Condoom knapt regelmatig

11-07-2013 17:42 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al meerdere malen is bij ons het condoom geknapt tijdens de seks.

We gebruiken meestal Durex de licht groene verpakking. Volgens mij is dit een vrij standaard condoom, niet extreem dun. we brengen hem aan met het dichtknijpen van het tutje zoals op de gebruiksaanwijzing.

Wel vind ik na het aanbrengen dat er zo weinig ruimte overblijft voor het sperma kan dat mogelijk de oorzaak zijn dat er teveel inkomt en daardoor knapt. Verder dachten we aan verschuiven doordat me vriend misschien een beetje slap wordt en daarna weer harder met verschillende standjes en stimulans.

Hebben meer mensen deze vervelende ervaring met condooms?
Voorhuid helemaal terugtrekken voor het omdoen van een condoom wil ook nog wel eens helpen om er minder spanning op te zetten. Gebruik zelf al best lang condooms en heb nog nooit een laten knappen dus snap ik eigenlijk niet hoe dat voor elkaar te krijgen.

Zoek voor de grap eens op "condoom opblazen"
Aaaah, ik zie wat uw probleem is, jongkind. De oude manier zal toch eeuwig de beste zijn! Felis catus. Dat is de oplossing. In oud Egypte gebruikten zijn de darmvliezen van katten als kondoom. Deze sterke inwendige omhulsels zijn de perfecte oplossing voor uw kwestie! Heeeel erg degelijk.

Veel succes en alvast geen dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven