Topic voor Vivameet

02-06-2013 20:59 292 berichten
En voor thuisblijvers die weinig TV gekeken hebben....
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je het filmpje zien:

[url]http://www.uitzendinggemist.net/aflever ... evard.html[\url]
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
http://www.uitzendinggemi ... 221491/Rtl_Boulevard.html

(nieuwe poging, zit op hele oude trage laptop)
En bedantk voor de complimenten. Het terugzien van mezelf op tv vind ik veel enger dan zo'n interview geven.
Ik kende je verhaal al zo'n klein beetje.

Maar het is toch best heftig om het zo te horen.

Je deed het wel goed idd... ik weet niet of ik het ook zo zou doen in jouw situatie....
Een verschrikkelijke gebeurtenis; een voor Elmervrouw. Helaas komt dat vaker voor.
World of Warcraft: Legion
Ach, als je voor iets komt te staan, dan kun je veel meer dan je ooit gedacht had van jezelf. En helaas komt kinderontvoering meer voor dan iedereen denkt. Vorig jaar weer meer dan het jaar daarvoor.. triest.
Mooi item. En leuk, ik had wel foto's van je gezien en uiteraard teksten van je gelezen.... dus ik had een beeld in mijn hoofd. Maar met stem en je Zuidelijke accent is het toch weer heel anders

Mooi in beeld gebracht. Succes met signeren vandaag en hopelijk komt op deze meet een vervolg en hoef je dan niet te signeren
Mooie beelden ! En je komt inderdaad heel sterk en krachtig over. Veel succes vanmiddag!
quote:Elmervrouw schreef op 02 augustus 2013 @ 23:53:

http://www.uitzendinggemi ... 221491/Rtl_Boulevard.html

(nieuwe poging, zit op hele oude trage laptop)

*Sorry dat ik even inbreek in dit topic*

Mooie uitzending! Veel succes vanmiddag met signeren. Sterkte verder.

Voor iedereen die gaat meeten, heel veel plezier! Ik zal een zonnetje jullie richting opsturen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zodat je m zelf niet hebt zeker
quote:Moonlight82 schreef op 03 augustus 2013 @ 11:04:

Zodat je m zelf niet hebt zeker
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
tvp
Oké, deze reis zal niet zonder slag of stoot gaan. Eerst bij het station omlopen, en ten tweede is de intercity naar Utrecht geschrapt.
World of Warcraft: Legion
Het was een zeer gezellige middag. Wanneer is de volgende meet?
... maar toch gearriveerd

Ik ben weer thuis, vond het heel gezellig met jullie! Dit was een zeer goed bestede zomerdag
Eén meet per kwartaal ?

Heb in afspraakdinges even gemeld hoe ik deze locatie ontdekte.
Ik zag het. Ik hoorde al iets over een carnavalsmeet () en dan kunnen we voor die tijd idd nog één doen.
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat jullie gedaan hebben vandaag!
We hebben vooral het personeel gepest door van terrastafel naar theetafel naar andere tafel te hoppen :-)

11-11 valt op een maandag zag ik al, dus carnavalsthema zal het niet worden volgende keer..
Het was heel leuk he?
Was trouwens wel een leuke ober
Nou het personeel heeft ons ook gepest. Wijn rekenen die we niet hebben gedronken en mij een dood biertje gratis aanbieden maar wel op de rekening zetten.

Haha nee ik vond het een superlocatie en errug lekker eten.
quote:Yraatje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:55:

Was trouwens wel een leuke ober

Mijn oma zou zeggen: Dat vond ie zelf ook

(maar ben het met je eens hoor)
Pcies.

Ben trouwens vergeten te vragen wat voor hond je hebt (op avater). Wel ooit ergens gelezen dat het niet het ras is wat wij ooit hadden.. (kan ook in afspraakdinges) (niet dat ik veel rassen ken, maar was wel nieuwsgierig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven