Mogguh ladies.

26-07-2013 06:34 73 berichten
Er is hier iets veranderd in de atmosfeer. Waar ik de afgelopen nachten heerlijk heb geslapen, had ik deze keer het gevoel alsof ik ieder moment in de brand kon vliegen, en benauwd, pfffff.

Heel moeizaam ingeslapen, toch weer een paar keer wakker en maar gaan douchen om een uur of twee, om wat af te koelen.

Toch om kwart over 5 al wakker en niet meer in slaap te branden. Dat zal me wel nekken om een uur of tien.

Ik heb ook mijn kruik weer in de vriezer gelegd, want dat was ik vergeten, omdat ik zo goed sliep, dus dat zie ik als een belofte voor de komende nachten.

Hoe vergaat het jullie deze tijden?
Ik ben al een tijdje echt op, maar ik probeer nu elke avond even wat baantjes te zwemmen in de rivier of het buitenbad. Helpt wel. Lekker moe en afgekoeld.

Daarnaast heb ik weer eens een oogontsteking en dat is niet leuk in de ochtend en met warmte. (ik plak hem af als ik zwem hoor)
Ik denk wel dat er onweer aankomt, fijn voor de tuin.
quote:Nastik schreef op 26 juli 2013 @ 07:29:

Ik denk wel dat er onweer aankomt, fijn voor de tuin.Het heeft hier vanochtend vroeg een beetje geregend, maar niet echt de moeite waard. Het wordt wel tijd voor een goede plensbui inderdaad.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2013 @ 07:32:

[...]

Het heeft hier vanochtend vroeg een beetje geregend, maar niet echt de moeite waard. Het wordt wel tijd voor een goede plensbui inderdaad.Hier in Hartje Betuwe is er sinds 2 weken geen druppel gevallen. Al die mooie, vette stort en onweersbuien trekken langs ons. Tis hier altijd alles of niets, komt door de rivieren denk ik.
Ik slaap redelijk met deze warmte. Ik heb de deur van het dakterras open, hordeur er voor en gordijn open. Heerlijk! Lig zelfs onder mijn dekbed. Wel een dunnetje hoor. Dekbedovertrek er bij om af te wisselen. Nu vroeg wakker door buurkindje. Maar dat geeft niet, leuk jochie is het.

Het is nu ook lekker koel in huis, lig lekker op de bank.

Begin deze week wel vaak kletsnat van het zweet wakker geworden. Dan kan je mijn nachthemd uitwringen.

Die lampen van de buren zou ik ook knettergek van worden. Ik kan prima slapen als het licht is maar zo'n schijnwerper vind ik irritant. Toen ik nog op kamers woonde zat er een tuinlamp precies in m'n smoel te schijnen. Ik heb mijn bed maar andersom gezet toen.
Alle reacties Link kopieren
Maar... Het is de laatste twee nachten toch helemaal niet zo heet? Of ben ik nou gek?
Niet? Hier was het vreselijk benauwd, vies gewoon.
Oh. Ik slaap al twee nachten met gewoon één raam op een kiertje en diep onder de dekens. Nou ben ik best een koukleum, maar daarvóór had ik alles tegenover elkaar open en viel ik niet in slaap door de hitte. Raar.
2 dagen geleden had ik dat. Ieder uur vd klok gezien en in dat uurtje wat ik miss. wel geslapen heb nog gedroomd ook.. moet zeggen dat we die dag wel een bod hadden uitgebracht op een 1e koopwoning.. nu zon airco achtig apparaat aan en speciale horren tussen het raam gezet..
Ik had een mug! Warm, snurkend kind naast mij en de ergste wakker houder is mijn andere kind in het ziekenhuis )0: Ook niet lekker geslapen dus...
Hm ook hier iemand die slecht geslapen heeft en veel te vroeg (7 uur ipv 8.10) wakker was. En ik moet nog tot 21.00 uur vanavond...
Niets aan t handje. Gisteren een feestje met de nodige drankjes dus prima geslapen . Alleen wat vroeg wakker.

Ik hoop wel dat hetvdroog blijft, heb een paar dagen vrij genomen.

Fijne dag!
Mogguh dames!

Ik kan inderdaad ook alleen maar goed slapen als ik iets over me heen heb. Maar het laken was zelfs te warm. En die dikke groeiende 28 weken buik (overigens denk ik zelf dat ik al verder ben en mensen vragen mij zelfs al of ik in de laatste loodjes zit, dus denk daar maar een plaatje bij) met een kereltje die ook warm is en ligt te wiebelen en te draaien, helpt niet erg mee om in te slapen. Man heeft hetzelfde probleem, behalve dan de zwangerschap, en ligt te draaien en te zuchten en naar het plafond te staren, dus we hebben er weer een korte nacht op zitten!

Zo even naar de markt, nu het nog koel is en dan nog vlug wat werk verzetten voor de echte warmte weer binnenkomt!
Mogge! Ik heb als een roosje geslapen. Echt lekker. Ik hou van dit plakweer. Grijs, vochtig en warm. Heerlijk!

Iedereen sterkte die er niet tegen kan!
Ik slaap prima. Eigenlijk altijd en overal wel.

Een knuffel voor alle niet-kunnen-slaperTs:

Ik neem aan dat ik ook mag reageren, hè Cateautje? Ondanks de TopicTitel.......
Gek genoeg slaap ik heerlijk met dit weer. Dochter ook, en dat is me toch fijn! Heb haar net naar de opvang gebracht, ving onderweg naar huis nog drie regendruppels en nu is het wachten tot de rest valt. Maar volgens buienradar valt dat er grotendeels weer naast, moet ik toch weeeeer zelf de tuin sproeien!

Mijn arme plantjes....
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2013 @ 07:19:

[...]

Ik had dat van de week. Ik weet niet waar ik was, maar deed net op tijd mijn ogen open toen ze de deksel dicht wilden doen.
Heerlijk geslapen.

Vriend niet trouwens want ik pikte alle ruimte in bed in
Zo. Nog even twee uurtjes kunnen slapen. Heerlijk, met het hele huis op de tocht en eindelijk uitgerust.

Tuurlijk TAM, altijd welkom.
Lang leve alcohol en een actieve vriendin

Ik heb heerlijk geslapen!

Ik wacht met smart alleen op wat meer regem en meer wind...
huilie.... Slaap al daaaaaaaaaaaaaaaagen slecht... huilie...
quote:MEFunny schreef op 26 juli 2013 @ 09:57:

huilie.... Slaap al daaaaaaaaaaaaaaaagen slecht... huilie...(koop) een rubberen kruik. Kan je in de vriezer leggen en dan in een sloop bij je voeten leggen, dan slaap je als een roos, al is het nog zo benauwd.
Oh, goed nieuws! Het rommelt in de verte.
Oh, dan ga ik snel even naar de Appie!
Zo, nu mag het gaan regenen, donder en bliksem, hagel, wind wat dan ook, ik heb alles binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven