Het centraal forummer topic

26-06-2013 10:34 152 berichten
Hallo allemaal,

Regelmatig zitten wij met vragen en opmerkingen die door Viva niet beantwoord of opgelost kunnen worden. Het lijkt me een goede zaak om daar een sticky topic voor te hebben waar iedereen terecht kan met dit soort zaken, zodat we op het modtopic niet meer zo vaak offtopic hoeven te gaan.

Dussss, als er iets is dat we onder elkaar op kunnen lossen, dan kunnen we hier terecht met vragen en antwoorden.

Ik hoop dat dit een uitkomst zal blijken.
quote:Amand schreef op 01 augustus 2013 @ 19:06:

[...]

Ik had een hypo denk ik. Nu zie ik het wel, na een hapje eten senk joe. Joe het mie wurriet.
Ja, proost
Alle reacties Link kopieren
Even een hele serieuze vraag

Met scheefklikken op iPad heb ik per ongeluk van iemand de berichten op verborgen gezet.

Nu kan ik wel steeds bewust die berichten laten zien maar hoe maak ik de aktie ongedaan?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 02 augustus 2013 @ 00:05:

Even een hele serieuze vraag

Met scheefklikken op iPad heb ik per ongeluk van iemand de berichten op verborgen gezet.

Nu kan ik wel steeds bewust die berichten laten zien maar hoe maak ik de aktie ongedaan?Door op hetzelfde mannetje te klikken., rechts op de roze balk.
Ik zie nu pas op welke knop ik had geklikt, ik zat buiten in het donker gister

Dank
Je bent zelf een theepot
Weet iemand wat 'het topic waar niet over gesproken mag worden op straffe van een ban' is? Antwoorden mogen ook per PB .
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 augustus 2013 @ 09:53:

Weet iemand wat 'het topic waar niet over gesproken mag worden op straffe van een ban' is? Antwoorden mogen ook per PB . sssssssssst!
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 augustus 2013 @ 09:53:

Weet iemand wat 'het topic waar niet over gesproken mag worden op straffe van een ban' is? Antwoorden mogen ook per PB .Ik denk dat recentste fototopic
Je bent zelf een theepot
Wat zijn jullie snel . Dank u dames!
Verrek, ik zit net een te googlen en kom uit bij ene vivaxangel en zag ineens mijn nick staan. ????????????????

Wat kunnen mensen toch moeilijk lezen. Tjonge.

Wat is dat voor typ? Weet iemand dat?
Oh, dat treurige geval. Dat iemand zijn tijd verdoet op een forum is één ding, maar dat iemand er zijn levenswerk van maakt een forum af te branden in een blog is echt zielig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 augustus 2013 @ 14:41:

Oh, dat treurige geval. Dat iemand zijn tijd verdoet op een forum is één ding, maar dat iemand er zijn levenswerk van maakt een forum af te branden in een blog is echt zielig.Die naam suggereert dat ze een ex angel is. Is dat zo?
Dunnow.
Geen idee. Je kunt er nog wel hele lappen tekst terugvinden van angelgate, dus het zou kunnen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het beter is als we deze grote geest maar gewoon negeren.
Nuf said Lady.
Er hadden toch maar paar mensen fotootje geplakt daar? Waarom dan zoveel maak-me-anoniem-verzoekjes? Of is er later nog een een ander (inmiddels opgedoekt?) topic geweest?
Sorry, weet niet of het mag hier maar loop een beetje achter en ben nieuwsgierig!
Jij weet net zoveel als ik.

Geen tweede topic.

Het waren wel heel veel foto's, dat wel.

Over dit onderwerp, over en uit.
Alrighty, roger that. Dan ben ik toch bij
Is dit topic ook voor hele blonde vragen?

Ik forum vooral mobiel (laptop stuk) met de app, maar ik kan per categorie maar een beperkt aantal onderwerpen zien? Is er een mogelijkheid om er meer te laden?

Is er mobiel een mogelijkheid om de onderwerpen te zien waar je zelf in gereageerd hebt? Of kan je iets anders instellen om favoriete topics te blijven volgen?

Als ik nu een topic verder wil lezen kan ik hem vaak mobiel niet meer vinden.

Is er een mogelijkheid om automatisch in te loggen als je de app opent ipv elke keer weer opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord te moeten invullen?
Hallo,

Ik heb geen verstand van de mobiele vivasite, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Ik kan me voorstellen dat er onder de venstertjes waar je moet inloggen ook een hokje staat dat je aan kunt vinken om ingelogd te blijven. Is dat er niet, dan weet ik het niet.

Of je kunt loepen met de app, weet ik dus ook niet.

Misschien komt er iemand langs die mobiel forumt en je verder kan helpen.

Of informeer eens op het centraal moderatortopic, op overig.
Oké bedankt Cateautje! Ik wacht het wel even af. Ben waarschijnlijk ook een van de weinigen die met dit weer alleen maar een beetje aan t hangen is thuis :-)
Nee hoor. Ik heb net mijn tokkie-zwembad in de tuin neergezet en het vult zich met water as we speak. Veuls te warm om iets te gaan ondernemen.
quote:Amand schreef op 02 augustus 2013 @ 17:35:

Nee hoor. Ik heb net mijn tokkie-zwembad in de tuin neergezet en het vult zich met water as we speak. Veuls te warm om iets te gaan ondernemen.Dat heb ik gelukkig al een week staan. Heerlijk, zo'n zwembad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven