Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:Frizzy schreef op 07 juli 2013 @ 19:22:

Als ik zonder m'n familie kon was ik allang geëmigreerd.

Oh, en in die warme landen is het vaak veel heter dan hier, en natuurlijk zoekt men dan verkoeling bij ventilatoren en airco.

Kijk eens wat ik in de winter allemaal moet verzinnen om het warm te krijgen, voor kou is een airco genoeg.in de winter kan je je juist dik aankleden lijkt me en warme dranken drinken
quote:Frizzy schreef op 07 juli 2013 @ 19:28:

Ach joh, genoeg landen waar mensen de hele dag, ook op het heetst van de dag, in de rijstvelden staan. Zonder airco. En ook in meer Westerse hete landen wordt overdag gewerkt.

die mensen klagen daar anders genoeg over, is net een sauna. ken genoeg mensen die dit werk doen.

maar ja vind dit eigenlijk zo'n nutteloze discussie, ga dus nu wel lekker (:D) in de zon even pauze nemen. fijne avond nog iedereen. en sterkte met je man TO.
Ik zou zo verhuizen als er een goede baan zijn. Weet al precies waarheen. En daar is winter ook echt winter en zomer echt zomer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een horrordag zeg...

Ik ben mijn campertje vakantieklaar aan het maken, en ik heb vanmiddag héérlijk een kilometer of dertig gefietst.

Daarna buiten gegeten en nu hup hup, verder aan het campertje.

De horror!
668, the neighbour of the Beast
Wat verschrikkelijk Marels!!
Dankje Sophia
668, the neighbour of the Beast
Leyla ik kan een joggingpak aantrekken, sokken en dikke sloffen, de verwarming op 22.5 hebben en onder een dekbed liggen en het nog koud hebben. Zo simpel is het dus niet.
Ik ben trouwens, heel verschrikkelijk, het huis aan het schoonmaken en mijn koffer aan het pakken. Alles onder het genot van een heerlijk glaasje wit.
Ik heb het nu zelfs koud!
Koud? Hoe doe je dat?
De was opvouwen op de koude tuintegels met blote voeten. Nu heb ik wel sokken en pantoffels aan (van de hoge) maar ze zijn al steenkoud.

Heb m'n joggingpak nog niet aan hoor (gister wel om deze tijd - sexy!).
Hier waait nu ook een fris windje (Lotte!!!!!) dus we zitten binnen.
Een lome dag achter de rug, met een heerlijke siësta in het midden.

Dit is voor vele herhalingen vatbaar.

Griezelig bijna.
Ik baal als een stekker dat ik morgen moet werken. Wat jammer dat het niet in me zit om me zomaar ziek te melden.
Ah, dat verklaart het Frizzy!

Mijn vakantie begint morgen
quote:Frizzy schreef op 07 juli 2013 @ 19:59:

Ik baal als een stekker dat ik morgen moet werken. Wat jammer dat het niet in me zit om me zomaar ziek te melden.Dat heb ik nou ook, gelukkig kan ik voor en na het werk lekker een half uur fietsen langs de westeinderplassen
Ik hang m'n linkerarm wel uit het raam tijdens de autoritjes.
Luni

Ik zie dat je aaifoon ook bekomen is van zijn/haar zonnesteek?
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 19:16:

[...]

Ja hoor, hij heeft het iedere dag wel benauwd, maar met warm weer dus meer. Maar hij werkt gewoon vijf dagen.... Waarom niet dan?Nee dan is het goed. Anders ontslaat zijn baas hem immers he, wegens ziekteverzuim en kan je man niet meer mee zeuren met collega's over vrouwen met borstontstekingen die wellicht zijn verzonnen en acute leukemie mensen die gewoon door blijven werken. Benauwdheid is in jouw ogen namelijk niet iets om voor thuis te blijven. (zie andere topics van deze to)
Morgen is het weer zulk lekker weer. Dat wordt dus vroeg opstaan, spekpannenkoeken bakken en met zoon naar een strandje aan de IJssel om te picknicken. Bal mee, een paar boeken en gezelschapsspelletjes en wij vermaken ons wel. Dochter mag in theorie ook mee, maar die zal wel weer andere plannen hebben .
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 20:14:

Morgen is het weer zulk lekker weer. Dat wordt dus vroeg opstaan, spekpannenkoeken bakken en met zoon naar een strandje aan de IJssel om te picknicken. Bal mee, een paar boeken en gezelschapsspelletjes en wij vermaken ons wel. Dochter mag in theorie ook mee, maar die zal wel weer andere plannen hebben .

Maar.....

Wanneer moet je dan Candy Crushen?
quote:Lotte35 schreef op 07 juli 2013 @ 20:10:

Luni

Ik zie dat je aaifoon ook bekomen is van zijn/haar zonnesteek?Ik typ nu op de aaipet Phoney is leeg, helemaal op na de inspanningen van vandaag
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 20:14:

Morgen is het weer zulk lekker weer. Dat wordt dus vroeg opstaan, spekpannenkoeken bakken en met zoon naar een strandje aan de IJssel om te picknicken. Bal mee, een paar boeken en gezelschapsspelletjes en wij vermaken ons wel. Dochter mag in theorie ook mee, maar die zal wel weer andere plannen hebben .Ruilen? Jij werken en dan ga ik wel lekker aan het strandje liggen en je zoon in de gaten houden.
Stan en Mason houden de jacuzzi bezet. Etterbakken.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven