Is dit normaal?

02-08-2013 03:10 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een van de buren heeft al een half uur lang 100% NL aanstaan, hard, is iets aan het schuren (met de hand, dat wel), puinruimen, en heeft daarbij groot licht aan en dit voor de tweede keer deze week.

Ik ben er al in mijn pyjama heengelopen om te vragen of het wat zachter kan, hij beweert dan dat ik bij het verkeerde huis ben, hij lag al in bed. Met zaagsel in z'n haar zeker, uhuh.

Doorgaans heb ik alleen last van zijn Poolse vriendin die midden in de nacht staat stof te zuigen, maar dit slaat alles. Doordeweekse dag, een hoop mensen (waaronder ik) moeten er morgen gewoon vroeg uit. Raam dicht heb ik geprobeerd, maar dan smelt ik mijn bed uit.

Kan ik hier nu de politie voor bellen om te klagen over geluidsoverlast?
Yikes, 100% NL. En dat om 3 uur 's nachts! Zou er inderdaad even een melding van maken.. lawaaierig bezig zijn om dit tijdstip is echt asociaal.
ja
Ja, zou er melding van maken. Ook al komen ze niet, is het iig bekend.
Wat heeft het Pools zijn ermee te maken ?
Yep!!!!!
Tijdstip is zeker niet normaal, zender die op staat ook niet...

als buurman ontkent en het is niet iets eensmaligs zou ik op een gegeven moment wel de politie bellen (3 uur snacht kan echt niet). Een troost, het kan erger. Mijn buurman al de gehele zomer caramba radio (google maar) van sochtens vroeg aan vanuit de schuur. Niet tot snacht maar de zenderkeuze irriteert ook in het middaguur
Wie wind zaait zal storm oogsten
quote:Lisbeth_Salander schreef op 02 augustus 2013 @ 06:53:

Wat heeft het Pools zijn ermee te maken ?Die zijn zelf ook luidruchtig onder het stofzuigen hoor je ze er makkelijk bovenuit.
quote:slobberbone schreef op 02 augustus 2013 @ 07:43:

[...]

Die zijn zelf ook luidruchtig onder het stofzuigen hoor je ze er makkelijk bovenuit.?
Uit fatsoen, of als regel bij sommige wooncorporaties, wordt geacht dat je na 22u 's avonds geen geluidsoverlast veroorzaakt.

Als die man na jouw verzoek doet alsof zijn neus bloedt, had je de politie kunnen bellen.
Voor een ieder die 100% NL luistert, mag je de politie bellen voor geluidsoverlast. Ongeacht dag of tijdstip.
quote:muisje82 schreef op 02 augustus 2013 @ 09:13:

Voor een ieder die 100% NL luistert, mag je de politie bellen voor geluidsoverlast. Ongeacht dag of tijdstip.

TO heb je nog gebeld?

Het verbaast mij dat je je afvraagt of dit normaal is. Alsof het een twijfelgeval is.
Ik heb uiteindelijk gebeld ja. De buurman in kwestie was bij ze bekend en er is een agent die in de buurt was langs geweest en die heeft even met hem gepraat. Een uur daarna ging hij vrolijk door. Ik heb maar oordoppen gezocht.

Ik vroeg me af of ik niet een zeikerd was omdat zijn buren aan weerskanten er blijkbaar geen last van hebben. Ik slaap achter en het is een huis in de rij haaks op ons huis, als ik het hoor, moeten zijn buren het zeker horen.

Het doet er verder niet toe dat zij Pools is, behalve dat ze nogal luidruchtig is en misschien is het daar gebruikelijk om in het holst van te nacht te poetsen (grapje).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven