Mode & Beauty alle pijlers

Beugelbikini gezocht

30-07-2013 16:40 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal bikini's in de kast liggen, maar deze zijn allemaal met een haltertop. Dit doet helaas pijn aan mijn nek en ik heb ook het gevoel dat ze niet echt mooi zitten (borsten niet goed bedekt). Nu heb ik bij mijn gewoonlijke winkels gekeken en ik vind eigenlijk alleen maar bikini's die ouwelijk zijn of juist felle kleuren hebben. Ook is mijn budget niet groot, onder de 20 euro, want ik draag het alleen maar op vakantie en 5 dagen per jaar in Nederland. Weet iemand nog websites met simpele beugelbikinis voor die prijs?

Alvast bedankt!
Bonprix?
H&M heeft er nog één en ander op staan, maar de collectie is al wel uitgedund... einde seizoen denk ik alweer.
such reply. wow.
Zeeman. 7 euro.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://www.beslist.nl/pro ... _809493/?sortby=price_min
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hunkemoller in de sale?

In de winkels hadden ze enkele dagen terug nog wel veel bikini's hangen.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Hunkemöller ben ik al geweest, en die hadden niets meer in mijn maat dat ik leuk vind.

Bonprix wil ik niet graag bestellen want daar heb ik slechte ervaringen mee gehad.

HM heb ik ook gekeken, maar daar hebben ze niets in mijn maat. Ik pas daar ook eigenlijk nooit bh's. Is allemaal vrij klein voor mijn gevoel.

Zeeman kan ik nog wel even langs gaan, de kwaliteit hoeft niet geweldig te zijn namelijk.

Hopelijk kan ik nog iets vinden voor vrijdag

Bedankt voor de reacties.
Hema heeft soms ook nog wel aardige bikini's voor lage prijzen of anders bij Decathlon.
Het probleem is vaak ook om en een bovenkant en een onderkant te vinden die bij elkaar passen in de goede maten...
Kijk eens bij Dutch designers outlet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hema ga ik ook nog even langs dan, kom ik normaal nooit voor kleding.

Heb net even de site van Decathlon bekeken (kende ik nog niet), maar ik zie geen enkele beugelbikini of zie ik dat verkeerd?
Vorige week een mooie bij de Sapph outlet store in Hengelo gescoord (ik geloof 22 euro). Boven en onderstukken zijn los verkrijgbaar.
quote:notgoodenough schreef op 30 juli 2013 @ 17:03:

Hema ga ik ook nog even langs dan, kom ik normaal nooit voor kleding.

Heb net even de site van Decathlon bekeken (kende ik nog niet), maar ik zie geen enkele beugelbikini of zie ik dat verkeerd?

De site is niet zo uitgebreid als wat ze in de winkels hebben,zijn nl mega zaken.

Ik heb er van het voorjaar voor 10-15 euro of zo een zwarte beugelbikini gekocht.
Ik ben goed geslaagd bij Livera. Wilde ook geen halter en had verwacht dat ik dan hooguit 2 bikini's in mijn maat (E-cup) zou vinden maar ik kon kiezen uit een stuk of 10

Maand geleden geslaagd daar voor 20 euro. Zal nu nog wel minder zijn.
Bij de Dutch designers outlet zie ik ook geen beugelbikini's..

Ben ik nu zo blind

Nouja, wanneer ik op beach klik, komt er wel wat voor, 1 soort, maar daar zit geen beugelbikini bij.
quote:dolfje schreef op 30 juli 2013 @ 17:04:

[...]

De site is niet zo uitgebreid als wat ze in de winkels hebben,zijn nl mega zaken.

Ik heb er van het voorjaar voor 10-15 euro of zo een zwarte beugelbikini gekocht.Aah, vandaar, het zit helaas echt niet in de buurt. Maar bedankt voor de tip.
quote:Moonlight82 schreef op 30 juli 2013 @ 17:07:

Ik ben goed geslaagd bij Livera. Wilde ook geen halter en had verwacht dat ik dan hooguit 2 bikini's in mijn maat (E-cup) zou vinden maar ik kon kiezen uit een stuk of 10

Maand geleden geslaagd daar voor 20 euro. Zal nu nog wel minder zijn.Bedankt Moonlight! Dan ga ik daar ook heen. Op een of andere manier loop ik daar altijd langs, maar ga ik nooit naar binnen. Dat is ook mijn maat, is niet altijd makkelijk te vinden.
quote:marlette schreef op 30 juli 2013 @ 17:03:

Vorige week een mooie bij de Sapph outlet store in Hengelo gescoord (ik geloof 22 euro). Boven en onderstukken zijn los verkrijgbaar.Hengelo is ook niet in de buurt helaas.
Wehkamp??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 30 juli 2013 @ 18:00:

Wehkamp??

Ja!

Koop daar nooit wat, behalve badmode.
quote:Lifeforever schreef op 30 juli 2013 @ 18:47:

[...]

Ja!

Koop daar nooit wat, behalve badmode., ik vind de maten daar erg goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloos, ik heb net even gekeken en ik zie inderdaad wel een leuke bikini daar van Beachwave. Weet iemand ook hoe dat merk valt? De bikini gaat namelijk maar tot D en ik heb een E. Dus valt het misschien wat groter uit ...
quote:notgoodenough schreef op 30 juli 2013 @ 19:39:

Eindeloos, ik heb net even gekeken en ik zie inderdaad wel een leuke bikini daar van Beachwave. Weet iemand ook hoe dat merk valt? De bikini gaat namelijk maar tot D en ik heb een E. Dus valt het misschien wat groter uit ... BW valt niet groot uit.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Yeah!

Ik ben bij de HEMA geslaagd! Bedankt voor de tip, anders had ik daar nooit gekeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven