La sociedad Secreta de KP deel weetikveel
donderdag 13 september 2012 om 09:51
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
vrijdag 7 juni 2013 om 14:29
Ik heb een Joolz, echt een topwagen en heel licht. Was heel makkelijk in en uit elkaar te halen en lekker hoog, dus je had in principe al een kinderstoel bij op café. Ik had een supermakkelijk kind dat ik gemak mee kon nemen naar cafe's en restaurants. Had. Hij is nu peuter.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 7 juni 2013 om 17:54
"Wandelwagen waar ga je met het meisje naar toe."
Nee, het ding is gewoon hoog, vergeleken met die onhandige Bugaboo. Weet je dat je daar geen boodschappen onderin het mandje kan doen? Stom foutje.
Anderzijds is die Bugaboo dan wel weer laag zat voor een gemiddelde hond om je baby nat te zeveren.
Nee, het ding is gewoon hoog, vergeleken met die onhandige Bugaboo. Weet je dat je daar geen boodschappen onderin het mandje kan doen? Stom foutje.
Anderzijds is die Bugaboo dan wel weer laag zat voor een gemiddelde hond om je baby nat te zeveren.
zaterdag 29 juni 2013 om 14:48
Hahaha, ik ècht niet, één keer is meer dan zat. Wat een heisa en dan sta je de hele dag ook nog eens stom te grijnzen. Maar ik ben dan ook het type niet voor een echte bruiloft.
Maar elfje, geniet er van. Drie weken zijn zo om. Ik hoop dat je prachtig weer hebt. Wij zijn tussen de buien door gelukkig droog gebleven.
Maar elfje, geniet er van. Drie weken zijn zo om. Ik hoop dat je prachtig weer hebt. Wij zijn tussen de buien door gelukkig droog gebleven.