Bloedje heet!

17-06-2013 16:18 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na dagen van wisselvallig weer is het er toch van gekomen. Vandaag is het wat middelmatig, in Twente althans. Iets over de 20 graden en bewolkt. Zo op het zicht af, is het niet erg zonnig.

Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:

Wat vinden jullie van de hitte?

Totaal aantal stemmen: 81

O, heerlijk! Het zou altijd zo moeten zijn! (44%)
Gadverdamme. Weer dat vieze snikhete weer? (56%)
World of Warcraft: Legion
Goddank dat het maar 1 dag is, dit is niet uit te houden. Ik ben benauwd en niet lekker.

Thank god is het lekker weer in Nederland de overige 11 maanden per jaar
quote:jagten schreef op 02 augustus 2013 @ 18:59:

Hans je kan ook in de huiskamer slapen of waarom doe je de deur van de slaapkamer niet open dan word het daar toch ook koel?Ik zit te wachten totdat het buiten kouder is dan in de slaapkamer. Het is daar nu nog ongeveer even warm: 32 graden (vlak na de zonsondergang; op dit moment schemert het).
Hans, doe je wel al je gordijnen en ramen dicht overdag en pas weer open als de zon echt weg is? Wanneer ik ze open laat is het in mijn slaapkamer ook binnen de kortste keren bloedheet. Doe ik alles dicht (zo rond 5h s ochtends) blijft het koel in huis. (Nu 21 graden)
Wij zitten nu in Zeeland. Hier was het vandaag niet echt heel heet. Gisteren wel, toen was het op het strand ook veel te heet.

In het begin van de middag was het heel bewolkt. Eind van de middag zelfs een paar spatjes regen.

Kan je bijna niet voorstellen dat het thuis niet te harden is.
quote:hans66 schreef op 02 augustus 2013 @ 21:41:

Ik zit te wachten totdat het buiten kouder is dan in de slaapkamer. Het is daar nu nog ongeveer even warm: 32 graden (vlak na de zonsondergang; op dit moment schemert het).

Toen ik gisteren ging slapen was het toch iets koeler dan toen ik dit bovenstaande schreef om 21:41. Ik sliep goed, al was het nog steeds vrij warm.

Vandaag zou het een stuk kouder worden. Vanochtend regende het wat. De zon is terug. In de woonkamer is 24,5 graden. Komende nacht wordt het vrij koud: ongeveer 14 graden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven