Viva Vrekkentopic deel VIII
dinsdag 8 januari 2013 om 10:01
Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!
Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!
Voor meer tips over besparen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Viva Vrekkentopic VII
Vrekwaardig eten
Baby vrekking
En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 23 juli 2013 om 06:43
dinsdag 23 juli 2013 om 17:36
vrijdag 26 juli 2013 om 09:00
Fame: ik ga dit weekend eens kijken of ik die bij onze appie ook kan vinden.
hoera voor marktlpaats. gister een grote zak met babykleertjes opgehaald voor 10 euro. sommige zelfs nog met de prijskaartjes eraan. meisje kan weer vooruit!
net gestart met een nipo-onderzoek over waterverbruik. hele week vragen beantwoorden over waterverbruik, voor cadeaubon van 10 euro. bij de nipo-enquetes kies ik altijd voor airmiles. had mijn moeder een mooie parfum bij de etos gezien (die ze voor haar verjaardag wilde hebben) die je met airmiles kon kopen, heeft ze de mijne gebruikt.
hoera voor marktlpaats. gister een grote zak met babykleertjes opgehaald voor 10 euro. sommige zelfs nog met de prijskaartjes eraan. meisje kan weer vooruit!
net gestart met een nipo-onderzoek over waterverbruik. hele week vragen beantwoorden over waterverbruik, voor cadeaubon van 10 euro. bij de nipo-enquetes kies ik altijd voor airmiles. had mijn moeder een mooie parfum bij de etos gezien (die ze voor haar verjaardag wilde hebben) die je met airmiles kon kopen, heeft ze de mijne gebruikt.
vrijdag 26 juli 2013 om 16:03
vrijdag 26 juli 2013 om 17:53
vrijdag 26 juli 2013 om 18:48
quote:eliza8 schreef op 23 juli 2013 @ 06:43:
@Joyce bij mij staat er gratis:
"probeer het nu gratis
fijn dat je klant bent van HEMA. Als bedankje geven we je graag wat extra’s:
een gratis fotoalbum (20×15) met luxe linnen omslag ter waarde van 16.95."
Alleen als je extra dingen wilt moet je bijbetalen.
Heb je hier een code voor nodig? Kan het niet vinden op de site
En top tip van de Appelsientje!
@Joyce bij mij staat er gratis:
"probeer het nu gratis
fijn dat je klant bent van HEMA. Als bedankje geven we je graag wat extra’s:
een gratis fotoalbum (20×15) met luxe linnen omslag ter waarde van 16.95."
Alleen als je extra dingen wilt moet je bijbetalen.
Heb je hier een code voor nodig? Kan het niet vinden op de site
En top tip van de Appelsientje!
zaterdag 27 juli 2013 om 00:58
quote:SuperGoomba schreef op 23 juli 2013 @ 00:53:
[...]
Bijplakken hoeft niet meer sinds er geen bedragen maar 1, 2, etc. op de postzegels staan.
Volgens mij 1x via viva-weggeeftopic iemand gehad die dacht 1 = 1 euro. Postbode dacht dat blijkbaar ook dus met 2 zegels had ik een nieuwe cd..
* ga morgen eens wat zegels bij halen*
[...]
Bijplakken hoeft niet meer sinds er geen bedragen maar 1, 2, etc. op de postzegels staan.
Volgens mij 1x via viva-weggeeftopic iemand gehad die dacht 1 = 1 euro. Postbode dacht dat blijkbaar ook dus met 2 zegels had ik een nieuwe cd..
* ga morgen eens wat zegels bij halen*
zaterdag 27 juli 2013 om 12:09
zaterdag 27 juli 2013 om 16:51
quote:Mugske schreef op 26 juli 2013 @ 14:39:
facebookpagina van appelsientje: 100% gta voor maximaal 4 pakken seizoensvariaties. Je hoeft alleen de kassabon op te sturen.
Leuke actie, bedankt Mugske!
Ik ben er net naar op zoek geweest (bij C1000, Jumbo en Emté), maar nergens hadden ze deze sapjes. Iemand enig idee waar ze die wel hebben?
facebookpagina van appelsientje: 100% gta voor maximaal 4 pakken seizoensvariaties. Je hoeft alleen de kassabon op te sturen.
Leuke actie, bedankt Mugske!
Ik ben er net naar op zoek geweest (bij C1000, Jumbo en Emté), maar nergens hadden ze deze sapjes. Iemand enig idee waar ze die wel hebben?
zaterdag 27 juli 2013 om 21:43
Over 8 weken ben ik uitgerekend. De baby-uitzet heb ik het meest 2e hands gekocht en anders op aanbiedingen gelet.
Straks zullen we vaak pampers moeten kopen. Van vriendinnen hoorde ik al dat ze in het begin pampers kochten en daarna eigen merk kruidvat. Wat zijn die dingen duur! Hebben jullie besparingstips, aanbiedingssites of kopen jullie groot in?
Straks zullen we vaak pampers moeten kopen. Van vriendinnen hoorde ik al dat ze in het begin pampers kochten en daarna eigen merk kruidvat. Wat zijn die dingen duur! Hebben jullie besparingstips, aanbiedingssites of kopen jullie groot in?
zaterdag 27 juli 2013 om 22:02
hihi ranonkeltje, ik schrok ook van de prijzen van de pampers! hier ga ik straks ook gewoon kruidvat luiers halen. Ik heb met de 4 euro kortingsactie zegels sparen bij de etos 3 pak etosluiers erg goedkoop ingeslagen, maar ik vind ze erg dik. Verder heb ik een kruidvatpas en krijg ik aanbiedingen van baby'producten in mijn mailbox! per keer kijk ik of ik het aantrekkelijk vind.
zaterdag 27 juli 2013 om 22:10
quote:ranonkel_tje schreef op zaterdag 27 juli 2013 21:43 Over 8 weken ben ik uitgerekend. De baby-uitzet heb ik het meest 2e hands gekocht en anders op aanbiedingen gelet.
De winkels goed in de gaten houden. En dan bedoel ik niet de folders, maar echt de winkels zelf.
Pampers verandert zooo vaak van verpakking een nieuwe pasvorm, andere hoeveelheid luiers in een pak of ze hebben weer een nieuw foefje uitgevonden. De oude verpakkingen gaan dan vaak tegen lage prijzen weg. Zoon is nu 9 maanden, maar ik heb genoeg luiers voor ongeveer het komende jaar. Voor geen van de verpakkingen heb ik meer dan 50% van de originele prijs betaald. Pas nog een aantal gigadozen gekocht voor 13 euro per stuk (normaal gesproken 43 euro).
Ik zie hier dat vooral de Etos vaak oude verpakkingen wegdoet en ook de AH. Maar dat scheelt per filiaal.
De winkels goed in de gaten houden. En dan bedoel ik niet de folders, maar echt de winkels zelf.
Pampers verandert zooo vaak van verpakking een nieuwe pasvorm, andere hoeveelheid luiers in een pak of ze hebben weer een nieuw foefje uitgevonden. De oude verpakkingen gaan dan vaak tegen lage prijzen weg. Zoon is nu 9 maanden, maar ik heb genoeg luiers voor ongeveer het komende jaar. Voor geen van de verpakkingen heb ik meer dan 50% van de originele prijs betaald. Pas nog een aantal gigadozen gekocht voor 13 euro per stuk (normaal gesproken 43 euro).
Ik zie hier dat vooral de Etos vaak oude verpakkingen wegdoet en ook de AH. Maar dat scheelt per filiaal.
zaterdag 27 juli 2013 om 22:34
quote:gelukkigleven schreef op 27 juli 2013 @ 22:10:
[...]
Ik zie hier dat vooral de Etos vaak oude verpakkingen wegdoet en ook de AH. Maar dat scheelt per filiaal.Ik hou de folders idd in de gaten en krijg ook per e-mail de aanbiedingen van kruidvat binnen. Ik kom eigenlijk nooit bij AH. Ik zal er op letten bij ah en etos.
[...]
Ik zie hier dat vooral de Etos vaak oude verpakkingen wegdoet en ook de AH. Maar dat scheelt per filiaal.Ik hou de folders idd in de gaten en krijg ook per e-mail de aanbiedingen van kruidvat binnen. Ik kom eigenlijk nooit bij AH. Ik zal er op letten bij ah en etos.