wie heeft de beste avatar?

29-07-2013 22:00 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie op het forum heeft de beste, mooiste en dus de meest aanspreekbare avatar?

( waarom inhoud je een avatar?)

Dus wie en waarom? Ik ben nieuwsgierig
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Omdat ik het zelf heel fijn vind dat ik mensen herken aan hun avatar, wissel ik niet meer. Al moet ik zeggen dat ik ook wel weer eens iets anders zou willen.

Zoete is mijn favoriet. Zij heeft een toffe avatar.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Uiteraard vind ik mijn avatar van Death Proof erg cool. Wat ik jammer vind is dat WellHello haar avatar heeft gewijzigd. Dat mannetje op een stoeltje dat naar de grond staarde (of zoiets) vond ik zo iets hebben
Meeste avatars zie je helemaal niet zo goed.

Dus de meest simpele zijn eigenlijk het leukst.
Ik herken mensen ook aan hun avatar. Alleen forum ik tegenwoordig meestal mobiel, en dan zie ik ze niet. Wanneer ik dan later de avatars erbij zie valt het kwartje pas (o, was jíj dat die dat schreef...).
Die van jou vind ik ook erg leuk, Trotter.
Ik vind die van Noodles en Ster_ leuk
quote:zomerfreak schreef op 29 juli 2013 @ 22:06:

En die van Maleficent ook altijd!

Ah Lief!

Ik vind die van Lady Voldemort uitermate geestig.
Grief is just love with nowhere to go
Dangeensuus had een leuke. Een plaatje van een tuttige dame met een grove tekst eronder.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
die van mij zag ik ooit in een kunstgalerie. Eenmaal thuis meteen opgezocht en gekozen als avatar hier. Ik gebruik m verder ook nergens anders, en hij past ook helemaal niet bij mijn Nick. Maar ik vond m toen gewoon erg bijzonder.
Waar kan ik de prijs halen
Dank je NYC.
Ik stem op mezelf. En op de ava van mijn vorige nick.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
quote:piratorarT schreef op 29 juli 2013 @ 23:17:

[...]

Ja, ik vond het pakweg een aantal jaar geleden ook wel leuker. De periode van voor 2008 heb ik niet echt meegemaakt, maar sinds een aantal permabans en knoppengate is het zeker veranderd.

Het forum wordt denk ik minder frequent bezocht door een aantal, of ze hebben een nickchange gehad en ik herken ze niet

Ja dat is dan zonde inderdaad!

ik gebruikte tot voor kort eigenlijk alleen forums om vragen beantwoord te krijgen zonder herkenbaar te zijn.

maar eigenlijk vind ik het best leuk!

het is ook fijn om af en toe een ander te kunnen helpen of een steuntje in de rug te zijn :-)
Ik stem op Tashy, zag haar avatar net en moest er hardop om lachen.
Spreuken 18:2
Ik vind die beffende spin de bomb. (weet alleen nooit welke naam erbij hoort maar hohooi dus)

De mijne is gruwelijk herkenbaar en daar bij is hij voor me uitgezocht door een bijzonder iemand. Ik hou `m.
Ik forum ook altijd mobiel, dan zie ik de avatars niet. Grappig, want ik onthou/herken de nicks van mensen. Ik werd zo nieuwsgierig dat ik ff ingelogd heb op de pc om jullie avatars te zien.
Despicable_me, I minions dus jij bent mijn winnaar.
Er zijn heel veel leuke, vind de pin-up plaatjes altijd wel iets hebben.. wil ik zelf ook wel 1 van, maar zoals meerdere al zeggen ben je vaak ook wel weer herkenbaar aan je avatar. Misschien toch maar zo laten
quote:piratorarT schreef op 29 juli 2013 @ 22:51:

Van Schaap natuurlijk, maar ook van Meds. Dan vergeet ik geen Twis, wij pasten altijd zo goed bij elkaar.

Hilarisch vind ik die van Tomaaaas!thanx
Eleonora vind ik heel herkenbaar.

En mijn oude vriendinnen op het emigrantentopic herken ik direkt, helaas komen ze niet vaak meer hier.

Ik heb altijd dezelfde avatar gehad, maar dat is vooral omdat ik te lui ben om iets anders te zoeken.
BGB, echt dat vind ik de allerleukste.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Satchel schreef op 30 juli 2013 @ 14:40:

Ik stem op Tashy, zag haar avatar net en moest er hardop om lachen.Awwww
Let love rule!
Laatst hele berg van die pinup dingen gekocht bij de Expo.

'I only have a kitchen because it came with the house'

'I like my men super rich and almost dead'

'I went on a diet and all I lost was 30 days'
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven