Salarisverhoging??
dinsdag 23 juli 2013 om 21:48
dinsdag 23 juli 2013 om 21:54
1400 netto voor 32 uur bij een tussenpersoon is al niet slecht dus als hun.bod lager is dan verwacht zeg dan niet gelijk nee. De vraag is of je elders meer zou krijgen. Ik weet niet of je al diploma's hebt maar anders is t misschien handig als je de wft certificaten mag halen op kosten van de baas. Daar heb je in de toekomst misschien ook nog wat aan.
dinsdag 23 juli 2013 om 22:09
quote:mooiedromen schreef op 23 juli 2013 @ 21:54:
Ik weet niet of je al diploma's hebt maar anders is t misschien handig als je de wft certificaten mag halen op kosten van de baas. Daar heb je in de toekomst misschien ook nog wat aan.
Ja dat lijkt mij ook een heel goed idee. Ze zullen misschien niet meteen heel veel meer gaan bieden. Maar het is voor jouw toekomst misschien wel veel beter om diploma's te gaan halen in die branche.
Daarmee zul je in de toekomst nog veel meer mee kunnen verdienen.
Zet daar dus ook op in tijdens je onderhandelingen.
Ik weet niet of je al diploma's hebt maar anders is t misschien handig als je de wft certificaten mag halen op kosten van de baas. Daar heb je in de toekomst misschien ook nog wat aan.
Ja dat lijkt mij ook een heel goed idee. Ze zullen misschien niet meteen heel veel meer gaan bieden. Maar het is voor jouw toekomst misschien wel veel beter om diploma's te gaan halen in die branche.
Daarmee zul je in de toekomst nog veel meer mee kunnen verdienen.
Zet daar dus ook op in tijdens je onderhandelingen.
dinsdag 23 juli 2013 om 22:10
Alleen uitkijken dat je jezelf niet overschat, je zit er natuurlijk pas net.
Wij hadden pas een schoolverlater aangenomen voor een bepaald salaris (boven minimum) maar die belde s middags op met de mededeling dat hij niet akkoord kon gaan met het voorstel omdat zijn schoolmentor had gezegd dat hij wel 700 euro meer moest verdienen!! Kwam net van school en geen werkervaring. Ook zei hij dat hij komende maanden veel kosten had en dat t salaris te weinig was om van rond te komen.....Wij hebben hem vriendelijk bedankt voor zijn tijd en wenste hem veel succes met zijn verdere sollicitaties. Nu heeft ie niks.
Dus ik zou als ik jou was je oortjes niet teveel naar andere laten hangen. Het is altijd makkelijk om een ander te vertellen wat ze moeten doen als ze er zelf niet voor staan.
Wij hadden pas een schoolverlater aangenomen voor een bepaald salaris (boven minimum) maar die belde s middags op met de mededeling dat hij niet akkoord kon gaan met het voorstel omdat zijn schoolmentor had gezegd dat hij wel 700 euro meer moest verdienen!! Kwam net van school en geen werkervaring. Ook zei hij dat hij komende maanden veel kosten had en dat t salaris te weinig was om van rond te komen.....Wij hebben hem vriendelijk bedankt voor zijn tijd en wenste hem veel succes met zijn verdere sollicitaties. Nu heeft ie niks.
Dus ik zou als ik jou was je oortjes niet teveel naar andere laten hangen. Het is altijd makkelijk om een ander te vertellen wat ze moeten doen als ze er zelf niet voor staan.