Nutteloze berichtentopic
vrijdag 12 juli 2013 om 13:54
Over borrelen gesproken. Ik heb weer ff te snel ja gezegd. Heb er eigenlijk nu geen zin meer in. Als het nou terrasweer was.
Heb wel doorgegeven dat ik absoluut niet lang blijf. Uiterlijk tot 17.45.
Ik heb weekend, dus dan borrel ik veel liever thuis met wat alcohol . Als ik moet rijden dan drink ik namelijk absoluut geen alcohol.
Heb wel doorgegeven dat ik absoluut niet lang blijf. Uiterlijk tot 17.45.
Ik heb weekend, dus dan borrel ik veel liever thuis met wat alcohol . Als ik moet rijden dan drink ik namelijk absoluut geen alcohol.
vrijdag 12 juli 2013 om 15:16
quote:ChantalJS schreef op 12 juli 2013 @ 15:12:
hoor ik iets over alcohol??
mag ik een baileys? Kan ik voor iemand anders nog iets inschenken?
Een Mojito alsjeblieft.
Ben nu wel uitgefrobeld met wc-rollen en verf...(Als ik toch ooit mijn baan verlies en fulltime thuisblijfmoeder wordt, dan kan ik mij gelijk aanmelden bij de AA )
hoor ik iets over alcohol??
mag ik een baileys? Kan ik voor iemand anders nog iets inschenken?
Een Mojito alsjeblieft.
Ben nu wel uitgefrobeld met wc-rollen en verf...(Als ik toch ooit mijn baan verlies en fulltime thuisblijfmoeder wordt, dan kan ik mij gelijk aanmelden bij de AA )
vrijdag 12 juli 2013 om 15:16
MissM wat goed dat je spierpijn hebt, dan ben je er flink tegen aangegaan, wel vervelend dat je nu het hele weekend bij elke beweging even auw roept
de voedingscoach was wel prima eigenlijk, gelukkig niet iemand waarvan je niks meer mag maar die gaat nadenken over een uitgebalanceerd voedingspatroon, ze stuurt me een schema op dus ik ben benieuwd, volgende week dan weer een afspraak. Je begrijpt dat ik gister nog even die zk chips heb geplunderd haha.
de voedingscoach was wel prima eigenlijk, gelukkig niet iemand waarvan je niks meer mag maar die gaat nadenken over een uitgebalanceerd voedingspatroon, ze stuurt me een schema op dus ik ben benieuwd, volgende week dan weer een afspraak. Je begrijpt dat ik gister nog even die zk chips heb geplunderd haha.
zaterdag 13 juli 2013 om 10:26
Hahahaha! Dit is al vaker voorgekomen, maar ik blijf het zo grappig vinden.
Ik heb nachtdienst. Ben net thuis. Dus ik neem iets te eten, trek een biertje open en ga in de tuin zitten. Komt er net een postbezorger aan, met een pakketje voor de buren. Die ziet dat biertje en je ziet hem denken. Nu ben ik in zijn ogen waarschijnlijk de aso van de straat.
Ik heb nachtdienst. Ben net thuis. Dus ik neem iets te eten, trek een biertje open en ga in de tuin zitten. Komt er net een postbezorger aan, met een pakketje voor de buren. Die ziet dat biertje en je ziet hem denken. Nu ben ik in zijn ogen waarschijnlijk de aso van de straat.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zaterdag 13 juli 2013 om 11:57
Haha kookwekkertje, ik vond mijn schoonvader ook regelmatig aan de whisky om 8 uur 's morgens als ik uit bed kwam en hij net terug van zijn nachtdienst. De eerste keer moest ik 2 keer kijken
Man werkt ook nachtdiensten maar die neemt geen alcohol, hij komt wel in bed met een knoflookkegel als ze weer eens shoarma ofzo gehaald hebben.
Man werkt ook nachtdiensten maar die neemt geen alcohol, hij komt wel in bed met een knoflookkegel als ze weer eens shoarma ofzo gehaald hebben.