Hond doet de katten na
maandag 15 juli 2013 om 00:28
Wij hebben 5 katten en 1 hond. Nu is het zo dat de laatste tijd de hond alles probeert na te doen wat de katten doen. Als de katten gaan spelen gaat ie achter de kattenspeeltjes aan, of achter ze aan rennen. Hij krabt op de deurmat waar de katten altijd krabben. Hij probeert onder de kast te gaan waar de katten altijd onder gaan (past natuurlijk nooit hij is 20x groter als de katten) Hij wil kattenbrokjes eten en gaat zichzelf erna uitgebreid likken. Nu is mijn vraag, want dit is natuurlijk geen normaal gedrag, of dit wel goed is. Vind de hond dit gewoon leuk en ziet hij het als een spelletje of is dit omdat hij zich alleen voelt door al die katten of iets.. Is er een specifieke reden voor? Weet iemand dit?
What you give is what you get
dinsdag 16 juli 2013 om 08:13
Mijn hond is 3 jaar, bijna 4. Hij wordt regelmatig meegenomen naar een uitlaatplek voor honden en speelt daar ook met andere honden. 1x in de 2 weken (of meer als het lekker weer is) gaat hij ook naar de duinen samen met een vriend van mijn schoonvader die dan ook zijn hond mee neemt.
What you give is what you get
dinsdag 16 juli 2013 om 22:12
Ik heb een kat die mij ging nadoen en naar het toilet ging. Ik zag steeds drolletjes in het toilet. Maar dacht dat mijn vriend niet goed had doorgetrokken. Tot ik op een dag plons hoorde en ze dus met haar gat in het water was gevallen. kontje helemaal nat. Bleek zij dus te zijn. Is een lavendel kleurige britse korthaar.
Als wij eten gaat ze ook eten. Ze doet ons na.
Gekke kat
Gekke kat
dinsdag 16 juli 2013 om 22:21
woensdag 17 juli 2013 om 10:06
quote:izalinia schreef op 16 juli 2013 @ 22:12:
Ik heb een kat die mij ging nadoen en naar het toilet ging. Ik zag steeds drolletjes in het toilet. Maar dacht dat mijn vriend niet goed had doorgetrokken. Tot ik op een dag plons hoorde en ze dus met haar gat in het water was gevallen. kontje helemaal nat. Bleek zij dus te zijn. Is een lavendel kleurige britse korthaar.
Gekke kat
Leuk beest! Uniek! Sommige dieren zijn gewoon wat intelligenter dan de andere. Zij observeren goed, proberen gedrag van hun mensjes goed te interpreteren.
Ik zou zuinig zijn op die kat.
Gekke kat
Leuk beest! Uniek! Sommige dieren zijn gewoon wat intelligenter dan de andere. Zij observeren goed, proberen gedrag van hun mensjes goed te interpreteren.
Ik zou zuinig zijn op die kat.