Entertainment alle pijlers

Vermakelijke topics waar je nog wel eens aan terugdenkt

21-07-2013 20:50 179 berichten
N.a.v. het topic 'Vrouw gevloerd en durf park niet meer in' moest ik denken aan wat andere (trol?)topics die maanden geleden of langer geplaatst werden. Aan welk topic denk jij nog wel eens terug?

Zelf moet ik denken aan:

- een topic over iemand die in foetushouding in het park was achtergelaten

- iemand die met haar 'dametje' op het strand was en daar een man met Ferrrari en ander 'dametje' ontmoette

- iemand die zich zorgen maakte om een het gebruik van een vaginale afstandsbediening tijdens de seks
Geen vermakelijk topic, maar wel een mooi topic: het topic van Robo. Ik vraag me nog heel vaak af hoe het nu met haar is...
Alle reacties Link kopieren
Ik mis er hier nog een! Het topic van die bodybuilder die alleen maar van kleine vrouwen hield en ons wel even kwam uitleggen hoe we het een en ander moesten aanpakken.

Zie ook mijn motto.
Alle topics waar het uitdraaide op ruzie met "blauwe bloemen".
quote:Leaf schreef op 22 juli 2013 @ 13:38:

Geen vermakelijk topic, maar wel een mooi topic: het topic van Robo. Ik vraag me nog heel vaak af hoe het nu met haar is...

Is robo gestopt met forummen dan?

Ook een tijd meegelezen in haar topic idd, maar daarna een kind gebaard en te druk gehad.

Ben ook benieuwd hoe het met haar is
Het wasmachine topic is echt mijn all time favoriet :-)
En deze dan, wat een domme kerel wat dat:

mannen willen neuken vrouwen willen geld

als je ouder word krijg je niemand meer

Een dame van 24 die nog thuis woonde en er heilig van overtuigd was dat je na je 24 plus was je niemand meer kon krijgen.
En dan natuurlijk nog de mevrouw die geen onderbroeken kon vinden in haar maat en er daarom zelf een had gemaakt van twee aan elkaar genaaide kussenslopen
Ik vind 'live' topics erg grappig, vermakelijk. Je blijft F5-en.

Zoals dat topic van dat meisje in het studentenhuis waar de WC verstopt was geraakt door dat het wc blokje mee was gespoeld. Ik voelde gewoon met haar mee toen ze plastic handschoenen zocht om haar hand in de wc pot te gaan steken om het er weer uit te halen

Of iemand die de bestek lade niet meer open kreeg, want er zat iets vast en er op het forum diverse oplossingen aangedragen werden.
Het topic van de stiefmoeder wier tiener stiefdochter zwanger was.

Alle topics over fjooltje

Alle topics van Stefan (of is gepermaat en dan heb ik niks gezegs)
Oh ik herinner me een topic van een paar jochies die hun diensten als gigolo aan kwamen bieden. Gingen ze nog foto's posten ook. Zal wel een troll zijn geweest, maar heb erg hard moeten lachen om 'die kuiken'.

En wel bijgebleven maar niet vermakelijk: de GS- heksenjacht op een forummer nav van een ingezonden brief van dochter van die forummer. Getver, wat een misselijke mensen zijn er toch.
quote:TequilaVixen schreef op 22 juli 2013 @ 11:51:

Een topic over iemand die met een teamuitje gillend gefilmd was door collegae en getreiterd werd, later bleek een collega mee te lezen.

Het inbreker met sleutel topic, jammer alleen dat we nooit zullen weten wie of wat het was.

En ik heb ontzettend gelachen om het Viola Holt topic.Ja dat topic was ook leuk .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
of de inval van een aantal leden van een ander, wat kleiner forum die dachten hier de boel op te kunnen stoken en het wat minder gezellig vonden toen we met een heel stel bij hen kwamen buurten en de server platgooiden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het fototopic!
Spreuken 18:2
Lang geleden mocht er niet over de angels gepraat worden. En al helemaal geen topic over geopend worden.

Op een avond werden er lukraak, keer op keer, in verschillende pijlers, topics geopend die linksom of rechtsom met een Angel te maken hadden. Fantastisch ontwijkend gedrag, heel mooi.

Ik heb kròm gelegen om zoveel creativiteit.
conversation = awareness
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 21:28:

[...]

Yup . Ik heb ook nog een blauwe maandag bij de TTTOT'jes gezeten, in het begin. Maar ik ben niet echt kletsgroepjesmateriaal. Maar ze zijn inderdaad begonnen in de tijd van M81, volgens mij was er ook nog een voorloper genaamd het Gouden Eikel Topic .

Het Gouden Eikel topic wat later walnootjes werd. Was briljant!

Helaas ben ik ook niet zo groeperig maar de eikeltjes en de totttjes zijn
Ik vond het Viola Holt topic ook wel smakelijk
Die van dat meisje dat ruzie had met haar vriend die haar geslagen had maar ze niet wist of ze bij hem weg moest. Ze schreef letterlijk op wat ze allemaal gezegd had.

En die van het trouwen IN Aruba.
quote:Scamp schreef op 22 juli 2013 @ 15:11:

[...]

Helaas ben ik ook niet zo groeperig maar de eikeltjes en de totttjes zijn En ik heb, dat vond ik zelf leuker het Viola topic meegemaakt. Toen heb ik echt verschrikkelijk moeten lachen. Jammer dat ze nooit zelf een nick heeft aangemaakt en ons een pets voor onze kop heeft gegeven. Maar het waren 2 verschrikkelijke leuke dagen. Nee echt letterlijk hahahaha
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Viola-Gate vond ik geweldig. Ik heb zelfs RTL-Boulevard nog getipt, maar ze deden er niet veel mee helaas (iets van 2 dagen later een klein item en het Viva-forum werd niet genoemd).

Maar wat heb ik gelachen, ook toen er allemaal Viooltjes/Fiola-nicks bijkwamen.
Heul heul heul lang geleden onder mn oude nick wekenlang zitten meeleven met het verhaal van een of andere conductrice die zich in de trein had laten bezwangeren door een machinist die het met zowat al zijn andere collega's deed. Wat een real life soap was dat!
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 22 juli 2013 @ 18:37:

Heul heul heul lang geleden onder mn oude nick wekenlang zitten meeleven met het verhaal van een of andere conductrice die zich in de trein had laten bezwangeren door een machinist die het met zowat al zijn andere collega's deed. Wat een real life soap was dat!Dat weet ik ook nog heel goed. Treinenmeisje had zich op de bok laten bezwangeren door een getrouwde machinist. Dat was idd een regelrechte soap.
was dat geen trolltopic?
quote:Starshine schreef op 22 juli 2013 @ 20:30:

was dat geen trolltopic?Dat weet ik niet maar het was wel onwijs leuk om de verwikkelingen te volgen.
In een ander herinneringen topic reageerde de forumster die een c1000 nick aan had gemaakt om te.reageren op de to van het.toetjestopic met deze nick. Geweldig!
quote:emma77emma schreef op 22 juli 2013 @ 15:44:

Viola-Gate vond ik geweldig. Ik heb zelfs RTL-Boulevard nog getipt, maar ze deden er niet veel mee helaas (iets van 2 dagen later een klein item en het Viva-forum werd niet genoemd).

Maar wat heb ik gelachen, ook toen er allemaal Viooltjes/Fiola-nicks bijkwamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven