Zoeken binnen het forum?

31-07-2013 16:10 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik voel me echt een ontzettende digibeet nu, maar ik kan gewoon niet vinden hoe ik binnen het forum kan zoeken.

Er staat rechtsboven wel een algemene zoekbalk (met dat vergrootglas ernaast), maar als ik daar iets intyp krijg ik of artikelen van viva.nl of 'niets gevonden'.

Ik wil echter gewoon binnen de topics zoeken, zodat ik niet per ongeluk een topic open wat al bestaat, bijvoorbeeld.

Is dit mogelijk of ben ik niet zo dom als ik nu denk, omdat het niet bestaat...?
het lukt mij ook niet, volgens mij kan het gewoon niet, sinds de site vernieuwd is.
Wees jezelf....
De zoekfunctie is met zomerreces
Er zijn meer mensen die een (goede) zoekfunctie missen sinds de site vernieuwd is. Laatst werd in een soortgelijk topic de volgende tip gegeven:quote:SuperGoomba schreef op 23 juni 2013 @ 14:26:

De zoekfunctie is stuk, dus via google. Type op google je zoekopdracht, en zet daarachter: site:forum.viva.nl. Dan zoekt 'ie alleen in het forum.
Dit ís te omzeilen:

In google: onderwerp dat je zoekt intypen, spatie, en dan site:forum.viva.nl

Dus tussen 'site' en ':' geen spatie.

Dus als je wil zoeken naar het onderwerp 'smurf", dan googlen op:

Smurf site:forum.viva.nl

Succes!
Prut, mosterd!!
Google: *onderwerp* viva forum
wat een omweg, om iets te zoeken binnen het forum.. maar helaas is het niet anders
Wees jezelf....
quote:Bolide schreef op 31 juli 2013 @ 17:08:

Dit ís te omzeilen:

In google: onderwerp dat je zoekt intypen, spatie, en dan site:forum.viva.nl

Dus tussen 'site' en ':' geen spatie.

Dus als je wil zoeken naar het onderwerp 'smurf", dan googlen op:

Smurf site:forum.viva.nl

Succes!Super bedankt!! Dit werkte voor mij. Thanks!
Toch raar, dat wij die tekst wel kunnen ingeven, maar de techneuten dit niet bij de zoekfunctie kunnen blijkbaar
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik mis de functie enorm, soms wil je gewoon wat teruglezen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hoop trouwens dat de functie nog wordt hersteld.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het is inderdaad een beetje suf dat het via deze site niet kan op dit moment.. Ach ja, dan dit topic maar ergens opslaan, zodat we weten hoe we er via google kunnen komen
Je kunt het gewoon terugvinden in de OP van het bugtopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven