Botox
woensdag 31 juli 2013 om 20:28
Ik ga voor botox naar een kliniek op de Prins Hendriklaan in Amsterdam-Zuid. Ze hadden de laatste tijd een aanbieding van 100 euro per regio. Ik laat alleen de frons doen. Ik heb hierdoor minder hoofdpijn en mijn gezichtsuitdrukking is veel meer ontspannen. Dus niet stijf bevroren zoals je het bij sommige Hollywoodsterren ziet.
donderdag 1 augustus 2013 om 07:14
Ik ga de laatste jaren naar body kliniek, maar op een of andere manier is het steeds zo snel uitgewerkt. Ben al een aantal keer mee terug gegaan maar ook spuiten ze iets bij, resultaat blijft matig.
Ging daarvoor ook naar oudzuid, maar die deden alles toch weer anders, dus wenkbrauwen erg hoog, waardoor ik constant verbaasd keek. Was ik ook niet zo blij mee.
Wel heel fijn dat ze op zondag open zijn.
Ging daarvoor ook naar oudzuid, maar die deden alles toch weer anders, dus wenkbrauwen erg hoog, waardoor ik constant verbaasd keek. Was ik ook niet zo blij mee.
Wel heel fijn dat ze op zondag open zijn.
donderdag 1 augustus 2013 om 08:04
maandag 13 januari 2014 om 21:40
Vind de reacties van mensen altijd zo grappig 'dat mensen er niet van opknappen' 'dat je het ziet' 'botoxhoofd' echt niemand, zelfs familie niet, ziet dat ik botox in mijn frons heb. En ook tijdens verjaardagen van vrienden komt het verhaal over plastische chirurgie en botox koppen weleens voorbij. Ik knik heftig mee dat het er inderdaad 'niet uitziet'
dinsdag 14 januari 2014 om 08:18
quote:winkelfanaat schreef op 13 januari 2014 @ 21:40:
Vind de reacties van mensen altijd zo grappig 'dat mensen er niet van opknappen' 'dat je het ziet' 'botoxhoofd' echt niemand, zelfs familie niet, ziet dat ik botox in mijn frons heb. En ook tijdens verjaardagen van vrienden komt het verhaal over plastische chirurgie en botox koppen weleens voorbij. Ik knik heftig mee dat het er inderdaad 'niet uitziet' Waar laat jij het doen. Ik heb het ooit 1 keer laten doen( 2008) , en... nooit meer... wenkbrauw was gezakt ter hoogte van mijn neusbrug, ik kreeg een hele andere( juist norse) uitdrukking. Dan maar rimpels... het viel mijn omgeving niet op, maar zelf vond ik het zo lelijk! Ik heb nu ook een collega, waarvan ik denk dat ze haar frons laat doen, die heeft een bult tussen haar wenkbrauwen... soms is het rood, paar maanden later weer normaler... Volgens mij is het echt zaak een hele goede arts te vinden. Ik ben iig genoeg geschrokken om er wel klaar mee te zijn.
Vind de reacties van mensen altijd zo grappig 'dat mensen er niet van opknappen' 'dat je het ziet' 'botoxhoofd' echt niemand, zelfs familie niet, ziet dat ik botox in mijn frons heb. En ook tijdens verjaardagen van vrienden komt het verhaal over plastische chirurgie en botox koppen weleens voorbij. Ik knik heftig mee dat het er inderdaad 'niet uitziet' Waar laat jij het doen. Ik heb het ooit 1 keer laten doen( 2008) , en... nooit meer... wenkbrauw was gezakt ter hoogte van mijn neusbrug, ik kreeg een hele andere( juist norse) uitdrukking. Dan maar rimpels... het viel mijn omgeving niet op, maar zelf vond ik het zo lelijk! Ik heb nu ook een collega, waarvan ik denk dat ze haar frons laat doen, die heeft een bult tussen haar wenkbrauwen... soms is het rood, paar maanden later weer normaler... Volgens mij is het echt zaak een hele goede arts te vinden. Ik ben iig genoeg geschrokken om er wel klaar mee te zijn.
dinsdag 14 januari 2014 om 08:45
@Jetty, als je wenbrauw zakt is het niet goed gegaan inderdaad. Dat kan een enkele keer voorkomen en is dus niet de bedoeling. Wat je collega laat doen klinkt ook niet echt als botox, Bulten tussen wenkbrauwen heb ik in ieder geval nog nooit gehad.
Als ik botox laat zetten dan zit er bij mij alleen een speldenprikje als je goed kijkt, daar zie je de volgende dag niks meer van.
Misschien laat je collega een filler inspuiten, dat kan de eerste dagen een beetje opzetten omdat het vocht aantrekt. Maar die zwelling duurt dus ook maar een paar dagen...
Als ik botox laat zetten dan zit er bij mij alleen een speldenprikje als je goed kijkt, daar zie je de volgende dag niks meer van.
Misschien laat je collega een filler inspuiten, dat kan de eerste dagen een beetje opzetten omdat het vocht aantrekt. Maar die zwelling duurt dus ook maar een paar dagen...
dinsdag 14 januari 2014 om 11:46
dinsdag 14 januari 2014 om 12:31
dinsdag 14 januari 2014 om 13:13
dinsdag 14 januari 2014 om 13:27
Monique van de Ven zegt zelf geen botox gebruikt te hebben, en als ik naar haar rimpels kijk zie ik dat ook niet als 'gebruikt'. Linda de Mol heeft volgens mij een iets verzakt (uitgerekt) voorhoofd, en gebruikt veel botox, waardoor haar neus optrekt (de Nijntje-lijntjes).
Ik doe het zelf maar eens per 9 a 12 maanden, dan blijft de boel net ontspannen, maar niet overdreven glad.
Ik las dit (http://www.furrow.nl/botox/leeuwenkop/), maar dit is echt onzinnig. Botox zakt niet in de huid, een filler zou dat wel kunnen doen, maar die wordt daar niet ingespoten. Botox voor de fronsrimpel wordt verdeeld over een paar prikjes rond de fronsrimpel ingespoten, niet precies in het midden.
En als ik hier de rimpels van Monique van de Ven bekijk, heeft ze volgens mij helemaal niets laten doen.
En te veel laten vullen is niet mooi. Op zeker moment moet je accepteren dat je rimpels door het 'ruimer worden' van de huid gewoon niet allemaal kunt opvullen, dan raakt het gezicht helemaal verstoord.
Ik doe het zelf maar eens per 9 a 12 maanden, dan blijft de boel net ontspannen, maar niet overdreven glad.
Ik las dit (http://www.furrow.nl/botox/leeuwenkop/), maar dit is echt onzinnig. Botox zakt niet in de huid, een filler zou dat wel kunnen doen, maar die wordt daar niet ingespoten. Botox voor de fronsrimpel wordt verdeeld over een paar prikjes rond de fronsrimpel ingespoten, niet precies in het midden.
En als ik hier de rimpels van Monique van de Ven bekijk, heeft ze volgens mij helemaal niets laten doen.
En te veel laten vullen is niet mooi. Op zeker moment moet je accepteren dat je rimpels door het 'ruimer worden' van de huid gewoon niet allemaal kunt opvullen, dan raakt het gezicht helemaal verstoord.
dinsdag 14 januari 2014 om 13:43
quote:Melpomene schreef op 14 januari 2014 @ 13:27:
. Botox voor de fronsrimpel wordt verdeeld over een paar prikjes rond de fronsrimpel ingespoten, niet precies in het midden.
Nou ik weet niet waar ze het bij Gerard Joling allemaal gespoten hebben maar ik zag hem van de week in een reclame voor de vriendenloterij(?) en man... wat ziet hij eruit zeg.
Gerard Joling
. Botox voor de fronsrimpel wordt verdeeld over een paar prikjes rond de fronsrimpel ingespoten, niet precies in het midden.
Nou ik weet niet waar ze het bij Gerard Joling allemaal gespoten hebben maar ik zag hem van de week in een reclame voor de vriendenloterij(?) en man... wat ziet hij eruit zeg.
Gerard Joling
dinsdag 14 januari 2014 om 16:18
dinsdag 14 januari 2014 om 16:40
Ach, de meeste mensen weten niet eens hoe botox werd. Als je iemand met opgespoten lippen ziet, wordt er ook altijd 'botox' geroepen.
Een van mijn vriendinnen heeft weleens zitten af te geven op botoxhoofden. Niets leuker dan na een uur roepen dat ik het ook heb. Dan schrikt iemand zich rot, want dat was nog niet opgevallen.
Een van mijn vriendinnen heeft weleens zitten af te geven op botoxhoofden. Niets leuker dan na een uur roepen dat ik het ook heb. Dan schrikt iemand zich rot, want dat was nog niet opgevallen.
dinsdag 14 januari 2014 om 16:48
Gerard Joling heeft wel wat meer laten doen dan alleen botox en fillers. Hebben jullie die reclame van de Vriendenloterij gezien? Hij is zo strak getrokken dat ie op een Chinese vrouw lijkt. Ik denk dat Albert Verlinden gelijk had toen hij zei dat Joling een mislukte ingreep had ondergaan. De man ziet er echt niet uit. En dat terwijl hij er altijd goed uit heeft gezien. Zo zonde.