wat doen jullie met deze hitte?

21-07-2013 12:47 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaa,\l,

vroeg me af wat jullie doen?

hier in huis is het superwarm en heb nergens echt puf voor...

dus wat doen jullie zoal met dit weer?
Gewoon alles wat ik bij alle andere weertypen ook doe.
Ik blijf thuis en ga soms even een klein rondje lopen met de hond, omdat ze meer drinkt en dus vaker moet plassen.

Ventilator staat aan.
Ik lig heerlijk in de tuin, in mijn hangmat, onder de appelbomen. Ukje ligt te slapen in zijn kamer en vriend ook.

Straks gaat ukje weer zijn badje in en ik "hang" er dan naast. Voor de rest heel kalm aan, wat drinken, wat eten en dan weer wat drinken. De hele dag door .

Heerlijk vakantiegevoel dit.
Gewoon de normale dingen, moet vanmiddag ook nog wat spullen sjouwen.
Zonnen in de tuin, en zelfgemaakte couscous en tomatensoep eten. Onder het genot van een salsa muziekje. Zalig.
Onder de parasol op het dakterras ontbijten ( ja ik weet dat t al middag is)
Hetzelfde als altijd, forummen en de was. Hier binnen is het lekker koel, plafondventilator aan en op de bank hangen. De tuin in is geen optie, is momenteel 1 grote zandbak helaas.

Vanmiddag gaan we naar de Tilburgse kermis.
Ik lig in de tuin. Johan junior heeft net in zijn badje gespeeld en zit nu heerlijk onder de parasol met de duplo. Straks bbq-en.

Verder doe ik geen ene hol! Het is tenslotte ook zondag
Ik ga zo in de jacuzzi een boekje lezen. Voordat ik die had, ging ik ook een boekje lezen in de tuin en hield ik de tuinslang in de buurt voor zo nu en dan een douche.
quote:koekje77 schreef op 21 juli 2013 @ 12:51:

Zonnen in de tuin, en zelfgemaakte couscous en tomatensoep eten. Onder het genot van een salsa muziekje. Zalig.

Hoe krijg je tomatensoep weg met dit weer?

Ik blijf gewoon thuis, zonnen in tuin en moet echt opruimen nog, stel het al dagen uit
quote:NummerZoveel schreef op 21 juli 2013 @ 12:53:

Ik ga zo in de jacuzzi een boekje lezen. Voordat ik die had, ging ik ook een boekje lezen in de tuin en hield ik de tuinslang in de buurt voor zo nu en dan een douche.Goed idee van de tuinslang! Ga ik uitproberen
Vanmorgen buiten in de tuin ontbeten onder het zonnescherm. Daarna koffie en een aantal tijdschriften.

Nu even de inhuldiging in Belgie kijken. Zometeen een klein rondje fietsen en dan weer lekker buiten met een groot stuk watermeloen. Vanavond tour de France kijken en daarna buiten eten. Dit alles samen met mijn man. De hitte houden we buiten door de gordijnen dicht zijn sinds 9 uur vanmorgen en ook het zonnescherm al naar beneden is.
Net gewerkt, lig nu op bed want moe, straks even naar het park of stukje fietsen en ijsje eten ergens. Vanavond waarsch bbq aan
Be the change you want to see in the world
Wat zullen de mensen die hun vakantie op de camping in Nederland doorbrengen happy zijn.
Administratie opruimen. Heel veel administratie opruimen. En koude cola drinken
Als je het te warm vind lekker ventilator kopen en jezelf af en toe besproeien met de plantenspuit. Heb je het in no-time frisjes.
Heel erg balen dat het zo warm is.

Heb net de ontbijt-en lunchspullen afgewassen en de woonkamer gepoetst en gestofzuigd. Dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag. O ja, vanavond nog even de berging in om wat spullen te zoeken (daar is het wel lekker koel) en nog een was draaien.

Nu zweten mijn haren en ga zometeen een lekker frisse douche nemen en mezelf opmaken, daarna ga ik voor de ventilator zitten en relaxen met een glas groene thee met citroen.
Lig in de tuin met hoofd in de schaduw en benen in de zon. Er staat een windje, het is meer dan prima uit te houden !
.
De tuin snoeien na 2 weken vakantie, verschrikkelijk hoe hard alles gegroeid is.

Ivetje, veel plezier vanmiddag, 't zal druk en warm zijn. Ik woon er vrijwel op.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Op de bank met een goed boek en het forum.

Natte handdoek over mijn rug voor de afkoeling. Straks naar pap en mam voor paps koude schotel eigen recept!
Huts!
binnen is het nog lekker uit te houden. Doe niet zoveel, lezen, schrijven en luieren.

Zit helaas al wel onder de uitslag van de warmte, kan er niet goed tegen.
In de tuin liggen lezen.

Eind dan de middag de stad in, terras op.

Ik haal alles uit deze schitterende dagen wat ik kan!
Hier binnen is het ook lekker koel,heb wel de schuifpui wagenwijd open maar lig op de bank heerlijk te lezen.

Zou normaal wel buiten gaan liggen in de zon maar heb een kater;-)
Beetje forummen, veel drinken en de zon proberen buiten te houden.

Ga zo een absurd belegde boterham eten.

Verder niets en niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven