Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Annasophia, heeeeel hartelijk gefeliciteerd. Ik ben echt heel, heel blij voor je. Daarvoor verdien je een dikke en een

Ik was er gisteravond bijijijijna... Nog een gelatine hoefde ik maar weg te spelen... Eentje maar....

Kut65!
Dank!

Weet je wat het verrotte is van dit spel, dat als je eenmaal een level hebt gehaald dat je ook echt niet meer weet dat je hem hebt gehaald en hoe je dat dan hebt gedaan.

In afwachting van tickets ging ik even wat oude levels spelen, maar daar werd ik ook niet blij van. Het is echt een kutspel eigenlijk.

Maar ik ga nu wel vol frisse moed en tegenzin weer verder.
Life is too short to waste time matching socks
Ik heb 140 gehaald!
quote:Ratteke schreef op 30 juli 2013 @ 13:18:

[afbeelding]
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 13:20:

Ik heb 140 gehaald!

En dan denk je dat je nu voor altijd gelukkig zult zijn?

Op naar 147.
Solo...
gefeliciteerd voor Layd Voldemort! Fijn gevoel hè, zo'n kutlevel halen?!

Ratteke, dat plaatje is echt geweldig.
Life is too short to waste time matching socks
quote:Lotte35 schreef op 10 maart 2013 @ 11:56:

Ik heb ook lang gedaan over level 65.Ik heb gisteren EINDELIJK level 65 gehaald!
174 Ik hou steeds zoveel jelly over als de beurten op zijn,

20 is ook wel erg weinig.
odi et amo
Level 167 is zo irritant! Wat een poeplevel! Dat moesten ze verbieden!
En hoe is het met iedereen? Al ingeschreven bij CCS rehab? Ik zag dat er een paar levels waren gehaald. Top! Ik heb level 275 ook gehaald en toen mocht ik 1, ja 1 leuk en makkelijk level spelen en nu zit ik in level 277. Daar moet ik 19 verpakte snoepjes maken en laten ontploffen. Ik krijg er wel een aantal cadeau, maar elke keer lukt het toch niet. Grrrrrrrr! En ook al 3x gehad dat ik hem op 1 verpakt snoepje na had gehaald. Ik denk dat het tijd wordt dat ik 3 extra levens van vrienden krijg. Dat red ik het denk ik wel.

Dat verschikkelijke ikke plaatje is trouwens geweldig!
quote:nu zit ik in level 277. Daar moet ik 19 verpakte snoepjes maken en laten ontploffen. Ik krijg er wel een aantal cadeau, maar elke keer lukt het toch niet.Verschrikkelijk level! Op een gegeven moment moet je ook nog eens gaan concentreren op de bommen en de chocolade. Hoe ik die ooit gehaald heb. Maar ja....dat denk ik achteraf bij bijna elk level
Ik geloof dat ik rijp ben voor die CCS rehab.

Vind er eigenlijk niet veel meer aan, maar kan gewoon niet stoppen!
quote:Rifkaa schreef op 31 juli 2013 @ 11:32:

Ik geloof dat ik rijp ben voor die CCS rehab.

Vind er eigenlijk niet veel meer aan, maar kan gewoon niet stoppen!

Een dagje niet spelen en je gaat ineens als een speer.

Volgens mij registreert het spel als je een dag overslaat en dan gaat ie je paaien, met een paar levels waar de snoepjes ineens allemaal goed vallen. Zodat je weer verslaafd raakt.

En dan heeft het spel je waar het je hebben wil, dat je weer elke dag speelt, en dan gaat ie het weer moeilijker maken.
Dat soort complottheorieën had ik ook al bedacht.

Zou me niets verbazen als het nog waar is ook!
Zulk soort theorieën zijn er ook al door mijn hoofd gegaan!

Wat n klote spel
Ik heb ook het idee dat als je een level heel vaak probeert, het spel op een gegeven moment denkt: hier, haal het maar, je hebt het vaak genoeg geprobeerd. Dan krijg je ineens n paar levens met allemaal goeie snoepjes. Psychologie daar bij candy crush!
Zit denk ik al 6 weken in level 410, heb inmiddels al bijna een week niet meer gespeeld. Ik wacht tot de app is geupdate, dan ga ik een hele dag dat kolerelevel spelen én halen.
Nou, ik kon een paar dagen lekker doorstampen, maar ga nu in het wachtbankje zitten met level 213.

Waarom speel ik dit h*erige t*fysspel eigenlijk nog! @$%#^&&%
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik wil nog wel een stapje verder gaan in de complottheorieën hoor.....Ik denk dat CCS een spion hier heeft en dat deze precies bijhoudt wie er klaagt. En dat dan op mysterieuze wijze ze je viva naam kunnen linken aan je ccs account en dat ze er dan voor zorgen dat je "opeens" (met aanhalingstekens met je vingers in de lucht he!) het level haalt. Het is anders TE toevallig dat ik net mijn level 277 heb gehaald! Dat kan toch niet! Daar is Wikileaks en Snowden niks bij!
*%#"grmbl*#"*

had ik al gezegd wat een irritant spel het wel niet is!!
Even iets positiefs. Level 281 is een moeilijk (300 groene snoepjes verzamelen) maar ontzettend leuk level om te doen!
Ik doe nu 162 en die vind ik helemaal niet leuk

2 x een combi maken van een verpakte en een gestreepte en 4 chocomachines in het veld

Ik heb die chocolademachines nog niet helemaal door, hoe ze werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven