Groene vliegen!

19-07-2013 13:15 16 berichten
Hebben jullie ook zoveel last van (groene) vliegen in huis? Ik word er helemaal niet goed van. Gisteren had ik een uurtje de tuindeur open en gelijk al 10 vliegen in huis. Ze zwermen ook bij bosjes door de tuin, allemaal van die vieze groene vleesetende vliegen. Mijn kliko staat niet in de buurt van het huis (sowieso zitten ze daar niet in), en die van de buren staan ook ver weg, er liggen geen dode beesten in de tuin, dus waar komen die vliegen vandaan?!

Nu heb ik dus noodgedwongen de deuren dicht, maar dan wordt het al snel warm in huis
Alle reacties Link kopieren
Een keertje douchen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Hor of vliegengordijn voor de deur.
Vleesetende planten kopen.
Ik zie ze hier ook, maar ze blijven keurig buiten. Ik zou ook een hor of vliegengordijn halen en in de deuropening of voor het raam hangen.
Hier geen groene vliegen maar wel een militair kerkhof van fruitvliegjes die zich hebben verzameld bij het raam. Ik zag ze en dacht: wtf???!!! En we hebben niet eens fruit buiten de koelkast liggen.
Hier ook zoveel groene vliegen. Ik heb anti-vliegenspray waarmee ik soms even spuit. Er liggen nu allemaal lijken in de vensterbank.
hier ook veel vliegen maar dat komt volgens mij omdat de buren de kattenbak buiten hebben staan, in een soort van kast. Ding stinkt en staat met kast en al tegen de schutting aan
quote:pejeka schreef op 19 juli 2013 @ 13:18:

Een keertje douchen?

Tsja, ik denk dat je er weinig aan kunt doen met deze warmte.

Hier vliegt ook vanalles in en om het huis. Ga daar echt geen deur of raam voor dicht laten. Tis hier al niet uit te houden binnen..
Je bedoelt strontvliegen? Ligt er ergens stront?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:little_angel89 schreef op 19 juli 2013 @ 14:58:

hier ook veel vliegen maar dat komt volgens mij omdat de buren de kattenbak buiten hebben staan, in een soort van kast. Ding stinkt en staat met kast en al tegen de schutting aan

Daar zou ik dan toch wat van zeggen.

Heb zelf ook een kat en elke dag wordt haar schijtbak schoongemaakt. Is toch voor het beestje ook niet fijn om in eigen smurrie te zitten.

Laat staan de stank met dit weer. Arm beestje.

Arme jij ook als buur.
Wij hadden er gisteren ook opeens last van. De deur stond even open en opeens zat het huis vol. Ik heb er een paar doodgeslagen, de rest is gevlucht en toen was het klaar. 's Avonds nog even de deur open gehad en geen last meer gehad. Heel vreemd.
Heb je een paard in de gang staan ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik.heb eigenlijk nog maar weinig vliegen gezien dit jaar.
Wel veel muggen hier, bijna geen vliegen.

Ik zou ook haast denken dat er ergens iets ligt te stinken/rotten...
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Elektrische vliegenmepper aanschaffen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven