Joehoe, het is toeslagendag.

22-07-2013 08:11 207 berichten
Ladies, goedemorgen,

Hèhè eindelijk, het is zo ver. Tweeeeeeeee heeeeele daaaaaagen moeoeoeoeten waaaaaaaachten. Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet, zunne we maar zegge.

Dussssss,kom er bij, kom er bij, het feest is weer begonnen, de vlag mag weer uit.

Pak iets te eten en te drinken, veel drinken, jaja en zie hoe de rijkdommen binnen stromen.

Ze zeggen weleens, geld moet rollen, maar dat vind ik maar arremoeig, want als ik het voor het zeggen heb, dan moet geld waaien, fladderen, als een soort confetti op carnaval en dat gaat ons vandaag gebeuren op het grote nationale evenement beter bekend als TOESLAGENDAG

Ha gezellig, ik ben vroeg wakker en doe ff mee
Alle reacties Link kopieren
Lol Wat was ik chagrijnig toen ik er achter kwam dat de 20ste op een zaterdag viel! Maar het is weer zover gelukkig, cheers, op het schip met geld!
Yes, hard nodig die toeslagen!!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ben ook van de partij . . . . slapeloos, dat wel . . . .
Zodra t gestort is, gaat er een betaling af. Voor mun speeltje, mn allessie..
Leuk Mika, welkom.

Josjaa, ik moet om je lachen. Ja, het zal voor velen een afknapper zijn geweest.

quote:Carenza schreef op 22 juli 2013 @ 08:17:

Ben ook van de partij . . . . slapeloos, dat wel . . . . Je bent er duidelijk overheen, die slaap.
quote:Peacy schreef op 22 juli 2013 @ 08:18:

Zodra t gestort is, gaat er een betaling af. Voor mun speeltje, mn allessie..Wow, spannend.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 juli 2013 @ 08:19:

Mogguh meid.
Ja he? Moet je toch weer twee dagen extra op een houtje bijten Maar vanavond (ja ABN he, mijn voorspelling is 19.00 uur) kunnen we de champagne weer open rukken!
Goedemorgen pfff we gaan weer een warme dag tegenmoet.
Yes!! Het is er weer
Ook ik zit er voortaan op te wachten
Cheers Cateau!

M'n hele administraaasie loopt in de soep door die twee extra dagen

Ben er vandaag niet veel bij, want wij gaan vandaag op vakantie en nemen Oud Dement Opaatje mee. Ik ga hem zo even helpen met opstaan/aankleden/ontbijten, want ik hoor hem al een tijdje scharrelen.

Op een mooie toeslagendag!
Geniet van je vakantie Bootje.

Wat lief dat jullie Opa mee nemen.
Opa is onze lieve schat Man en ik zijn dol op hem.
Fijne vakantie bootje! Lief dat jullie opa meenemen.

Vandaag is hier weer de eerste werkdag na de vakantie. Ik weet niet of ik daar nou heel blij mee moet zijn.
Woohoo! Ook ik zit weer met smart te wachten!
Beetje jammer wel dat de Rabobank zo sloom is tegenwoordig. Eerder had ik het altijd rond 12 uur al, nu pas eind van de dag. Die extra uurtjes doen het hem!
Jjjjeeejjjjjj ik ben ook blij

Gisteren mijn laatste geld bij elkaar geraapt, heel het huis op zijn kop op zoek naar kleingeld. Mag mezelf altijd sushi halen rondom de 20ste om te vieren dat de nieuwe maand begint en mijn sigaretten waren op. Uiteindelijk alles op de cent af gered
Ik heb het echt wel nodig mijn bankrekening is een beetje leeg :(
Wanhoop niet!!! Voor zonsondergang is het voor mekaar.

Deze maand hoef ik vanwege het weer mijn heil niet te zoeken in verre orden, dus ik zou even niet weten wat ik met dat geld moet.

Ideeën iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven