Gezondheid alle pijlers

Hiv

10-07-2013 12:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister heb ik een soatest laten uitvoeren bij de GGD. Eindelijk de stap gezet ik durfde niet ik ben namelijk ontzettend bang voor hiv. Ik heb sex gehad met meerdere mannen ik ben een vrouw. Bij 1 man is condoom gescheurd dit is al aantal maanden geleden gebeurd.Dit was in Turkije gebeurd met Turkse jongen toen ik op vakantie was. Klachten die ik heb gehad zijn een hele grootte koortslip zat zelfs op me wang koortslip heb ik al vaker gehad. En ik had toen ik weer thuis was van vakantie veel keelpijn. Verder weet ik niet meer of ik ook andere klachten had voelde me niet helemaal fit.

Ik moet nu 2 weken wachten op uitslag ik lees hele dagen op internet ben zo bang ik voel me er zelfs ziek door. Ik heb spijt van de hiv test want ben veel te bang voor de uitslag. Ik weer niet of ik dit 2 weken vol houd
Je leest over HIV en ''geeft'' jezelf symptomen.

Niet meer googlen dus.
Je weet niet of je dit nog 2 weken volhoudt? Je zult wel moeten. De test is gedaan en de uislag komt eraan.
Niet meer googlen. Dat is stap 1.

En koortslip is onderdeel van het herpes virus, hier kom je helaas nooit meer van af. Maar zolang het niet op je geslachtsdelen zit, is het niet schadelijk.

En verder.. adem in...adem uit
Ja dat neem ik mezelf steeds voor maar dan na ren paar uur begin ik weer.... En nu met gigantische buikpijn en misselijkheid in bed
Sterkte! Wachten op een uitslag is nooit leuk.

Maar hartstikke goed van je dat je hebt getest. Hoogstwaarschijnlijk is het allemaal prima. En dan ben je straks lekker opgelucht.

En anders dan kun je gewoon medicijnen slikken. Hiv is tegenwoordig goed te behandelen. Je kunt er oud mee worden. Maar de kans is echt heel klein. Het is namelijk niet zo vreselijk besmettelijk.

Heb je ook getest op andere soa's? Die komen vaker voor dan hiv. Bij zo'n blaar zou ik eerder aan herpes denken of zoiets.

Of gewoon aan ander land = ziek worden. Gebeurt zo vaak!
Dapper dat je de stap hebt gezet, TO!

Een vriendin van mij zat ook een keer in de rats na een vergelijkbare situatie. Ze heeft me in vertrouwen genomen en ik heb de uitslag aangehoord voor haar. Uiteindelijk was alles gelukkig ok, maar het is fijn om iemand in je omgeving in vertrouwen te nemen. Gaat dat lukken, denk je? Anders is hier ook ok!

Niet nu nog je kop in het zand steken hoor. Het is beter dat je het weet en dat je er wat aan doet, dan dat het straks allemaal misloopt.

Heel veel sterkte in ieder geval deze twee weken!!
Google eens op griep. Of keelontsteking. Of koortslip/herpesvirus.Herken je jezelf waarschijnlijk ook in.
quote:lulu62 schreef op 10 juli 2013 @ 13:05:

Niet meer googlen. Dat is stap 1.

En koortslip is onderdeel van het herpes virus, hier kom je helaas nooit meer van af. Maar zolang het niet op je geslachtsdelen zit, is het niet schadelijk.

En verder.. adem in...adem uitWat een rare opmerking. Op je geslachtsdelen is het net zo (on)schadelijk als op je mond: onprettig maar niet ernstig.
Zeg maar Spijker.
Ook ooit Hivtest gedaan, zat ook in spanning, maar meer dan afwachten kun je niet doen. Test was trouwens negatief (dus geen HIV). Was na een one-night stand met gescheurd condoom.

Kappen met googelen en hou jezelf een beetje in de hand. Uitspraken als dat je het niet twee weken vol houdt zijn echt onzinnig. Wat wou je gaan doen dan?
Wel dapper trouwens dat je je hebt laten testen. En ik denk niet je hiv hebt. Die kans is namelijk heel klein.
Ja ik heb ook andere Soa s laten testen! Ik zal wel moeten wachten maar echt vrolijk wordt je er niet van. Ik weet ook wel dat ik mezelf gek maak op deze manier. Dus maar wachten op het verlossende smsje binnen nu en 2weken komt die !
Goed dat je je hebt laten testen. Als je hiv hebt (de kans is wel heel klein) dan is het volgens mij wel beter om het te weten. Ze hebben goede medicijnen die (kunnen) voorkomen dat je aids krijgt.

Sterkte met wachten.
Dus je had geen symptomen voordat je de test deed? En nadat je de test deed, heb je nu alle klachten die rechtstreeks wijzen naar Hiv besmetting? Zie je hoe je jezelf nu voor de gek houdt?

Sterkte met wachten, stop met googlen en stop met hieraan aandacht geven. Ga naar de huisarts/apotheek voor je koortslip.
Waarom met een Turk naar bed??
quote:Spijk-er schreef op 10 juli 2013 @ 13:07:

[...]

Wat een rare opmerking. Op je geslachtsdelen is het net zo (on)schadelijk als op je mond: onprettig maar niet ernstig.Sorry als ik niet duidelijk ben geweest. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik 10 keer liever koortslipblaasjes op mijn mond heb dan op mijn kut. geslachtsdelen
Alle uitslagen zijn goed! Vandaag her smsje gekregen! Voor mij geen sex meer in buitenland! Heb mijn lesje geleerd!
Je heeft eerder aan dat je 2 weken moet wachten en nu is de uitslag er binnen 6 dagen? Niet in flauw te willen zijn maar heb je dan nu al wel de hele uitslag?

Zo ja fijn!
Gelukkig! En goed dat je ervan geleerd hebt.
Uitslagen zijn er wel vaker eerder hoor. En ze gaan je heus nog niet bellen als nog niet alles binnen is.

Hoe dan ook, fijn dat de uitslag goed is! Maar ook binnen Nederland komen soa's voor hoor!
- Voor mij geen sex meer in buitenland! Heb mijn lesje geleerd! -

Ja was binnen 2 weken krijg je uitslag! Ja ik kijk in nl ook wel uit keep it safe!
quote:moeilijkkk schreef op 15 juli 2013 @ 17:01:

Alle uitslagen zijn goed! Vandaag her smsje gekregen! Voor mij geen sex meer in buitenland! Heb mijn lesje geleerd!

Ja want SOA's en HIV komen alleen uit het buitenland...

quote:moeilijkkk schreef op 15 juli 2013 @ 17:01:

Voor mij geen sex meer in buitenland! Heb mijn lesje geleerd!Oh help. Maar wel fijn dat alles goed is.
Ik heb me na een one night stand moeten laten testen. Condoom scheurde. Maanden later belde hij op met de mededeling dat hij positief getest was op HiV. Zo in de rats gezeten, maar test was negatief. Hij was al besmet toen wij sex hadden maar wist dat nog niet toen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven