Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Kristin schreef op 01 augustus 2013 @ 13:16:

Hier wel gewoon de extra zetten op de iPad. Je krijgt dan een strikje om de level waar je bent. In het begin dacht ik ook dat ik ze niet kreeg. Maar wel dus.Ik zie op mijn tablet wel dat strikje, maar ik kan vervolgens bij de boosters niet kiezen voor de extra zetten, op de laptop wel.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Slofje schreef op 01 augustus 2013 @ 12:55:

[...]

Daar kan ik je niet mee helpen, heb geen internet op mijn ouwe beessie

Iemand hier op het topic moet dit toch weten, lijkt me!

Die mogelijkheid zal ook wel op de mobiel beschikbaar zijn, hoor! Kan echt niet dat die xtra zetten zomaar verdwijnen.Op de mobiel moet je linksboven in op het envelopje drukken. Dan even scrollen naar degene die je extra zetten heeft gegeven. Maar één aanklikken en dan spelen. Dit herhalen tot je of het level hebt gehaald. En als je daar dan toch bent ook ff levens en extra zetten aan je vrienden geven.
quote:Kristin schreef op 01 augustus 2013 @ 11:15:

Ik kom maar niet door level 147.... Grrr.

Iemand nog tips?
Op de tablet/telefoon komen die extra zetten erbij zodra je ze geaccepteerd hebt. Je hebt dan dat strikje op je level in het overzicht en gewoon 3 zetten meer dan wanneer je dat strikje niet ziet.

Ik haat levels waar je dingen naar beneden moet halen. En helemaal als er ook nog chocola bij is! Grmbl.
Life is too short to waste time matching socks
Juist annasophia. Dat is wat ik bedoelde. 😊
Jaah de complot theorie klopt! Heb 2 dagen niet gespeeld en nu haal ik in 3 pogingen het 25 spikkel ballen level! Gaanwe vaker proberen, scheelt een hoop frustratie.
Ben weer een stukje verder. Op 181 nu. Wie nog meer?

Geen idee hoe ik de kersen naar beneden moet krijgen.

Heb al twee keer een spikkel met een streep gehad en

nog te weinig beurten.
odi et amo
181 is ook erg moeilijk, ik zat er wel even vast. Heel veel met streepjes werken, het liefst in combinatie met n spikkel.
Hier 265, echt niet leuk. Net 1x gespeeld en weer gestopt, zó niet leuk vind ik dat level.

Maar ik was natuurlijk al niet verslaafd...........
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Pelsje schreef op 03 augustus 2013 @ 10:03:

181 is ook erg moeilijk, ik zat er wel even vast. Heel veel met streepjes werken, het liefst in combinatie met n spikkel.

ik had hem nog relatiief snel voor elkaar. Heel veel streepjes en verpakte snoepjes combineren deed de truc.

Ik zit nu vast op 183.

Heel frustrerend....je moet twee blokjes gelatine verwijderen. Dat is op zich nog te doen, maar je moet 100.000 punten halen. Dat red ik dus steeds net niet.
Hier ook vast op 181.

Ik ga ook zoveel mogelijk voor de combi verpakte-gestreepte.

Het lukt alleen niet vaak genoeg.
Ik wacht op de 3 tickets na 155.... Gelukkig speel ik ook farm heroes, hoef ik niet heel erg af te kicken.
quote:Rifkaa schreef op 03 augustus 2013 @ 14:43:

Hier ook vast op 181.

Ik ga ook zoveel mogelijk voor de combi verpakte-gestreepte.

Het lukt alleen niet vaak genoeg. Ooooooohhhhh, wij zijn zielig
odi et amo
Sorry kinders dat ik hier even niet zo veel post. Maar ik zit in 147, dus ik heb de komende tijd even niet zo veel te melden .
Level 296 is een poeplevel!!!!!!!!!!!!!
en zomaar 183 gehaald!

Nu 184....is best een uitdaging, maar volgens mij gaat het vrij snel lukken.
Ik ben er mee gestopt, althans met proberen verder te komen. Vond 102 zo'n kutspel. Nu speel ik voor m'n plezier level 100 steeds opnieuw. Die vind ik wel heel leuk om te doen en ik haal 'm ook maar eens in de 10-15 beurten, dus dat houdt het interessant.
Nou, je gaat goed Starshine.

Oh Lady V., jij bent ook zielig
odi et amo
Ik heb ook geen zin meer. Nu bij level 170 die ik al minstens 10 keer gehaald heb op 1 blokje na, blegh! Ik blijf maar volhouden omdat het vast daarna weer leuk wordt.
Ik heb al een paar weken niet meer gespeeld, zat vast in 245 en vond dat geen leuk level. Misschien straks weer eens proberen.
Hier level 165, en ik vind het level niet leuk! Ik weet dat dit een level is waarbij veel mensen lang bezig zijn. Voor mij betekend dit misschien wel het einde van CCS......

Ik heb het al 2 dagen niet gespeeld
quote:lamaatje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:09:

[...]

Ooooooohhhhh, wij zijn zielig

Ik heb hem net gehaald.

Heel veel verpakte met gestreepte gecombineerd en toen lukte het.

Maar ik blijf net zo goed wel zielig hoor.

Level 182 heeft namelijk chocola. Heeft bommen. Heeft een idioot hoge doelscore. En gaat ook nog eens op tijd.

quote:Lady-Voldemort schreef op 03 augustus 2013 @ 22:11:

Sorry kinders dat ik hier even niet zo veel post. Maar ik zit in 147, dus ik heb de komende tijd even niet zo veel te melden .Oehhhh, sterkte ermee!. Je zult het nodig hebben. Maar hij is te halen, echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven