Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
Alle reacties Link kopieren
missM hoe is het nu met de kat?

Kan ik je nu blij maken met een wodka jus of ehh is het al te laat?
Ik heb buikpijn en ben blut maar wil naar de kroeg!
het weekend is bijna voorbij.
Het weekend IS voorbij.
Het is weer maandag... zucht
En hoe nuttig/nutteloos was jullie weekend?

Ik heb mijn auto gewassen

Geskypt met mijn lieffie.

Langzaam aan het kijken voor meubels voor o.a. slaapkamer, woonkamer e.d.

Begint telkens dichterbij te komen

En nog 11 dagen en dan vakantieeeee!!!!!!
Nutteloos. In bed films gekeken en al mn plannen afgezegd. En nu nog ziek dus geen werk vandaag ook!
Beterschap Koettie!! Vervelend hoor als je je zo ziek voelt.

Zeer nutteloos, de hele zaterdagmiddag op pad geweest met de kinderen voor een cadeautje voor de meesters en juffen, wat een drama ieder jaar weer. Niets geven doe ik ook niet maar probeer eens wat anders te vinden dan chocolade/douchespul/plantje.

Oh en beterschap Koettie !
Kun je geen muffins o.i.d. bakken met de kinderen Koko? En dan met zo'n schrijfpen speciaal voor gebak schrijven bedankt?

1x beslag maken, in van die vormpjes gieten, wachten tot ze klaar zijn en dan nog versieren.
Dat wilde ik niet doen aangezien er al 5 meisjes uit de klas wat gingen bakken
de kop is er af. Op naar het weekend!!
We gaan ervoor Chantal!!! Mijn vakantie begint zelfs 1 dag eerder

Volgende week vrijdag toch ook maar vrij gevraagd!!!

Maar ja, vanavond heb ik een verjaardag en ik heb er eigenlijk niet zo veel zin in...
Dinsdag alweer, bijna de week doormidden
Nog 45 minuten en dan heb ik pauze. Even rondje lopen en van het mooie weer genieten.
quote:ChantalJS schreef op 13 juli 2013 @ 20:53:

missM hoe is het nu met de kat?

Kan ik je nu blij maken met een wodka jus of ehh is het al te laat?

Nee kom maar op .

Met mn kat is het gelukkig goed gekomen, het was echt kantje boord vrijdag. Ben er het hele weekend druk mee geweest, maar ik heb gelukkig weer een blij mannetje.
Gelukkig maar MM! Mijn hond blijkt last te hebben van een vlooienallergie. Zo zielig. Vandaag komt het vlooienspul binnen met de post en dan hoop ik dat het snel weggaat.

Heb hem ook al gewassen en ingesprayt met anti vlo spul, maar dat werkt voor geen meter.
Fijn dat je kat weer beter is MM ! Volgens mij zijn die van mij allebei gek geworden, ze lopen de hele dag al door de tuin te rennen en in de bomen te klimmen !

Met een dikke staart achter elkaar aan en daarnet kwam er 1 naar binnen rennen en ging in de slip, nu heb ik een modderslipspoor in de keuken en kan ik dus weer dweilen, zucht
Ik had iemand een kaartje moeten sturen maar ik vergeet het steeds. Niet netjes en ik baal er van. Morgen gaat het gebeuren.
Ik ben ook geen held in kaartjes sturen hoor Voyager

Tralalala...ik verveel me...tralalala...ik wil een frikandel speciaal....tralalala....ik heb geen zin in verjaardag....tralaalalaaaa....bijna vakantie.....
Ik heb zin in een nestje kittens waar ik lekker mee kan kroelen, maar ja, ik heb geen nestje kittens.
I am surrounded by morons
Haha kokolientje, dat geren en gevlieg komt me akelig bekend voor. Is alleen maar een goed teken want ze zitten goed in hun poezenvelletje.

Hihi cinnamon, ik word erg vrolijk van je tralalalala, maar je zegt het bij dingen waar je geen zin in hebt. snap ik niet. tralalala
Och, een huis vol kittens is geweldig
Het enige waar ik geen zin in heb is de verjaardag waar ik naartoe moet vanavond. Verder heb ik echt wel zin in mijn vakantie en een frikandel speciaal hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven