Vraag over seks?

08-07-2013 02:43 16 berichten
Ik zit ergens mee.

Ik ken een man al maanden lang en er was seksuele spanning tussen ons. Ik kwam hem tegen bij uitgaan en we waren eindelijk allebei vrijgezel. Toen eindelijk konden we samen zijn.

Uren voorspel en hij bleef de hele tijd hard. Ik pijpte hem hij bleef hard. Omdat ik geen penetratie wou lang verhaal dacht ik van kan ik hem laten komen maar het bleef maar niet lukken. Hij bleef uren hard en kwam niet.

Ligt dit aan mij of is dit echt bizar. Mannen die ik heb gehad kwamen bij wijze van al klaar als ik de penis aanraakte. Hoe kan dit? Wil hij me niet?
Blauw pilletje?
Alle reacties Link kopieren
Ik gok op pilletje inderdaad
Daar lijkt hij me zo het type niet voor kan me dat niet voorstellen. Ook was het niet geplanned dat we samen zouden zijn die avond.
Haha....denk je nu echt dat alle mannen hetzelfde zijn en klaarkomen van pijpen? Vind het niet bizar want lang niet alle mannen zijn hetzelfde...Misschien wachtte hij op het moment suprême dat hij in je kon komen..

Of voelde hij je drama, frustratie dat je geen penetratie wilde? of misschien lukte het niet omdat ie aan zijn ex dacht..

Na een uur had ik het zeker gevraagd... denk dat niemand hier "het"antwoord kan geven dat kan alleen hij:) en als je zo geweldig bent dat je alleen hoeft te kijken komt er vast een volgende keer en kan je het hem vragen... niet zo onzeker als ie je niks vond had hij het ook geen uren volgehouden..x
Life is short, Break the rules, forgive Quickly kiss, slowly Love truly Laugh uncontrollaby And never regret anything that made you smile
Wat bedoel je met voorspel? Wat was het hoofdgerecht dan?
Ga in therapie!
Vrouw met voorbinddildo?
quote:deysie schreef op 08 juli 2013 @ 03:17:

Daar lijkt hij me zo het type niet voor kan me dat niet voorstellen. Ook was het niet geplanned dat we samen zouden zijn die avond.Hoezo moet je er een bepaald type voor zijn dan?
Ik denk haarspray.

Ultra strong.
Nogal makkelijk! Hij dacht aan enge dikke buurvrouwen/oud-tantes in strings die voorover bukken iedere keer als hij ademhaalt ofzo...

In ieder geval; hij wil NIET klaarkomen zonder de kans te hebben gehad toch nog even lekker in je geweest te zijn!! Dan kan een man t best lang volhouden, ons record.. 3 uur..

In de herkansing!! Succes!
Krijg je daar geen vreselijke kaakkramp van, van uren pijpen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:deysie schreef op 08 juli 2013 @ 02:43:

Wil hij me niet?Dat zal het vást zijn!
Hopelijk heb je wel condoom gebruikt bij je uren durende pijpsessie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:deysie schreef op 08 juli 2013 @ 03:17:

Daar lijkt hij me zo het type niet voorEn wat voor een 'type' moet je dan zijn voor een blauw pilletje?
Er hangt wss nog een lucht van verbrand rubber Fame
Sommige mannen kunnen niet klaarkomen van pijpen. Dan is het te nat en te weinig wrijving.

Een pilletje is overigens zo gepakt hoor. Toen hij eenmaal met jou in bed zou belanden heeft hij misschien toch iets genomen.

Waarom vroeg je het niet aan hem ? En waarom niet op een andere manier klaargemaakt?

Er is toch altijd handwerk? Of hij kon het zelf afmaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven