Mode & Beauty alle pijlers

Ralph Lauren bij Zalando

08-07-2013 23:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva lezers,

Ik heb net voor het eerst iets bij Zalando besteld van Ralph Lauren. Wist helemaal niet dat ze dat verkochten. Ik vond het eerlijk gezegd redelijk goedkoop en bedacht me later dat ze misschien replica'verkopen? Iemand ervaring met Zalado?

Groet Emmeline
Zalando heeft ook een "Premium afdeling" met de duurdere merken zoals McQ Alexander McQueen, Michael Kors en Ralph Lauren, gewoon het echte spul. Dus geen nepperds :-)
Heb je een winkeldag vandaag emmeline?

Ik zag al de stepscooter, de sushi kubus, winkeljuffrouw en de pruik langskomen?

Ik heb goede ervaringen met zalando. Het is een grote online winkel, die niet het risico kan nemen om nepspul te verkopen. Net als asos bijv waar ze ook duurdere en goedkope merken hebben.
quote:borderwalk schreef op 08 juli 2013 @ 23:37:

Heb je een winkeldag vandaag emmeline?

Ik zag al de stepscooter, de sushi kubus, winkeljuffrouw en de pruik langskomen?

Ik heb goede ervaringen met zalando. Het is een grote online winkel, die niet het risico kan nemen om nepspul te verkopen. Net als asos bijv waar ze ook duurdere en goedkope merken hebben.

Jaja, beetje teveel van het goede, ik weet het. Pruik en sushi kubus heb ik nog niet hoor.

Ik wacht rustig de bestelling af. Dames bedankt voor de geruststellende reacties!
Niemand zou bij Zalando moeten kopen, ze doen aan moderne slavernij en onderdrukking. Kijk maar eens naar deze docu: http://www.youtube.com/watch?v=grc1o8wgTJ4
quote:plukkiedewukkie schreef op 09 juli 2013 @ 08:31:

Niemand zou bij Zalando moeten kopen, ze doen aan moderne slavernij en onderdrukking. Kijk maar eens naar deze docu: http://www.youtube.com/watch?v=grc1o8wgTJ4Ach, er is maar weinig eerlijk geproduceerde kleding. Of denk je dat de dames in de sweatshops een heerlijk leven hebben?
Ze verkopen ook ugg australia, maar staan op de website van ugg zelf niet als online verkoper vermeld. Heb daar over gemaild met ugg australia en die geven aan dat ze niet weten of het echt is, aangezien de levering aan zalando niet via hen gaat. Hoe ze er dan aan komen weten ze niet bij ugg australia, dus dat is wel enigzins vaag.
Nee, dat lijkt me niet. Daarom koop ik zoveel mogelijk eerlijk geproduceerde kleding. Die bestaat hoor.

Nogal makkelijk om dan maar helemaal niks te doen en lekker bij Primark en Zalando te blijven kopen, om maar een paar gruwelijke bedrijven te noemen.
Ralph Lauren heeft een goedkopere subline die ze ook verkopen in die outletstores in Amerika. Kwaliteit van de stof is dan wat minder. De marge op zo'n shirt is al enorm en daar kan dan best wel wat van af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven