Viva Vrekkentopic deel VIII
dinsdag 8 januari 2013 om 10:01
Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!
Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!
Voor meer tips over besparen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Viva Vrekkentopic VII
Vrekwaardig eten
Baby vrekking
En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 1 juli 2013 om 22:43
woensdag 3 juli 2013 om 14:29
Ik wil hier ook graag meeschrijven als dat mag. Mijn boodschappen zijn altijd veel te duur, dus ik kan wel wat tips gebruiken.
Ik ben ook een Tivall-tester, erg blij dat ik uitgekozen ben. Alleen baalde ik zooo, want ik had een week voor de AH-actie, al drie producten gekocht en de codes ingevoerd. Het laatste product dus wel gekocht met de AH-actie (hoewel dat eerst ook nog fout ging, want ik had een verkeerd product gekocht (eentje die ik al eerder had gekocht, terwijl ik dacht van niet, dus toen moest ik er nóg eentje kopen)). Dus nou, erg lekker ben ik niet bezig.
Ik heb trouwens nog wel een code voor de liefhebber ook. Ik weet niet precies hoeveel ik er nog heb, moet ik even checken straks.
Ik ben ook een Tivall-tester, erg blij dat ik uitgekozen ben. Alleen baalde ik zooo, want ik had een week voor de AH-actie, al drie producten gekocht en de codes ingevoerd. Het laatste product dus wel gekocht met de AH-actie (hoewel dat eerst ook nog fout ging, want ik had een verkeerd product gekocht (eentje die ik al eerder had gekocht, terwijl ik dacht van niet, dus toen moest ik er nóg eentje kopen)). Dus nou, erg lekker ben ik niet bezig.
Ik heb trouwens nog wel een code voor de liefhebber ook. Ik weet niet precies hoeveel ik er nog heb, moet ik even checken straks.
vrijdag 5 juli 2013 om 17:17
Gisteravond ben ik even gaan winkelen in de uitverkoop. Ik had nog wat zomerse kleding nodig. Omdat het vaak maar heel kort aan kan in Nederland heb ik hier nooit zoveel geld voor over. Maar ik moet toch iets luchtigs aan met dat warme weer. Mijn kleding die ik nog had bleek bij nadere inspectie er voor een groot deel slecht aan toe te zijn: vaal en pluizig.
Ik had niet veel te besteden maar moest toch wat kopen. Ik heb de hele binnenstad afgelopen en gefietst. Uiteindelijk geslaagd:
5 zomerjurkjes, 5 topjes en 1 rokje voor 50,81. Weer heel wat handel voor een super zacht prijsje!
Ik had niet veel te besteden maar moest toch wat kopen. Ik heb de hele binnenstad afgelopen en gefietst. Uiteindelijk geslaagd:
5 zomerjurkjes, 5 topjes en 1 rokje voor 50,81. Weer heel wat handel voor een super zacht prijsje!
maandag 8 juli 2013 om 17:03
Geld-terug-actie: gratis zak Queens vissnacks naar keuze. Download de bon in PDF-formaat voor een gratis zak Crispy Fish Fillets óf Crispy Fish Nuggets.
http://www.allesvoorniks.nl/index.php?p=meer&lid=5302
http://www.allesvoorniks.nl/index.php?p=meer&lid=5302
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 9 juli 2013 om 10:10
quote:himalaya schreef op 08 januari 2013 @ 11:02:
Ik vind vrekken een geuzennaam Meesje, ik gebruik het al een jaar of 25 en vind mijzelf verre van zuinig. Maar ik geef niet graag veel geld uit aan dingen die op een andere manier goedkoper kunnen.
En dat is dan voor mij voornamelijk voor grotere uitgaven, ik heb niet eens een idee wat bijv een pak melk kost en heb ook geen zin om dat uit te zoeken en voor mijn eenpersoonsboodschappen 3 supermarkten af te rijden. Maar dat is voor mij persoonlijk.Dat zou overigens ook niet erg veel besparen, want naar 3 verschillende winkels tuffen kost benzine (tenzij je alles op de fiets doet. overigens kost dat dan weer energie )
Ik vind vrekken een geuzennaam Meesje, ik gebruik het al een jaar of 25 en vind mijzelf verre van zuinig. Maar ik geef niet graag veel geld uit aan dingen die op een andere manier goedkoper kunnen.
En dat is dan voor mij voornamelijk voor grotere uitgaven, ik heb niet eens een idee wat bijv een pak melk kost en heb ook geen zin om dat uit te zoeken en voor mijn eenpersoonsboodschappen 3 supermarkten af te rijden. Maar dat is voor mij persoonlijk.Dat zou overigens ook niet erg veel besparen, want naar 3 verschillende winkels tuffen kost benzine (tenzij je alles op de fiets doet. overigens kost dat dan weer energie )
dinsdag 9 juli 2013 om 11:47
quote:missmonroe schreef op 09 juli 2013 @ 10:10:
[...]
Dat zou overigens ook niet erg veel besparen, want naar 3 verschillende winkels tuffen kost benzine (tenzij je alles op de fiets doet. overigens kost dat dan weer energie )Wij doen het wel, wij lopen naar de verste winkel en op de weg terug naar huis naar de volgende winkel, het kan makkelijker dan je denkt
[...]
Dat zou overigens ook niet erg veel besparen, want naar 3 verschillende winkels tuffen kost benzine (tenzij je alles op de fiets doet. overigens kost dat dan weer energie )Wij doen het wel, wij lopen naar de verste winkel en op de weg terug naar huis naar de volgende winkel, het kan makkelijker dan je denkt
dinsdag 9 juli 2013 om 12:34
Straks maar even bij de scapino langs... Vriend had nieuwe schoenen nodig, en ik eigenlijk nog schoenen voor een bruiloft, dus via de website gekocht (en betaald) met korting, tweede paar een euro, en we konden de schoenen ophalen bij de winkel. Dinsdag kwam er een mail dat ze verstuurd waren, dus die zaterdag heel optimistisch naar de winkel, want ze zullen er vast al wel zijn. Nee, maar er komt ook altijd een mail dat ze er zijn. Nu, vier weken na verzenden, toch maar eens gaan porren, want dit duurt toch wel heel lang. Eigenlijk hoop ik dat er gewoon iets mis is gegaan met die mail en dat ze er gewoon liggen...
donderdag 11 juli 2013 om 16:56
lieve vrekdames, weten jullie dit? Ik heb me ingeschreven bij de Tivall site omdat we met 3 vegetariërs in huis best veel van dat spul wegknagen. Nu moet ik blijkbaar een code invullen die ik niet op de verpakking kan terugvinden, er staat dat je een code moet invullen van een coupon. Alleen kan ik nou weer nergens vinden hoe ik aan die coupon kan komen. Weet iemand dat?
donderdag 11 juli 2013 om 19:04
Ik ben echt heel slecht bezig deze maand. Heb vakantie en doe niets anders dan terrasjes, lunchen en shoppen. Shirtje zus, broek zo etc.
Als klap op de vuurpijl komende 2 weken ook nog op vakantie Inc een festival dus dat wordt lekker duur. Aan de andere kant daar heb je vakantie voor niet waar?
Overigens sla ik wel constant mijn slag in de uitverkoop ipv dure kleding. Bijv 2 bikini's samen voor 3,50 bij de v&d. :p
Als klap op de vuurpijl komende 2 weken ook nog op vakantie Inc een festival dus dat wordt lekker duur. Aan de andere kant daar heb je vakantie voor niet waar?
Overigens sla ik wel constant mijn slag in de uitverkoop ipv dure kleding. Bijv 2 bikini's samen voor 3,50 bij de v&d. :p
donderdag 11 juli 2013 om 20:10
Atelier_madame: dat zijn inderdaad koopjes en in de vakantie mogen er ook leuke dingen gedaan worden hoor. daar vrek je de rest van het jaar voor.
hier ook naar de livera geweest. dat filiaal gaat weg, dus restanten in de uitverkoop. kon wel nieuwe beha's gebruiken na mijn zwangerschap dus twee bh's voor 12 euro.
hier ook naar de livera geweest. dat filiaal gaat weg, dus restanten in de uitverkoop. kon wel nieuwe beha's gebruiken na mijn zwangerschap dus twee bh's voor 12 euro.
donderdag 11 juli 2013 om 20:28
quote:ambra schreef op 11 juli 2013 @ 16:56:
Alleen kan ik nou weer nergens vinden hoe ik aan die coupon kan komen. Weet iemand dat?Die bonnen krijg je opgestuurd van Tivall. Heb je al een e-mail gehad dat je mee mag doen met testen? Dan krijg je namelijk vrij snel een pakketje thuis met couponnen enzo.
Alleen kan ik nou weer nergens vinden hoe ik aan die coupon kan komen. Weet iemand dat?Die bonnen krijg je opgestuurd van Tivall. Heb je al een e-mail gehad dat je mee mag doen met testen? Dan krijg je namelijk vrij snel een pakketje thuis met couponnen enzo.
vrijdag 12 juli 2013 om 10:39
quote:ambra schreef op 11 juli 2013 @ 16:56:
lieve vrekdames, weten jullie dit? Ik heb me ingeschreven bij de Tivall site omdat we met 3 vegetariërs in huis best veel van dat spul wegknagen. Nu moet ik blijkbaar een code invullen die ik niet op de verpakking kan terugvinden, er staat dat je een code moet invullen van een coupon. Alleen kan ik nou weer nergens vinden hoe ik aan die coupon kan komen. Weet iemand dat?JE hebt je ingeschreven bij de Tivall Site. Waarvoor precies?
lieve vrekdames, weten jullie dit? Ik heb me ingeschreven bij de Tivall site omdat we met 3 vegetariërs in huis best veel van dat spul wegknagen. Nu moet ik blijkbaar een code invullen die ik niet op de verpakking kan terugvinden, er staat dat je een code moet invullen van een coupon. Alleen kan ik nou weer nergens vinden hoe ik aan die coupon kan komen. Weet iemand dat?JE hebt je ingeschreven bij de Tivall Site. Waarvoor precies?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 12 juli 2013 om 17:54
Ik weet niet of ik wel zit te wachten op tampons met vleugeltjes, maar hier kun je een gratis Ob-proefpakketje bestellen:
http://ob-tampons.nl/ob-p ... DIA-NL&utm_term=100568093|274164091&utm_campaign=OB_Flexia%20Online_July_2013&utm_content=gen1x1
http://ob-tampons.nl/ob-p ... DIA-NL&utm_term=100568093|274164091&utm_campaign=OB_Flexia%20Online_July_2013&utm_content=gen1x1
vrijdag 12 juli 2013 om 21:53
quote:Teigera schreef op 11 juli 2013 @ 20:28:
[...]
Die bonnen krijg je opgestuurd van Tivall. Heb je al een e-mail gehad dat je mee mag doen met testen? Dan krijg je namelijk vrij snel een pakketje thuis met couponnen enzo.Teigera, nee ik heb nog geen mail gehad dat ik mee mag testen. Alleen dat ik aangemeld was geloof ik..
[...]
Die bonnen krijg je opgestuurd van Tivall. Heb je al een e-mail gehad dat je mee mag doen met testen? Dan krijg je namelijk vrij snel een pakketje thuis met couponnen enzo.Teigera, nee ik heb nog geen mail gehad dat ik mee mag testen. Alleen dat ik aangemeld was geloof ik..