Gezondheid alle pijlers

Kan dit kwaad?

11-07-2013 20:43 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Omdat ik deze pil al ongeveer 13 jaar heb geslikt (met twee tussenpozen) en er nooit problemen van heb ondervonden. Dat is misschien ook wel de reden dat ik niet stilsta bij de mogelijke gevolgen van de Diane.
De toon van het advies van Enn??

Als je dan toch naar de huisarts gaat vraag meteen een doorverwijzing naar de KNO arts, je mankeert ook wat aan je oren.
Gezellig tiep ben je to
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:littleme* schreef op 11 juli 2013 @ 20:46:

Als je niet wil reageren, reageer dan niet. Aan dit soort reacties heb ik weinig. Net of ik dom ben ofzo.Doe effe gewoon joh. Dit bespreek je met een HA en niet op een forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:littleme* schreef op 11 juli 2013 @ 22:07:

Het ging mij meer om de toon van het advies. Maar ik zal het topic verwijderen.

Toon? Aha. Jij kan mij horen? Wat is er mis met een vraag stellen? Jouw toon maakt toch de mijne ? Het is niet mijn toon die je hoort als jij leest ; het is de jouwe die je hoort ook al zijn het door mij geschreven woorden.

Zoek het uit zeg

Ja deze zin mag je van mij op de hiervoor besproken toon lezen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sorry was niet helemaal een goede reactie van me. Maar ik had gewoon het idee niet serieus genomen te worden. Beetje jammer dat iedereen er dan ook meteen weer bovenop moet duiken.
quote:Enn schreef op 11 juli 2013 @ 22:18: Het is niet mijn toon die je hoort als jij leest ; het is de jouwe die je hoort ook al zijn het door mij geschreven woorden.Klopt, nogmaals sorry
quote:calvijn1 schreef op 11 juli 2013 @ 22:13:

Gezellig tiep ben je toJij weet niet half hoe gezellig ik ben . Je kent me niet. Maar in elk geval ook een type die haar fouten toe kan geven
Ohw ok! Np!

Veel succes en ik hoop dat je snel weer de anticonceptie hebt gevonden die bij je past. Kan me goed indenken dat het onprettig is om in hormonen vaak te moeten wisselen.
OP meltdown
Fijn dat je zo diplomatiek reageert Enn. Heb af en toe momentjes van eerst doen/zeggen en dan denken.

Ja dat is ook niet fijn. Meerdere reacties geven aan beter niet weer te beginnen met Diane. Zal de huisarts morgen even bellen of de Mercilon of Marvelon een optie is.
quote:littleme* schreef op 11 juli 2013 @ 23:13:

Fijn dat je zo diplomatiek reageert Enn. Heb af en toe momentjes van eerst doen/zeggen en dan denken.

Ja dat is ook niet fijn. Meerdere reacties geven aan beter niet weer te beginnen met Diane. Zal de huisarts morgen even bellen of de Mercilon of Marvelon een optie is.En daarom mag jij gaan lopen bitchen?
Joh begin jij nou ook al. Ik heb toch mijn excuses aangeboden, of niet? Heb gezegd dat het een onbenullige reactie was. Nee, dan vind ik dus niet dat ik kan lopen bitchen, anders had ik mijn excuses niet aangeboden. Dus jouw aanname dat ik mezelf toesta om te bitchen is onzin.

Maar jij daarentegen mag natuurlijk wel lopen bitchen. Jammer.
Ik ben vorige week naar de huisarts geweest om advies te vragen over welke anticonceptie ik kon gebruiken. Heb nu een onrustige huid en een Mirena. De Mirena moet er op korte termijn uit en ik wil de pijn van het plaatsen niet nog een keer.

Ze adviseerde me weer met de Dianepil te starten maar nu zonder stopweken. Ik heb de Dianepil eerder geslikt maar gestopt omdat ik zo depressief werd. Dit zou niet meer gebeuren als ik de pil door zou blijven slikken. Ik heb om de Yasmine gevraagd maar die zou niet tegen puistjes helpen zei ze.

Wat vinden jullie van dit advies? Ik weet niet goed wat te doen hiermee.

Ps: geen idee wat de openingspost was maar omdat de Diane genoemd wordt schrijf ik het hier maar neer.
quote:littleme* schreef op 11 juli 2013 @ 23:21:

Joh begin jij nou ook al. Ik heb toch mijn excuses aangeboden, of niet? Heb gezegd dat het een onbenullige reactie was. Nee, dan vind ik dus niet dat ik kan lopen bitchen, anders had ik mijn excuses niet aangeboden. Dus jouw aanname dat ik mezelf toesta om te bitchen is onzin.

Maar jij daarentegen mag natuurlijk wel lopen bitchen. Jammer.nou bitsj je weer hoor
Van welke pil ga je zo bitchen? Die moeten ze gauw uit de handel nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nu we het toch over bitchen hebben; Meds, heb jij VC haar tattoo al gezien?

Nee hoor Sabbaticalmeds. Ik heb gewoon mijn excuses aangeboden. Punt. Baal er dan van dat er op doorgegaan wordt en dat er aangenomen wordt dat ik dus vind dat ik recht heb om te bitchen. Maar dat is gewoon niet zo. Is dan toch niet zo raar dat ik daar zo op reageer. Maar goed, volgens mij is de toon toch al gezet door mij en maakt het voor velen niet uit wat ik zeg en dat ik mijn welgemeende excuses maak. Zal dus ook maar stoppen met discussiëren. Iedereen denkt toch wel wat hij of zij wil en daar zal ik nu weinig meer aan kunnen doen.

@Smoksje: haha ja, had de OP verwijderd, omdat het tegen de huisregels ingaat. Vroeg medisch advies en dat is hier niet de bedoeling. Alhoewel het eigenlijk gewoon mijn bedoeling was om ervaringen uit te wisselen. Dat heb ik alleen niet goed verwoord.

Bedankt dat je je ervaringen wilt delen. Raar dat artsen dus ook blijkbaar verschillend denken over de Diane pil, terwijl ie toch niet zonder gevaren is. Ik heb vaker gehoord dat de Yasmine tegen acne werkt, maar hoor ook wel eens dat het niet werkt. Volgens mij is dat heel persoonlijk. Ik las ook op een site over anticonceptie en acne dat de Mercilon en de Marvelon ook goed kunnen werken, maar dat de Microgynon juist weer afgeraden wordt als je acne hebt of hier gevoelig voor bent. Maar volgens mij zijn ook daarin de ervaringen heel wisselend.

Ik ga morgen in elk geval zelf de huisarts even bellen om te overleggen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2013 @ 00:03:

Nu we het toch over bitchen hebben; Meds, heb jij VC haar tattoo al gezien?

[afbeelding]jee protserig ding weer.
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 juli 2013 @ 00:07:

[...]

jee protserig ding weer.

Ze zal nu wel zo'n beetje onder zitten, denk ik?

quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juli 2013 @ 00:01:

Van welke pil ga je zo bitchen? Die moeten ze gauw uit de handel nemen.

In elk geval niet de Diane-35, want die gebruik ik niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven