woede/frustratie uiten

31-07-2013 00:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Vandaag een enorme rotdag gehad, maar heb echt geen behoefte om er met iemand over te praten. Toch voel ik een enorme boosheid in m'n lijf die ik er graag uit wil hebben. Hoe doen jullie dat?! Het liefst zou ik ff al schreeuwend iets tegen de muur gooien, maar dat vinden m'n buurtjes niet zo fijn hihi. Huilen zou wellicht ok helpen/opluchten, maar dat kan ik dus helaas niet

Ik hoor het graag!
Dingen uiten voordat het zo hoog oploopt.
Niks stukmaken. Mopper hier maar even lekker.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sporten
Er alleen al over praten/ opschrijven lucht meestal al op. Je bent het even kwijt. Hier krijg je en een hart onder het riem en een schop onder je kont soms is dat ook even nodig om het in een ander perspectief te krijgen en je een ander beeld/ kijk krijgt op de situatie.

Een nuchtere blik voor het slapen gaan op de situatie en een frisse ochtend met op staan

Laat vandaag niet morgen bepalen
Praten/opschrijven heb ik juist even helemaal geen behoefte aan. Ben vooral boos op mezelf, echt boos. Sporten zou ik heerlijk vinden, maar 's nachts is dat wat lastig.

Ik zou willen dat ik zo'n stressbal had of zo, of een boksbal. Heerlijk lijkt me dat nu ff
Pak een kussen en mep zo hard je kan op het bed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb je geen oude kussen om lekker tegen aan te slaan?

Muur, deur etc. Geeft en lawaai en pijn

En niet te hard zijn voor jezelf.

Gedane zaken nemen geen keer. Leer ervan en zorg dat je het niet nog overkomt om weerzien boos op je zelf te zijn.

Sterkte
quote:Enn schreef op woensdag 31 juli 2013 00:44 Pak een kussen en mep zo hard je kan op het bed.

Hahha sorry, had jouw reactie nog niet gelezen.

Mobiel forum werkt wat trager.

Maar eens met de kussen dus
Das een goed idee. Zo maar eens proberen.

Ik heb dit juist al vaker meegemaakt en was er zo vol van overtuigd dat ik het nu anders en beter zou doen, maar dat blijkt me dus niet gelukt te zijn/lukken. Het voelt nu alsof ik mezelf vreselijk voor de gek aan het houden ben. waarom denk ik toch steeds dat ik het nu wel kan?! Daarom ben ik zo boos op mezelf, bah
Nu niet gelukt, smurfje, volgende keer misschien wel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven