Het centraal forummer topic

26-06-2013 10:34 152 berichten
Hallo allemaal,

Regelmatig zitten wij met vragen en opmerkingen die door Viva niet beantwoord of opgelost kunnen worden. Het lijkt me een goede zaak om daar een sticky topic voor te hebben waar iedereen terecht kan met dit soort zaken, zodat we op het modtopic niet meer zo vaak offtopic hoeven te gaan.

Dussss, als er iets is dat we onder elkaar op kunnen lossen, dan kunnen we hier terecht met vragen en antwoorden.

Ik hoop dat dit een uitkomst zal blijken.
Alle reacties Link kopieren
Ok...5 euro inleggen allemaal, hoe lang blijft dit topic bestaan?
Nog 5 minuten :-)
Veel mensen klagen over de pop up van 538. Hier kan je het mee weg krijgen.

ad block plus voor chrome

ad block plus voor firefox

ad block, plus voor internet explorer

ad block plus voor opera
quote:Orzoo schreef op 26 juni 2013 @ 10:35:

Ok...5 euro inleggen allemaal, hoe lang blijft dit topic bestaan? Het is te proberen natuurlijk. Als we elkaar allemaal bijstaan met de vragen die we hebben, dan komen we volgens mij een heel end.
Ben te lui om te zoeken, maar die zoekterm voor google nog eens plaatsen hier?
quote:Moonlight82 schreef op 26 juni 2013 @ 11:35:

Ben te lui om te zoeken, maar die zoekterm voor google nog eens plaatsen hier?Problemen voor luie mensen oplossen is natuurlijk niet de bedoeling
Ha,ha!! Cateautje... Leuk topic weer!!

Hey,Moonlight,hoe is het??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Moonlight82 schreef op 26 juni 2013 @ 11:35:

Ben te lui om te zoeken, maar die zoekterm voor google nog eens plaatsen hier?site:forum.viva.nl xxxx (en in plaats van xxxx kun je dan elke willekeurige zoekterm invullen natuurlijk).
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2013 @ 10:40:

Veel mensen klagen over de pop up van 538. Hier kan je het mee weg krijgen.

ad block plus voor chrome

ad block plus voor firefox

ad block, plus voor internet explorer

ad block plus voor operaOf dubbelklikken op het kruisje.
quote:prada schreef op 26 juni 2013 @ 12:18:

[...]

Of dubbelklikken op het kruisje.

En bij het vernieuwen van de pagina die zooi weer terug krijgen.

Wat jammer dat klagen bij het mod topic als een beter optie wordt gezien.
Dat dubbelklikken hielp bij mij geen moer, ik dubbelklikte me een muisarm maar die stomme advertentie bleef maar terugkomen.

Dus bij deze nog maar een keer: Kadootje bedankt .
Wie weet hoe ik de verdwenen icoontjes terug krijgt of heeft iemand een andere oplossing?
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Is mediation hier op dit topic bindend? Of kunnen we alsnog naar de mods wanneer we er hier niet uitkomen?
Ik vind het een goed initiatief Cateau! Ik denk dat er best wat vragen zijn (die bijv. herhaaldelijk zijn gesteld in het mod topic) waar forummers inmiddels ook wel antwoord op weten. Als het hier niet op een rel uitdraait zie ik er het nut wel van in

(Alhoewel een rel wel lang geleden is volgens mij en ik daar best weer eens zin in heb )
quote:Amand schreef op 26 juni 2013 @ 12:52:

Is mediation hier op dit topic bindend? Of kunnen we alsnog naar de mods wanneer we er hier niet uitkomen?Misschien kunnen we er een mod bij roepen als één en ander niet loopt.
quote:Bailey01 schreef op 26 juni 2013 @ 12:35:

Wie weet hoe ik de verdwenen icoontjes terug krijgt of heeft iemand een andere oplossing?Welke icoontjes? Waarvan?
Zit jij nou het gras van de jr mods voor hun neus weg te maaien?
quote:yasmijn schreef op 26 juni 2013 @ 13:02:

Zit jij nou het gras van de jr mods voor hun neus weg te maaien?Ik voorzie een turf-war
quote:Amand schreef op 26 juni 2013 @ 13:06:

[...]

Ik voorzie een turf-war Cool
.
'Pretty please with sugar on top. And a cherry'
quote:oddjobx schreef op 26 juni 2013 @ 13:28:

Oh, dit is voor mij ook wel handig.

Ik zet al weken verspreid berichten neer om ene "Snoesje" 666, te vragen de quote met mijn e-mailadres weg te halen.

Na die paar weken heeft ze nu mijn e-maiadres in die quote veranderd in een fake-adres.

Wil snoesje 666 me die 666-kunstjes nou niet meer flikken, geen e-mailadressen quoten, geen quotes veranderen, en al helemaal niet de e-mailadressen in die quotes, en stante pede die quote weghalen? (De héle quote, draakje666.)Dat werk je natuurlijk zelf in de hand, doordat je telkens al je berichten weghaalt.
Yep. Dat is een rete irritante gewoonte. Al die topics die niet meer te volgen zijn omdat er een deel van de posts ontbreekt.

Maak gewoon iedere drie weken een nieuwe nick aan, in plaats van iedere drie maanden. Dan is het toch ook opgelost?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dat heeft weinig zin in dit geval . De manier van schrijven van Nerd Oddjob is zo herkenbaar dat het zelfs niet zou helpen als hij twee keer per dag zijn nick zou veranderen.

Overigens denk ik ook dat dit de bedoeling niet was van dit topic, Oddjob. Het idee is geweldig: forummers helpen forummers. Als je de boel al meteen begint te vervuilen met persoonlijke vetetjes vrees ik dat het al gauw mis gaat met dit topic. En dat zou ik echt heel jammer vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven