Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:52:

Tellen is een vak...? Voorlopig is het twee dagen lekker. De rest valt nog maar te bezien.

Investeer in een airco. Klaaaaar!Nee...jij VIND het 2 dagen lekker, het IS niet 2 dagen lekker. Airco mag hier in het appartementencomplex. Ik heb wel zo'n mobiel ding, die staat in de slaapkamer en gaat een uur voordat ik naar bed ga aan. Verder zet ik hem niet aan, want dat ding maakt een vreselijk rotherrie.
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:54:

Als je geen oplossing wil Daantje, moet je niet klagen. Je kan op legio manieren uit de zon blijven. De deur uit gaan en naar een museum, bijvoorbeeld. Onder een parasol op het terras. Etc.Het gaat niet alleen om de zon, het gaat vooral om de hitte. En die kan je niet vermijden, ook niet onder een parasol o.i.d.
Daarbij heb je tijd genoeg om te genieten van je regen en wind en kou. Maar nu is het even lekker. Deal with it.
27 mensen vinden dit leuk.
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 09:46:

[...]

het enige wat helpt is [...] bidden voor minder warmte!!Nee hoor, dat helpt niet. Echt niet.
Diaantje, dan zorg je dat je airco in je huis aanlegt. Kun je ook zelf de temperatuur regelen. Net als met de kou en verwarming
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 09:52:

[...]

Ik wil hem niet vermoorden, maar deze periode door helpen

Leg een rubberen kruik in de vriezer en wacht tot deze stijf bevroren is, leg hem vervolgens in je schoot en je zit binnen twee minuten te vernikkelen van de kou. Vergeet hem niet in een handdoek te wikkelen.

In bed kan de kruik lekker bij je tenen en dan heb je een heerlijke koele nacht.

Zo moeilijk is het echt niet
quote:luni schreef op 07 juli 2013 @ 09:53:

[...]

Ramen open en gordijnen dicht.Ja...en de zon blijft het platte dak en de muren verwarmen, waardoor het in het dak zit en in de muren en je de warmte er voorlopig niet meer uitkrijgt.
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 09:52:

[...]

Ik 'zeik' alleen over het weer als het warmer dan 22 graden is, want net als de man van TO krijg ik het ook benauwd. Verder hoor je mij niet. Sterker nog: ik geniet als het regent en koud is.Daar heb je 50 weken per jaar de kans toe, nu even niet. Jammerdebammer nu zijn er andere mensen even blij. Ga maar sparen voor een verrijdbare airconditioning. Te koop bij gamma en praxis.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Dak fatsoenlijk isoleren Daantje? En anders airco installeren?

Lijkt mij dat je dat er wel voor over hebt als je écht last hebt van de warmte.

Wij hebben vorig jaar het dak laten doen, qua warmte boven is het nu echt een wereld van verschil.

Maar dan nog, ik kan ook niet zo goed tegen warmte, maar ga in de schaduw zitten, of binnen, pak een goed boek en klaar hoor.

Tis bovendien zondag dus de meeste mensen hoeven niet te werken (zo ook TO en dr vent) dus legio mogelijkheden om het gewoon rustig aan te doen.
668, the neighbour of the Beast
Tip vanuit eigen ervaring wanneer je niet tegen deze warmte kunt: fok je vooral niet op!
Ga dan naar een museum oid. Ergens waar ze wel airco hebben. Jeetje.. En je snapt heus wel wat ik met 'lekker' bedoel. In de volksmond is dat gewoon hetzelfde als warm. Stel je niet zo aan zeg.
quote:Sophiaaaaa schreef op 07 juli 2013 @ 09:55:

Diaantje, dan zorg je dat je airco in je huis aanlegt. Kun je ook zelf de temperatuur regelen. Net als met de kou en verwarming Airco mag hier in het appartementencomplex.
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:54:

Als je geen oplossing wil Daantje, moet je niet klagen. Je kan op legio manieren uit de zon blijven. De deur uit gaan en naar een museum, bijvoorbeeld. Onder een parasol op het terras. Etc.Op het terras? Jij begrijpt iets echt niet.
Van mij hoeft het ook niet hoor,deze temperaturen.

Maar dat schijnt niet te mogen ofzo,want oooohhh zo lekker dit weer?

Ik vind er niks aan,geef mij maar het voorjaar,of een lekkere ontstuimige herfstdag.

En ik heb het niet eens benauwd!
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:56:

Ga dan naar een museum oid. Ergens waar ze wel airco hebben. Jeetje.. En je snapt heus wel wat ik met 'lekker' bedoel. In de volksmond is dat gewoon hetzelfde als warm. Stel je niet zo aan zeg.Ik vind dat jullie je aanstellen, met het 'mooie' weer. En zeker aanstellen als het onder de 20 graden wordt.
Waarom stellen wij ons aan dan? Hoor je ons klagen vandaag?

Ik ga zo lekker naar het water, heerlijk aan zee met een verkoeldend briesje erbij. Mij hoor je niet hoor!
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:55:

Daarbij heb je tijd genoeg om te genieten van je regen en wind en kou. Maar nu is het even lekker. Deal with it.Ik heb tot een paar dagen geleden (op die 3 benauwde dagen na) heerlijk genoten. En nu niet meer. Dat jullie genieten prima, maar het zou fijn zijn als mensen beseffen dat er genoeg mensen zijn die niet tegen de hitte kunnen en dit dus geen lekker weer vinden.
Nee ik snap het idd niet. Bouw een kelder voor die twee dagen. Shit happens. Ook voor jullie.
Naar aanleiding van al die zeiktopics realiseer ik me hoe heerlijk het is dat ik van elk weertype kan genieten.

Ik vind het heerlijk om nu met dit mooi weer in de tuin of op het terras te zitten.

De eerste sneeuwdag word ik altijd blij als een kind wakker omdat het zo prachtig is buiten.

Of als het zo koud is dat je kunt scháátsen!

Ik geniet intens van herfststormen, en dan heerlijk met een kop thee en een goed boek bij de kachel op de bank.

Of wandelen in het bos terwijl het stormt en de bladeren om je heen vallen.

Die eerste lentedag, die eerste dag dat je zonder jas naar huis kunt, is mijn favoriete dag van het jaar.

Onweer, fantastisch. Lekker in je warme bed luisteren naar het onweer. Of juist na die hete zomerdag vol in de regen gaan staan, genieten van hoe het afkoelt.

Wat een zegen is dat toch eigenlijk he, niet op de bank zitten sippen, maar gewoon dingen nemen zoals het komt en overal het mooie in kunnen zien.
668, the neighbour of the Beast
Oh god gaaaan we weer.

Jij vertelt wel heeel graag hoe slecht je man het heeft he Mientje? Verhuis anders naar de Noordpool ofzo?
quote:Ster__ schreef op 07 juli 2013 @ 09:57:

Waarom stellen wij ons aan dan? Hoor je ons klagen vandaag?

Ik ga zo lekker naar het water, heerlijk aan zee met een verkoeldend briesje erbij. Mij hoor je niet hoor!Goh..ik heb mensen dagen horen klagen. Op Facebook kwam er soms 20 keer wel voorbij dat het grijs, koud, nat, ongezellig was. Op kantoor ook, de hele dag ging het over het 'koude' weer, alleen maar klagen en klagen.
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 09:59:

Naar aanleiding van al die zeiktopics realiseer ik me hoe heerlijk het is dat ik van elk weertype kan genieten.

Ik vind het heerlijk om nu met dit mooi weer in de tuin of op het terras te zitten.

De eerste sneeuwdag word ik altijd blij als een kind wakker omdat het zo prachtig is buiten.

Of als het zo koud is dat je kunt scháátsen!

Ik geniet intens van herfststormen, en dan heerlijk met een kop thee en een goed boek bij de kachel op de bank.

Of wandelen in het bos terwijl het stormt en de bladeren om je heen vallen.

Die eerste lentedag, die eerste dag dat je zonder jas naar huis kunt, is mijn favoriete dag van het jaar.

Onweer, fantastisch. Lekker in je warme bed luisteren naar het onweer. Of juist na die hete zomerdag vol in de regen gaan staan, genieten van hoe het afkoelt.

Wat een zegen is dat toch eigenlijk he, niet op de bank zitten sippen, maar gewoon dingen nemen zoals het komt en overal het mooie in kunnen zien.
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 09:44:

[...]

Want jij weet hoe het is om niet tegen de warmte te kunnen?

Ik herkende je meteen van je Posts van een paar weken terug toen het ook twee dagen mooi weer was.

Vervelend dat je man zo ziek wordt maar kom op, je post is ook ontzettend provocerend.
quote:SpringDing schreef op 07 juli 2013 @ 09:59:

Oh god gaaaan we weer.

Jij vertelt wel heeel graag hoe slecht je man het heeft he Mientje? Verhuis anders naar de Noordpool ofzo?En kunnen dan de zeikerds die straks in de herfst en winter zeuren dan ook verhuizen naar de Sahara ofzo?
Er zijn gewoon verrijdbare airco's te koop.. Kost wat, maar die mogen gewoon overal. Daarbij zeik ik nooit over het weer. Of er nu meters sneeuw vallen of het met bakken uit de lucht komt of het lekker warm is, het zal mij de pis niet lauw maken. Maar 'weerzeiker' is een echt 'hollandse' ziekte valt me op.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven