En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Patatje met en een broodje kroket met veel mosterd en mayonaise. hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mylenevalerie, wat is pizza-quick saus!? Heb er nog nooit van gehoord!?! Saus om snel pizza te maken!?!

Ik gister romige risotto met broccoli en zalm gegeten, superlekker!

En vandaag stamppot zomergroente met gehaktballetjes. Ook smullen!
Vandaag een kliekje uit de vriezer op: franse aardappelschotel

Smaakte erg goed, met kipfilet, aardappeltjes, boontjes, paprika en ui. En daarbij rauwkost.

Morgen denk ik iets van pasta. Ik zag hier een pastatopic staan, die ga ik eens even bekijken
quote:Boardgirl schreef op 05 juni 2008 @ 18:51:

Mylenevalerie, wat is pizza-quick saus!? Heb er nog nooit van gehoord!?! Saus om snel pizza te maken!?!

Nee is een saus die je bij heel veel dingen kan gebruiken. Ipv het hier allemaal te zetten, zal ik even mijn topic over pizzaquicksaus voor je uppen.

Het is lekker dus op een broodje met een plakje kaas erop en dan in de oven (daar kennen de meeste mensen het van) maar zie ook mijn tips in het topic wat je er meer mee kan doen.
quote:mylenevalerie schreef op 05 juni 2008 @ 19:46:

[...]

Nee is een saus die je bij heel veel dingen kan gebruiken. Ipv het hier allemaal te zetten, zal ik even mijn topic over pizzaquicksaus voor je uppen.

Het is lekker dus op een broodje met een plakje kaas erop en dan in de oven (daar kennen de meeste mensen het van) maar zie ook mijn tips in het topic wat je er meer mee kan doen.Aaah oke! Thanx!!!
Ik eet bijna alles, maar vind pizzaquicksaus echt heel erg smerig
- uitdaging iets lekkers te maken voor yette met pizzaquicksaus-
- Guacamole saus is nog niet gelukt wegens tijdgebrek.

Vandaag mie met gebakken courgette en gamba's met olijfolie, peper zout en kaas. Daarbij een soort van Aiolie. Simpel zelf in elkaar gedraaid maar erg lekker! (Heb alleen zo'n dorst van de knoflook...)
Vanavond was het bietenstamppot met een schnitzel. Nu weer honger, en dus 2 broodjes met koude speklap.
quote:mylenevalerie schreef op 05 juni 2008 @ 23:11:

- uitdaging iets lekkers te maken voor yette met pizzaquicksaus-

beste kans maak je als het iets is dat ik af kan spoelen Heb het pizzaquicktopic wel eens gelezen en die recepten zouden volgens mij een stuk aantrekkelijker worden met een andere tomatensaus. Liefst zelfgemaakt natuurlijk, maar in geval van weinig tijd zou ik de quicksaus vervangen door een potje pastasaus. Komt vast omdat ik iets heb tegen die lange houdbaarheid. Vertrouw die potjes gewoon niet.
Knoflooktomaten met Bettine Blanc, pasta, pittige salade met gerookte paprika's, babyrucola - eerste oogst van deze lading - pijnpitjes en olijven.
Gisteren heerlijke pasta gehad: rundergehakt met veel champignons, uitje en knoflook, tomatenpuree, gepelde tomaten en op het laatste moment heb ik bolletjes mozzarella met italiaanse kruiden, cherrytomaatjes in kwartjes en geroosterde pijnboompitjes toegevoegd. Frisse komkommersalade erbij.

Had wat extra pasta gekookt en daar heb ik een lekkere pastasalade van gemaakt, dus dat eet ik vanavond, met pesto, tonijn, geitenkaas, rucola en geroosterde pijnboompitjes. Broodje erbij, mjammie!
Ik ga vandaag voor friet, kroket en salade met veel tomaatjes en komkommer.

Even lekker makkelijk doen.
wij eten vandaag een frietje met een salade van mozzerela-tomaat en komkommer
Vanavond eet ik makkelijk en snel: kip met zak roerbakgroenten in Opor boemboe van Kokkie Djawa, met cashewnoten en mie.
Wij hebben geen frietpan en over het algemeen een goed gevulde koelkast en voorraadkast. Als wij friet willen eten gaat het zo:

- Ik heb zin in friet

- Ik ook, maar niet om het te halen

- Ik ook niet!

- -Zucht- nou ja dan kook ik wel!
De planning is om zelf sushi te gaan maken. Maar ik moet nog naar de markt dus het kan ook zomaar zijn dat ik met iets anders thuis kom.
Ik ga quiche maken!

Nou alleen nog even kijken welk recept van het 'hartige taarten'-topic me het lekkerste lijkt
Wij eten vanavond:...iets met kipfilet. Weet nog niet wat.
Erwtensoep. Gewoon uit blik.
We moeten vanavond nog naar de andere kant van het land -2 uur rijden- dus duw ik straks na de zwemles snel wat diepvriespizza's in de oven.
Ik ga zo japanse teriyaki maken, van zo'n handig wereldgerecht pak. Altijd lekker en makkelijk.....
quote:Spammie schreef op 07 juni 2008 @ 15:39:

Erwtensoep. Gewoon uit blik.

awwwwwww! die allergoedkoopste van california ofzo die is het aller aller lekkerst! ik ben jaloerssssssss!

ik eet ook soep met verse maanzaad en sesambolletjes, mmm!
Aardappelen, zalmfilet en pastasalade (nog steeds niet op)
gebakken krieltjes, kippekluifjes uit de oven en witlofsalade met stukjes appel, rozijntjes in een zelfgemaakte dressing van yoghurt, extra light mayo, mosterd, citroensap en paprikapoeder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven