Recent huis verkocht?

14-07-2013 15:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wie recent z'n huis heeft verkocht, wat voor huis, staat, regio, vraagprijs/verkoopprijs, restschuld ja/nee of wat je meer kwijt wilt.
Want?
Wat wil je met die info?
Ja, aan de Barteljorisstraat in Haarlem, voor 2 ton. Was een mooie prijs, maar toch jammer, want ik ging voor een hotel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ja, vrij snel omdat we hem scherp geprijsd hadden. En heel opgeruimd huis op de foto's. En alle lelijke stukken die nog gewit moesten worden gewit voor die tijd.

Hadden we er meer voor willen hebben? Meer voor kunnen krijgen? Ja en vast wel. Maar nu is het verkocht, ook heel lekker.

Je hebt er maar ééntje nodig, en die hadden we gelukkig. Want geluk met je ook hebben.
Shit, zojuist is de A-Kerkhof ook onder m'n kont vandaan geveild.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana
quote:Dana schreef op 14 juli 2013 @ 15:59:

Ja, aan de Barteljorisstraat in Haarlem, voor 2 ton. Was een mooie prijs, maar toch jammer, want ik ging voor een hotel.
quote:Dana schreef op 14 juli 2013 @ 15:59:

Je kan niet alles hebben he

Vriend/kennis van me vorige maand eindelijk na 3 jaar. In wittevrouwen Utrecht, verkocht voor 70.000 onder de originele vraagprijs, maar geen verlies gemaakt dat scheelt.
ja en een overwaarde..
@Madderijn: Ja je hebt inderdaad maar 1 koper nodig. Fijn dat jullie er vanaf zijn!

Ik verbaas me gewoon dat sommige huizen in deze tijd toch vrij snel verkocht worden en andere gelijkwaardige woningen niet. Is het dan toch de staat (is het er zo in kunnen voor huidige kopers heel belangrijk) of hebben mensen misschien veel erop toegegeven?
Het hangt ook van de lokatie af, huizen in onze woonwijk gaan als broodjes over de toonbank.
Wij hebben net een huis gekocht, telt dat ook?
Het is beide denk ik.

Vergelijkbare huizen die vijftien procent méér vragen staan langer te koop.

Vergelijkbare huizen met achterstallig onderhoud en tien procent minder vraagprijs staan ook lang te koop.
quote:1983-ehv schreef op 14 juli 2013 @ 21:38:

@Madderijn: Ja je hebt inderdaad maar 1 koper nodig. Fijn dat jullie er vanaf zijn!

Ik verbaas me gewoon dat sommige huizen in deze tijd toch vrij snel verkocht worden en andere gelijkwaardige woningen niet. Is het dan toch de staat (is het er zo in kunnen voor huidige kopers heel belangrijk) of hebben mensen misschien veel erop toegegeven?

Het zal een combinatie ervan zijn.

Maar ik vind een woning waar ik zo in kan en een woning waar nog vanalles aan gedaan moet worden dan weer geen gelijkwaardige woningen vanuit een kopersstandpunt Als jij en je buurman jullie huis verkopen en de buurman heeft een vrij nieuwe keuken en badkamer en bij jou ziet het eruit als een sociale huurwoning keuken en badkamer tja, dan betaal ik nog liever 15,000 meer voor de woning van je buurman.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven