Gezondheid alle pijlers

weer starten met de pil...

15-07-2013 10:20 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jaren de Marvelon geslikt, maar daar kreeg ik zo vaak migraine van, dat ik daar een jaar geleden mee gestopt ben.

Als anticonceptie is het niet nodig en het leek me zowieso goed voor mn lijf om eens zonder zo'n pil te zijn.

Eerste maanden ging t prima, voelde me goed, menstruatie was te overzien ( lag vroeger twee dagen plat van de buikpijn) en ik had het idee geestelijk ook een stuk beter in mn vel te zitten.

En ook niet onbelangrijk: veel minder/bijna geen migraine!

Helaas veranderde dat een paar maanden geleden; weer plat vd buikpijn tijdens de menstruatie, na de eisprong buikpijn tot aan de menstruatie en werkelijk qua humeur niet te genieten;-(( om van sex nog maar te zwijgen die laatste 2 weken de cyclus. ( terwijl ik de eerste weken iedere dag wel zin had, pfff)

Ik heb dit een poosje aangekeken, voor t zelfde geld gaat t over, maar ben toch maar naar de huisarts gegaan om eens te overleggen over een pil/spiraaltje/implanon.

Nu ben ik gestart met de Yazz pil, ben er toch wel een beetje huiverig van, in verband met migraine.

Iemand hier ervaring mee?( er zal vast al een topic over zijn, maar ik kan 'm niet zo snel vinden)
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met Yazz pil, maar wel met (preventieve) migraine pillen. Migraine is heel goed te voorkomen en te behandelen. Vraag je dokter er eens naar. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven