Gezondheid alle pijlers

spannend

08-07-2013 06:38 12 berichten
Vandaag moet ik mijn twee onderste verstandskiezen laten verwijderen onder narcose. Alhoewel dit al en stuk beter is dan een plaatselijke verdoving ben ik best nerveus.

En omdat het nog wel even duurt voor ik naar het ziekenhuis moet wilde ik hier even de tijd doden en mijn zenuwen van me af schrijven...

Toch wel spannend. Toen dit ingepland werd dacht ik: doe ik wel eventjes, maar zo denk ik er nu niet over. My god, what was I thinking... Afijn, zullen de zenuwen wel zijn die nu aan het woord zijn...
Alle reacties Link kopieren
Kun je nog even lekker naar buiten voor je weg moet!? Dan zou ik (bijvoorbeeld) lekker een stuk buiten gaan lopen of fietsen, word je rustig van en het is nu echt heerlijk buiten! Grote kans dat dat er heel even niet van komt na de ingreep.

Sterkte, het komt wel goed hoor!
Goed plan. Er komt hier nu leven, zoon word wakker. Die rustig aan klaar maken voor school en daarna even wandelen. Ik hoef pas rond 10 uur weg
Succes straks, en blijven ademen
Ga in therapie!
Thanks zal vast wel goedkomen. Maar uberpiekeraar Ikke komt steeds even om de hoek spieken...
En ik heb dorst en trek
Denk in stapjes. Nu eerst de tijd overbruggen totdat je daar naartoe moet! Kun je nu alvast dingen doen in het huishouden die je dan straks niet meer hoeft te doen als je klaar bent? Bijvoorbeeld alvast het avondeten voorbereiden, nog vlug een was draaien, stofzuigen, dat soort dingen?
Heel veel sterkte!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Getsie sterkte!!!!!!
quote:Louba schreef op 08 juli 2013 @ 09:12:

Denk in stapjes. Nu eerst de tijd overbruggen totdat je daar naartoe moet! Kun je nu alvast dingen doen in het huishouden die je dan straks niet meer hoeft te doen als je klaar bent? Bijvoorbeeld alvast het avondeten voorbereiden, nog vlug een was draaien, stofzuigen, dat soort dingen?ik houd me nu gelukkig wel bezig met van alles en nog wat. Dus dat zit wel goed. Nog 20 minuutjes, dan daarheen.
Uiteindelijk is de ingreep zelf natuurlijk meegevallen. Ik was onder narcose, dus niets gemerkt.

Maar bij 1 kies had ze veel moeite. Hij moest in 10 stukjes en ze heeft mijn zenuw geraakt. Dus nu veel pijn, de gebruikelijke pijnstillers voldoen niet. Net met het ziekenhuis contact gehad en ze doen er wat bij.

Mijn man is nu morfine halen...

Hoop dat ik dan eindelijk wat kan slapen...
Mijn god zeg. Zelfs met die extra pijnstillers verga ik van de pijn...

Ik heb een controle gehad en het ziet er gelukkig wel goed uit. Ik heb gewoon de vette pech dat ze de zenuw heeft geraakt, daardoor heb ik die hevige pijn.

Ze kunnen verder niets meer doen dan dit, dus moet er gewoon doorheen...

Heeft iemand wellicht nog wat tips? Koelen hoeft niet meer voor de zwelling en helpt ook niet tegen de pijn. Verder alleen de pijnstillers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven