wat doen jullie met deze hitte?

21-07-2013 12:47 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaa,\l,

vroeg me af wat jullie doen?

hier in huis is het superwarm en heb nergens echt puf voor...

dus wat doen jullie zoal met dit weer?
quote:mientjelater schreef op 21 juli 2013 @ 14:04:

[...]

Ik hoop met je mee! En ik ook, heb nu alvast Joy to the World opstaan
Het wordt altijd weer lente en zomer na de winter.
quote:mientjelater schreef op 21 juli 2013 @ 14:06:

[...]

Het wordt altijd weer herfst en winter na zomer!Precies! En na zonneschijn komt regen
quote:Cateautje schreef op 21 juli 2013 @ 14:04:

[...]

En smeer je goed in stuntman, met factor 88. Ik heb je bleekscheterige lijf gezien, dus neem deze tip zereneus. Bleekscheterig? Wanneer? Mijn benen en armen zijn juist al hartstikke bruin!
quote:mayhem schreef op 21 juli 2013 @ 14:08:

[...]

Precies! En na zonneschijn komt regen En sneeuw!!! Veel sneeuw....
quote:Cateautje schreef op 21 juli 2013 @ 13:44:

[...]

30° C 31° C 31° C 31° C 22° C 27° C 26° C 26° C

26° C 26° C 28° C 27° C 27° C 26° C 26° C 25° C

Dit zijn de voorspellingen van buienradar voor de komende 16 dagen, dus het zal wel, toch?

Juist. Als ik bij weeronline kijk bij mij woonplaats wordt het niet onder de 28 gr vanaf woensdag.

Héérlijk!
quote:badmeester schreef op 21 juli 2013 @ 14:09:

[...]

Bleekscheterig? Wanneer? Mijn benen en armen zijn juist al hartstikke bruin!

Dat waren je winterse benen, toen je nieuwe blauwe jas liet zien.

Maar toch. Er wordt echt groot alarm geslagen over het aantal mensen dat spijt krijgt van hun eigenwijsheid. Smeer je maar lekker in.
quote:yasmijn schreef op 21 juli 2013 @ 14:14:

[...]

Juist. Als ik bij weeronline kijk bij mij woonplaats wordt het niet onder de 28 gr vanaf woensdag.

Héérlijk! In de loop van de week valt er wel wat regen, maar dat is natuurlijk heerlijk. Daar ga ik dan speciaal voor naar buiten om een lekkere wandeling te maken.
quote:mientjelater schreef op 21 juli 2013 @ 14:10:

[...]

En sneeuw!!! Veel sneeuw....

Nog even geduld!

Ik hoop ook echt op een witte kerst dit jaar.
Net maar wat gegeten, na fikse ruzie met man. Hij heeft me al drie keer naar het ziekenhuis gebracht van de week. Gebrek aan slaap en niet eten en dan ook nog ziek zijn, gaan niet goed samen. Kreeg in het ziekenhuis iedere keer ook de bekende preek. Ik krijg het gewoon niet weg, ben zo ziek....
quote:Cateautje schreef op 21 juli 2013 @ 14:15:

[...]

In de loop van de week valt er wel wat regen, maar dat is natuurlijk heerlijk. Daar ga ik dan speciaal voor naar buiten om een lekkere wandeling te maken.

Een beetje regen is ook niet erg. Das goed voor de blommetjes in de tuin.

Maar de warmte blijft gelukkig.
quote:mientjelater schreef op 21 juli 2013 @ 14:15:

Net maar wat gegeten, na fikse ruzie met man. Hij heeft me al drie keer naar het ziekenhuis gebracht van de week. Gebrek aan slaap en niet eten en dan ook nog ziek zijn, gaan niet goed samen. Kreeg in het ziekenhuis iedere keer ook de bekende preek. Ik krijg het gewoon niet weg, ben zo ziek....Niet te ziek om te klagen op het forum.
Ach mientje toch... Je MOET eten! Ook al krijg je het niet weg en ben je ziek... je moet iets binnen krijgen! Heb je geen drinkontbijt anders ofzo? Het is zo belangrijk dat je iets binnen krijgt!

Goed dat je nu wat gegeten hebt, en ik hoop dat je het snel bij kunt leggen met je man. Beterschap en veel sterkte!
quote:mientjelater schreef op 21 juli 2013 @ 14:15:

Net maar wat gegeten, na fikse ruzie met man. Hij heeft me al drie keer naar het ziekenhuis gebracht van de week. Gebrek aan slaap en niet eten en dan ook nog ziek zijn, gaan niet goed samen. Kreeg in het ziekenhuis iedere keer ook de bekende preek. Ik krijg het gewoon niet weg, ben zo ziek....Dezelfde preek.. zeker dat je eens moest nokken met klagen of niet? Allemachtig. Het is wel twee hele weken warm mens.
quote:mayhem schreef op 21 juli 2013 @ 14:18:

Ach mientje toch... Je MOET eten! Ook al krijg je het niet weg en ben je ziek... je moet iets binnen krijgen! Heb je geen drinkontbijt anders ofzo? Het is zo belangrijk dat je iets binnen krijgt!

Goed dat je nu wat gegeten hebt, en ik hoop dat je het snel bij kunt leggen met je man. Beterschap en veel sterkte!Thanx. Met man is al weer goed hoor. Hij is bezorgd, dus dat is lief.
*

* In de loop van de week valt er wel wat regen, maar dat is natuurlijk heerlijk. Daar ga ik dan speciaal voor naar buiten om een lekkere wandeling te maken. :)

*

Goed plan! Daar is mijn pa vast ook wel voor te porren en mooie gebieden met schaduw en groen hebben we zat hier in ceze contreien!
Huts!
quote:mientjelater schreef op 21 juli 2013 @ 14:20:

[...]

Thanx. Met man is al weer goed hoor. Hij is bezorgd, dus dat is lief.Fijn!
Heerlijk aan het genieten van dit lekkere weer. Lekker in de tuin onder de partytent, af en toe even afkoelen in het badje van zoontje die even lekker ligt te slapen.

Straks spelen met de waterspuit met mijn zoontje en vanavond lekker bbqen. Heerlijk! Geniet met volle teugen!
Eerst gesport (rustig tempo, want blessure), toen Turks stoombad. Rest van de dag: niks.
Waar zit de any-key?
quote:mayhem schreef op 21 juli 2013 @ 14:22:

[...]

Fijn! Wij zorgen goed voor elkaar, omdat we weten hoe het is!
quote:yasmijn schreef op 21 juli 2013 @ 14:17:

[...]

Niet te ziek om te klagen op het forum.

Nou inderdaad, als je dan zo ziek bent wat zit je dan negatief te zijn op het forum.

Neem nog een glas azijn en ga lekker onder je steen liggen of zo, jemig wat een zuur karakter, pffff.

Ik geniet me te pletter met dit weer! Eet en drink normaal en pas m'n tempo een beetje aan. Van mij mag dit weer tot en met Oktober (minstens) aanhouden
Krijg altijd het gevoel dat ik iets MOET doen met dit weer. :-)

Minstens borrelen met veel vrienden met tapas en cocktails of naar zwembad in precies de goede bikini en bijpassende spullen.

Daarna uiteraard op Facebook. :-)

Ik zit lekker op balkon met koel glas Sprite. Volg af en toe gebeurtenis in Belgie op tv.
Ik heb hier in de woonkamer een ventilator aan staan maar denk dat ik hem uitzet het wordt me te koud hier.
quote:Cateautje schreef op 21 juli 2013 @ 14:15:

[...]

In de loop van de week valt er wel wat regen, maar dat is natuurlijk heerlijk. Daar ga ik dan speciaal voor naar buiten om een lekkere wandeling te maken. Oh maar ik smeer me ook wel in hoor!! Het is een voorbereiding want vrijdag ga ik dwars door nederland 200 km fietsen (can i get some respect)
Hangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven